Kuinka usein on jääkaapit vaihdettu asumisoikeus kodeissa.?
Meillä alkuperäinen,22v,uutta ei saada.
Sanoivat,että asentaja käy katsomassa.
Tarkoittaakohan sitä,että pysyiskö vielä korjaamaan.!!
Paljonkohan vie sähkö noin vanha.Mutta eihän se ole heiltä pois,asukashan sähkölaskun maksaa.
Kodinkoneet
11
122
Vastaukset
Miksi et osta itse uutta?
- Anonyymi
Ja se uusi pitää satavarmasti enemmän meteliä. Nykyiset jääkaapit jäähdytetään ilmastoystävällisesti. Samalla melutaso on lisääntynyt.
- Anonyymi
Koneet vaihdetaan sitten kun ne ei toimi, ei vuosimallin mukaan.
- Anonyymi
Asokodilla ne vaihdetaan vasta sitten kun syttyvät palamaan.
- Anonyymi
Jos muuttaa pois niin vaihtavat uudelle asukkaalle uuden jääkaapin vai jatkaako uusi asukas vanhan pitoa?
- Anonyymi
Joo, mulla oli sama tilanne. Pelkäsin tulipaloa ja isännöitsijä vain kysyi: " Onhan sinulla kotivakuutus?" Sain uuden jääkaapin, kun isännöitsijää tuurasi pari kuukautta ihminen, jolla oli omatunto (tosin hänen uransa jäi lyhyeen...). Täytyy sanoa, että sähkölasku pieneni huomattavasti ja nukun paremmin.
- Anonyymi
Jos jääkaappi vaihdetaan aina kun asukas pelkää tulipaloa niin vuokrat nousevat kun kulut lisääntyvät.
- Anonyymi
Joo, varmaan 22 vuotta vanhaa jääkaappia on turha vaihtaa...Parempi vain odottaa niin kauan että se palaa pois.
- Anonyymi
Kun minulla on vanha liesi, niin voinko saada uudenlaisen lieden asuntosäätiöltä vanhan hajottua - vai pitääkö minun maksaa jotain ” väliä”? Kuka tietää?
- Anonyymi
Asuntosäätiö korjaa jos katsoo sen järkeväksi. Muussa tapauksessa ostavat samanlaisen valurauta lieden tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntosäätiö korjaa jos katsoo sen järkeväksi. Muussa tapauksessa ostavat samanlaisen valurauta lieden tilalle.
Asokodit eli asuntosäätiö itsellä uusittiin k iuas ja liesikin niin se tosiaan "peruskauraa" normaalisti mutta meille ainakin annettu aina mahdollisuus ehdottaa omaa merkkiä mallia ja maksaa itse erotus hinnasta tämä järjestely toiminut vuosia jo tietty riippuu monko joku tiukka isännöitsijä joka ei uskalla antaa tehdä muutoksia hän on väärässä. ( Asokodit käyttää Gigantin yritysmyyntiä eli sen valikoimaa ja tuote tulee aina asennettuna ja vanha pois vaikka otat oman mallin)
Lisäksi nykyään pitäisi olla jonkilanen rekisteri jotta ei korjata turhaan yli n12v vanhoja laitteita vaan tulee uusi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954095- 682672
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751702Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068