Olen väsynyt olemaan se "fat friend" kaveriporukassa. Olen kokeillut laihuttamista monesti, ihan tosissaan. Ei se auta, en vaan laihdu. Minun koko perheeni on lihava. Äiti, isä, sisarukset, lähisuku jne.
Jään aina ulkopuolelle kaikesta. Ei minulla ole oikeita ystäviä. Olen 17 vuotta, ja minulla ei ole aitoja ystäviä. Olen kyllästynyt olemaan se hauska ja läski kaveri, kaveri joka ei ikinä tule saamaan seurustelukumppania, se joka aina katsoo porukan sivusta. Se näkymätön, huomioimaton, unohdettu. Ei minua koskaan pyydetä uloskaan, tuntuu että aina tunkeilen jos kysyn pääsenkö mukaan. Ja kun olen mukana, jään yksin. Ei kukaan halua läskille puhua, ei kukaan. Korkeentaan joku juttelee, jos tarvitsee minulta jotain. "hei, oisko sulla heittää kymppi bensaan?" no tottakai mulla on. Sen minuutin kestävän huomioinnin kun saan. Ja taas minua käytettiin hyväksi.
Masentaa. Ei enää jaksa edes itkeäkkään. Kunhan nyt avauduin tänne kun ei ole muitakaan.
Fat friend
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Eihän kukaan tuollaista jaksa.
Jokainen kyllä laihtuu oikeilla menetelmillä ja riittävällä itsekurilla. Se ei kuitenkaan ole helppoa. Tiedän, koska olen kamppaillut painonhallinnan kanssa koko ikäni.
Kysy laihduttamiseen ulkopuolista apua. Esimerkiksi ravitsemusterapeutilla käynti auttaa. Jos oikeasti koet ylipainon olevan se kaveriongelman juuri, niin sen ongelman ratkaisemisessa kannattaa aluksi keskittyä nimen omaan sen painon pudottamiseen.
Jos ei rakasta itseään yhtään, niin kenenkään perheesi ulkopuolisen on erittäin vaikeaa sitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343213- 1602254
- 1371743
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141341Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371115Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611036Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y200950- 79919
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54895- 97821