Mitä olisit nainen mieltä siitä..

Anonyymi

Jos yhtäkkiä saisit tietää, että olisin googlannut sinusta kaikki tiedot?

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaisi tietää, että mitä sait selville, ja vieläkö silti kiinnostaa? :D

• Anonyymi

Olisitko jäänyt kiinni jostain kiusallisesta jutusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko jäänyt kiinni jostain kiusallisesta jutusta?

Hei mä kysyin ensin!?!

Ja jostain "kiusallisesta"? ...okei, jos tuo on sanavalintasi, niin sitten taidetaan liikkua vielä aika teoreettisella tasolla. Eli palataan asiaan sitten jos/kun sulla on jotain hypotenuusaa pidempää...

• Anonyymi

Se on mahdotonta, minua ei löydy googlella.

• Anonyymi

Oletan että olet jo sen tehnyt🤔😁

• Anonyymi

Mitä se haittaisi. Tietäisitpähän hiukka mitä kaikkea teen. Ihan hyvä juttu olis.

• Eipä siinä mitään, en ole kovin jännittävä ihminen joten tuskin (toivottavasti) mitään kovin kamalaa löytyy. Ja kukapa meistä nyt ei olisi ihastustaan googlannut :D

• Anonyymi

Kerro ihmeessä meille, mitä löysit? Se kertoisi aika paljon😉 ole kiltti....

• Anonyymi

No mitä sitten. Mitä mieltä olet siitä että Sinä olet läheiseni? Ainoa joka todella tuntee minut. Ysävät, sukulaiset, heille olen kuin muukalainen. Elän kaksois-, korjaan kolmoiselämää.
      Olet koko elämäni. Suvaitsen kaikenlaista koska tieto olemassaolostasi lohduttaa minua.

• Anonyymi

Onpa suloinen vastaus. Kummallista, kun mun kimppuun ei käy hyttyset täällä. Kun tuon nuorison kimpussa vaan. No nyt tuo harhautti ja yks onneton listittiin just.

• Anonyymi

Riippuu mistä tilanteesta mut tietäisit.

Jos oot vaikka potentiaalinen työnantaja, niin mikäs siinä. Kaikki kai sitä nykyään tekee, vaikka se vastenmieliseltä tuntuuki.

Jos oot joku random tyyppi keskustelupalstoilta, niin mietin että miksi hitossa.

Jos oot joku, jonka kanssa oon vähän palstoilla jutellu, niin ottasin heti etäisyyttä. Vaikka olisin susta vähän tykänykin, niin se loppus kyllä heti. Menee ällön puolelle. Oon tosin aina ollu tosi varovainen mitä itestäni jaan, eli eipä musta mitään löydy. Mut pelkkä yrityski selvittää mun tietoja olis mulle liikaa.

Kerron kyllä ihan kysymällä, kun on päästy siihen pisteeseen et asiat sulle kuuluu.

• Anonyymi

No, oh hoh. Ei google kerro sulle mitään kenenkään ajatuksista ja henkilökohtasista jutuista. Kuten, joku alempana toteaa niin kaikki tekee niin. Mä teen jo osin turvallisuudenkin takia. Ihme juttu, jos joku ei siedä julkisten toetojen katsomista! Jotain pahasti salattavaa. Mutta voihan sitä valehdellakin ettei niin tee.

• Anonyymi

Tästäkin maasta löytyy sen verran sekopäisiä tyyppejä, että mä taas ymmärrän täysin. Suomessa lähes kaikki on täysin saatavilla, ihan vaan jos tietää ihmisen nimen ja osaa yksilöidä oikean henkilön ko. nimien takaa. Itellä on harvinainen nimi ja olen todella tarkka siitä, mitä tietoa minusta löytyy. Oon oikeasti nähnyt paljon vaivaa sen eteen, että kaikki mikä on mahdollista salata on salattu. Työhön liittyvät jutut täytyy tietenki jakaa ja se on ihan ok. Mun henkilökohtasia tietojani ja juttujani taas ei löydy.

Täytyy todeta, että jos joku mukamas "romanttiselta" pohjalta alkais jutella jostain mun googletetuista työjutuista, niin se homma loppuis tod.näk siihen. Itelleni ei tulis ees mieleen lähteä ketään googlailemaan, muuten kun työasioissa. Töissäkin ne mitä googlailen on yrityksiä, ei yksittäisiä ihmisiä. Kaikki ihmiset ei siis tosiaankaan googlettele toisiaan. Enkä mä haluis tapailla ihmistä, joka harrastaa sellasta. Ei siksi, että se olis jotenki väärin. Vaan siksi, että meidän maailmankuvat olis todella kaukana toisistaan.

Google kertoo tasan kaiken sen, mitä se antaa itsestään kertoa. Se kertoo myös sen mitä joku toinen on päättänyt sinusta jakaa., oli se totta tai ei. Turvallisuuden kanssa googlettamisella ei siis ole mitään tekemistä :D

Päinvastoin ... nimenomaan turvallisuuteni takia kokisin tosi oudoksi ihmisen, joka muuten vaan "selvittelee".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästäkin maasta löytyy sen verran sekopäisiä tyyppejä, että mä taas ymmärrän täysin. Suomessa lähes kaikki on täysin saatavilla, ihan vaan jos tietää ihmisen nimen ja osaa yksilöidä oikean henkilön ko. nimien takaa. Itellä on harvinainen nimi ja olen todella tarkka siitä, mitä tietoa minusta löytyy. Oon oikeasti nähnyt paljon vaivaa sen eteen, että kaikki mikä on mahdollista salata on salattu. Työhön liittyvät jutut täytyy tietenki jakaa ja se on ihan ok. Mun henkilökohtasia tietojani ja juttujani taas ei löydy.

Täytyy todeta, että jos joku mukamas "romanttiselta" pohjalta alkais jutella jostain mun googletetuista työjutuista, niin se homma loppuis tod.näk siihen. Itelleni ei tulis ees mieleen lähteä ketään googlailemaan, muuten kun työasioissa. Töissäkin ne mitä googlailen on yrityksiä, ei yksittäisiä ihmisiä. Kaikki ihmiset ei siis tosiaankaan googlettele toisiaan. Enkä mä haluis tapailla ihmistä, joka harrastaa sellasta. Ei siksi, että se olis jotenki väärin. Vaan siksi, että meidän maailmankuvat olis todella kaukana toisistaan.

Google kertoo tasan kaiken sen, mitä se antaa itsestään kertoa. Se kertoo myös sen mitä joku toinen on päättänyt sinusta jakaa., oli se totta tai ei. Turvallisuuden kanssa googlettamisella ei siis ole mitään tekemistä :D

Päinvastoin ... nimenomaan turvallisuuteni takia kokisin tosi oudoksi ihmisen, joka muuten vaan "selvittelee".

Mitä nyt google tietää käyttäjästään jopa enemmän kuin käyttäjä itse. 😐 Niitä tietoja ei kyllä hakukoneet löydä.

• Anonyymi

Kaikki tekee niin, mutta siitä ei vaan puhuta!

• Anonyymi

Eipä paljoa minusta löydy, mutta kai moista voi hyvinkin löytää.

• Anonyymi

Ei haittaisi. Mun alkuperää kun ei löytyisi. Nimenvaihdot on keksitty. Siksi et koskaan saisi tietää minusta kaikkea. Mut oisit ilmeisesti kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

Olisin odottanut sitä... arvannut. Kun saisit sieltä yhteystiedon, odottaisin viestiä.

Sait mut sekaisin, vaikka sekaisinhan taidan olla muutenkin.

• Anonyymi

Aivan turhaa, minusta ei ole mitään kiinnostavaa, yksi nimenmuutos avioituessa. Ylinopeus ja parkkisakko. Aivan vapaasti, älä vaivu epätoivoon löytämästäsi. operaattorin vaihdon yhteydessä taisi puh.numero sekaantua. sama kuin ennenkin. Mies tietää sen, mutta sinä ämmä et sitä tiedä. Näitä lisää.

• Anonyymi

Näköjään tuttuasikin kiinnostaa myös jonkun elämä nainen:D

• Anonyymi

Voit katsoa jos nimeni tiedät. Haluatko katsoa myös tiliotteeni plus sairaskertomukseni. Tai paremmin terveyskertomukseni🤭

• Anonyymi

Ihan sama. Itsekin googlaan välillä itseäni nähdäkseni mitä tietoja minusta näkyy. Eli julkista tietoa on kaikki mikä näkyy.

• Anonyymi

Olet jo katsonut. Muuten sulla ei tule mieleenkään koko asia🤭

• Anonyymi

Mitä
      Sä turhaan mua kuuklailet, sähän tiedät jo kaiken tilin saldoa myöten. Etsi se puhelinnumero, laita viestiä ja homma on pantu alulle niin sanoakseni.t.pD

• Anonyymi

😂 kas vain! Kokeilehan,

Hehe, minäpä kerron mitä sieltä löytyy nimelläni. Olen käynyt Hangon lukion, asun Loviisassa sekä Helsingissä. Minulla on psykologin tutkinto ja olen soitin :) mikään noista ei pidä kohdallani paikkansa.

• Anonyymi

Eiks toi ole aika normaalia, jos on jostain kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2508
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      74
      1816
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1238
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe