Onko vielä olemassa monien mielestä Suomen kauneinta leirintäaluetta eli Jämsänkoskella sijaitsevaa Rasua camping aluetta.
Rasua Camping
8
2573
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut valitettavasti Rasuaa enää kahteenkymmeneen vuoteen kun ahneet pättäjät päättivät tuhota alueen ja rakentaa tilalle taloja.
- Anonyymi
MELUA JA MELUSAASTETTA ON VENETSIALAISTEN MUODOSSA...IKÄVÄÄ 26.8.-23 EI ENÄÄ IKINÄ.
- Anonyymi
Rasua camping on toiminnassa uusien vuokraaminen toimesta. Kahvila on auki 12-18 ainakin tällä hetkellä. Uimaranta on putsattu ( siitepölyä on). Nurmikot on haravoitu. Karavaanarit saa pitää vaunua, autoa 6 kk yhtä mittaisesta samalla paikalla. Autopaikkoja löytyy noin 30.
Saunoja on sähkösauna ja puusauna.
Mökkejä on erikokoisia vuokrattavissa.
Aamupala on saatavilla ainakin tilauksesta.
Sup-lautoja ja kelluntaliivejä on vuokrattavissa. - Anonyymi
Ei vakuuta esiintyjät eikä kyllä muukaan toiminta. Eikä tämä ole mainospalsta.
- Anonyymi
Ei ollut tarkoitettu mainokseksi, vaan vastaus kysymykseen, onko Rasua camping
olemassa. - Anonyymi
Kaikkihan ei voi miellyttää, mutta yleisesti ottaen hyvä paikka.
- Anonyymi
On mutta melua ja epäsiisteyttä esiintyy..
- Anonyymi
Jos on toimintaa, voi olla joskus meluakin.
Siisteydestä on pyritty pitämään huolta, rantakin on haravoitu monta kertaa kesän aikana. Jätehuolto on toiminut vähän viiveellä , mutta toivotaan, että se alkaa toimia jatkossa. Tervetuloa käymään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096