kuin huonossa suhteessa. En ikinä voisi olla ihmisen kanssa joka pettää ja johon en ikinä voisi luottaa. Jos vastaani tulee tunteeni herättävä mies, tarkoitan todella MIES, joka arvostaa minua ja kohtelee minua kauniisti aina ja kaikissa tilanteissa ja jolle tiedän olevani ainoa, jota hän rakastaa, tarvitsee ja kaipaa elämäänsä, en epäröi hetkeäkään lähteä suhteeseen. Jos sellaista ei tule vastaan elän onnellisesti yksin. Elämä on hyvää näinkin. Mutta tiedän että minun onneni aika vielä tulee.
Elän mieluummin yksin
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Montako paria tunnet oikeesta elämästä, että suhde kestäisi ja siinä rakastetaan, kaivataan ja tarvitaan vain sitä toista,? Montako eronutta tiedät?
Julkkiksista puhumattakaan. Kannattaa pitää jalat maassa ja muistaa, että onni on vain laina.- Anonyymi
Kunnioitan suuresti montaakin tavista ja julkkista, jotka ovat eläneet pitkässä rakkaudellisessa ja toista kunnioittavassa suhteessa. Erikseen ovat ne jotka lankeavat jokaiseen houkutukseen.
Kommenttisi kuulostaa kylmältä, katkeralta ja rakkaudettomalta. - Anonyymi
Lisäksi minua ei yhtään kiinnosta muiden tekemiset. Elän omaa elämääni ja rakkaudelliseen parisuhteeseen tarvitsen vain sen yhden, joka ajattelee ja tuntee kanssani samoin.
Sinä se et ainakaan selvästi ole, kun et näköjään edes usko rakkauteen. Mutta kaikkea hyvää sulle valitsemallasi tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi minua ei yhtään kiinnosta muiden tekemiset. Elän omaa elämääni ja rakkaudelliseen parisuhteeseen tarvitsen vain sen yhden, joka ajattelee ja tuntee kanssani samoin.
Sinä se et ainakaan selvästi ole, kun et näköjään edes usko rakkauteen. Mutta kaikkea hyvää sulle valitsemallasi tiellä.Olen vain realisti. Eikö erotilastot kerro jotain vai etkö vain halua ja pysty katsomaan totuutta silmiin.
No jokainen saa uskotella itselleen ja elää sellaisissa pilvilinnoissa kuin haluaa.
Jokainen näistä eronneistakin on suhteen alussa uskonut sen kestävyyteen. Sitten täällä, lehdissä ja irl surkutellaan, kuinka rumasti jätettiin, kasvettiin erilleen tai kuka mitäkin sepittää.
Elämää pitää vain katsoa realistisesti, jos haluaa olla rehellinen itselleen. - Anonyymi
On eri asia elää parisuhteessa ja sitoutua siihen ja jos se ei toimi erota, kuin pitää jatkuvasti rinnalla sivusuhteita ja pettää suhteen aikana. Sellaisiakin kusipäitä löytyy, jotka niin tekevät. Olen realisti, näen sen kyllä helposti, enkä usko valheisiin.
- Anonyymi
Aina ja kaikissa tilanteissa on mahdoton vaatimus. Minun tuleva vaimoni ei tarvitse pelätä epäonnistumista. Tärkeämpää on halu olla hyvä ja kiltti kun me ollaan kaikki joskus epäonnistujia. Sen täydellisempään tilaan emme pääse tässä elämässä. Siis todellinen halu olla kiltti tekee väistämättä paljon kiltimmäksi kuin mitä on.
- Anonyymi
Hienoa että tuleva vaimosi on noin kiltti. Onneksi olkoon.
- Anonyymi
Vaimo varmaan itsekin käy vieraissa ja rakastaa monia, jos pysyy kanssasi tyytyväisenä. Hienoa että tunnette samoin toisianne ja kaikkia muita kohtaan.
Ellet sitten alista häntä omaan palvelukseesi ja pidätä railakasta suhde-elämää vain omana oikeutenasi. Sellainen on jo todella kaukana rakkaudesta. Toivottavasti et ikinä löydä niin kilttiä naista, joka sellaiseen alistuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo varmaan itsekin käy vieraissa ja rakastaa monia, jos pysyy kanssasi tyytyväisenä. Hienoa että tunnette samoin toisianne ja kaikkia muita kohtaan.
Ellet sitten alista häntä omaan palvelukseesi ja pidätä railakasta suhde-elämää vain omana oikeutenasi. Sellainen on jo todella kaukana rakkaudesta. Toivottavasti et ikinä löydä niin kilttiä naista, joka sellaiseen alistuisi.Minä oon kyllä ihan uskollinen ja niin on tuleva vaimoni. Me uskotaan Jeesukseen ja totellaan Häntä. Tarkoitin epäonnistumisilla sitä että suuttuu tai ei aina toimi niinkuin kuuluisi. Ja tottakai toivon että vaimo sallii minun olla tyhmä ja ymmärtämätön. Pettäminen on sellaista pahaa ettei siihen pysty kukaan kenen sydän on aidosti ja kokonaan Jeesuksen. Kun Jeesuksella on valta pitää himot poissa, joten pettäjä ei silloin anna Jeesuksen tehdä sitä.
- Anonyymi
Ei siihen Jeesusta tarvita. Vain aikuinen kypsä ja toista kunnioittava käytös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä, olet niin oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen (toisesta haaveilu) on vain yksi synti muiden joukossa. Jumalalle ei kelpaa kuin täydellinen. Kukaan ei ole täydellinen ellei Jumala anna täydellisyyttä, siis anteeksi niitä syntejä joihin on syylinen (kaikki ovat jättäneet synnin tahroja oman elämänsä varrelle, ja ne tahrat ovat Jumalalle aina ja ikuisesti nähtävissä kun Hän on ajaton, siksi täytyy katua kaikkia aina).
Kaikissa muissa maailmankatsomuksissa ihminen on oman elämänsä sankari. Kristinusko on ainoa missä oma sankaruus täytyy unohtaa ja antaa Jumalan hoitaa kaikki. Maailmassa ei lopulta siis ole kuin kaksi vaihtoehtoa joista valita; Jeesus tai ei Jeesusta. Pelastus tai tuomio. Ei ole edes mielipide tämä. Kristinusko on aivan ainutlaatuinen. Siitä voi kiistellä onko Kristinusko totta, itse koen että on.
- Anonyymi
Hyviä kirjoituksia. Näin se on.
- Anonyymi
Hyviä huomioita. Onnea pitkiin liittoihin.
- Anonyymi
Kyllä sitä täälläkin viihdyttää paremmin yksin, kun miesten kanssa jotka haluavat vain sitä yhtä.
Samaa mieltä, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa, tai sellaisessa jossa ei oikeesti halua olla.
Onni, onnellinen voi olla myös ilman parusuhdetta, vaikka sellainen hyvä sellainen hyvä ja mukava elämänlaatua kuitenkin parantava voimavara onkin.
Onni ei tule etsimällä, se tulee elämällä =) enemmän tai vähemmänSama myös minulla. Olen aidosti onnellinen yksinkin. Uskon kuitenkin rakkauteen ja myös siihen, että kohtaan kumppanini, kun molemmat ovat valmiita siihen. Eli molemmat ovat oppimaan rakastamaan itseään ja siten myös toisiaan pyytettömästi. Enkä pelkästään usko tuohon, vaan sydämessäni on varma tieto asiasta. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814