Hei te ootte varmaan suututtanu teidän porukat joskus sillain ihan huolella. Ni mä tein sen nyt ja siis en ensimmäistä kertaa, mutta nyt mulla ois aikaa suunnitella joku suostumisjuttu et ne ei suuttuis niin paljoo. Tiiätteks mitää semmosia hyviä keinoja mil sais äidin leppymään? Kaikki ideat otetaan vastaan wohoo!
Voi vittu nyt kun menin suututtamaan äidin
5
276
Vastaukset
Käy kukkakaupassa ostamassa joku kukka ja mene sen kanssa pyytämään anteeksi. Sellainen kerubityylinen puppy face kasvoilla ja aimo annos nöyryyttä asenteessa edistävät asiaa.
jätski kirjoitti:
vaikuttaa hyvältä idealta. Testiin!
Jäi sanomatta, että ei haittaa, jos oikeasti tarkoittaa, mitä sanoo. Äidit ovat monesti hyviä vainuamaan teeskentelyn.
- Anonyymi
Pääset halvemmalla kun pyydät anteeksi ja
kerrot pitäväsi heistä.
Vie ilta kahville. - Anonyymi
Pyydä anteeks sydämestäs. Se ei välttämättä merkkaa mitään niille ja jos merkkaa ne ei välttämättä näytä sitä, mutta siitä tulee sulle parempi olo. Ja se on erittäin tärkee taito aikuisiässä, nyt sulla on kultainen tilaisuus opetella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770