Yamaha 115 nelarin vaihdeakselin boorit kohdilleen

Anonyymi

Vaihdoin impellerin 115 heppaseen jammuuni ja vaikeudet alkoivat kun perää piti laittaa takaisin. Vaihde oli vapaalla kun otin perän pois , ja nyt ei boorit kohtaa vaihdeakselilla. Miten ne saisi linjaan?
Vetoakselin boorit ok.

7

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Jos se vaihde oli vapaalla ensin niin ota se imperelli pois ja aloita uudestaan. Ja sit ei muuta kun vaihdetta päälle. Jess! Hyvä tulee.

T. Saalar

• Pyöritä vaihdeakselista boorit kohdalleen. Puoli hammasta pystyy yleensä vielä ravistelemaan kohdalleen.

• Anonyymi

Nyt on jotain pielessä, ei auta puoli hammasta..

• Anonyymi

Mitähän tarkoitat vetoakselin ja vaihdeakselin booreilla. Yleensä boorit on vain pystyakselin ylä ja alapäässä. Yläpäässä pystyakseli kytkeytyy kampiakseliin booreihin, ja alapäässä perään menevään laakeroituun holkkiin, jonka alapäässä on ns binjoniratas.Kolmannet boorit ovat potkurin akselilla, kytkin kappaletta varten ja neljännet ulos tullessaan potkuria varten. Mutta sinähän tiesitkin tämän kaiken.

• Anonyymi

Tutustu alavaihteistoihin missä on vaihteensiirto boorilla eli vaihde vaihtuu pyörittämällä ei ylös-alas liikkeellä.

• Anonyymi

Nyt toimii, olin tönännyt irrottaessa huolimattomasti vapaan päälle.. perässä oli vaihde päällä ja moottorinpää vapaalla.
      Nyt osuu boorit!

• Anonyymi

Nyt toimii, olin tönännyt irrottaessa huolimattomasti vapaan päälle.. perässä oli vaihde päällä ja moottorinpää vapaalla.
      Nyt osuu boorit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      93
      3283
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2772
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2384
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1784
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1525
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1330
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1296
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe