Esikoisten hajaannus?

Anonyymi

pitääkö se paikkansa kun tarina kertovat että ovet ovat alkaneet käydä ulospäin eikä porukkaa enää hommat kiinnosta?

17

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko se joku uutinen? Eiköhän se tiedetty mihin kaikki johtaa!

    • Anonyymi

      Ovet ovat edelleen kaikille avoinna!

      • Anonyymi

        Kaikki on turhaa auringon alla,sanoo Saarnaaja.
        Tämäkin kinastelu.


    • Anonyymi

      Eriseura ei koskaan menesty pidemmän päälle

    • Esikoislestadiolaiset ry on eriseura. Se liike turvaa liikkeeseen ja täällä jotkut kiihkohenget vielä pilkkaavat Kristukseen uskovia. Veikkaatko että lopahtaa.

      • Anonyymi

        Ei oikein uponnut sinun tarina,
        Eriseura pisti uuden version PYSTYYN, toisinsanoen SAATTOJOUKKON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein uponnut sinun tarina,
        Eriseura pisti uuden version PYSTYYN, toisinsanoen SAATTOJOUKKON

        Voisitteko t e jo keksiä uusia nimiä noiden loppuunkuluneiden tilalle, .. saattojoukko..eriseura jne..

        kun kukaan teistä tuskin kykenee edes selittämään mikä on Raamatunmukainen eriseura ja lahko. teille se sana edustaa kaikkea sitä joka ei liity omaan pikkuporukkaan.


      • Vaiovainen,
        -
        oikein sanot, hyvin vastasit.
        -


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Vaiovainen,
        -
        oikein sanot, hyvin vastasit.
        -

        vaiovainen on nähtävästi nukkunut koko yön, univelka nääs


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Vaiovainen,
        -
        oikein sanot, hyvin vastasit.
        -

        vaiovainen on nukkunut nähtävästi ihan koko yön, univelka nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaiovainen on nukkunut nähtävästi ihan koko yön, univelka nääs

        Vaiovainen ei oikein tiedä mihin kuulua ja kuka käskee.
        Se valvottaa.


    • Joo, tuo muista kristityistä eristäytynyt nurkkakuntaisuus ja autuuden sitominen Esikoislestadiolaiset ry:hyn kuulumiseen, (tai mihin muuhun liikkeeseen hyvänsä) on eriseuran rakentamista, ihan sanan varsinaisessa merkityksdessä. Lisäksi muutamien kiihkoesikoislestadiolaisten nuorten toimesta harjoitetaan härskiä pilkkaamista ja ivaamista muista kristityistä.

      Te ainoastaan häpäisette tällaisella toiminnallanne esikoislestadiolaisia.

      • Anonyymi

        Hän on Esikoislestadiolaisista vanhemmista, mitä sanoisi hänen vanhempansa jos eläisivät.


    • Mitä tällaiset "erotkaa kirkosta" huutelut ovat, ei muuta kun hengellisesti sokeiden turhanaikaista jankutusta, ymmärtämättä kirkkomme erittäin merkittävää tehtävää yhteiskunnassamme.

      Oikea huuto on, liittykää kirkkoon ja äänestäkää jumalattomat ja pride porukat ulos kirkon päättäviltä virkapaikoilta.

      Joka tapauksessa, jos tämä sairaasta seksuaalisuudesta ylpeily saa jatkua kirkossamme lieveilmiöineen niin se tietää rakkaan kirkkomme hajaannusta, me tunnustavat kristityt joudumme perustamaan oman kirkon.

      • Anonyymi

        Turha toivo, paetkaa portto kirkosta. Parempi vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe