Sanni
Anna Puu
Eveliina
Ellinoora
Chisu
Jannika B
Nelli Matula
Mikä yhdistää yllämainittuja? Ennen laulajat lauloivat, nyt nuo yllämainitut (ja monet muut) uikuttavat, kimittävät. Ääniala on äärimmäisen pieni eikä riitä suuriin tulkintoihin ja lopputulos on korvia vihlovaa.
Miehet puhelaulavat, naiset uikuttavat. Eikö muuta ole enää tarjolla?
Uikuttajat
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, olen tehnyt saman huomion ja kaikki nämä esiintyvät jokaikisellä festarilla. Eipä tartte enää festareihinkaan rahaa tuhlata, kun tarjonta on edellä mainittua honotusta.
- Anonyymi
Jäi listalta Haloo Helsingin laulaja mainitsematta: karmea ääni ja hirveä tapa laulaa. Yllä mainitut artistit kaikki yhtä huonoa. Muutenkin suomalainen musiikki kamalaa ja samaa roskaa. Tämän takia en suomalaista musiikkia kuuntele.
Nämä on juuri tulosta kaikista laulukilpailuista joita pitää järjestää tuon tuosta. Jokaisesta voittajasta täytyy tehdä "tähti" kun kerran sopimuksessa lukee niin. Ja suomalaiset tykkää. Pääradiokanavat ei juuri muuta soittelekaan kuin näitä kimittäjien ja honottajien tekotaiteellista roskaa. - Anonyymi
No joo. Noista ehkä hirvein viritys on tuo Matula jonka "lauluääni" iskee hermoon lujasti. Itsekritiikki puuttuu täysin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279