Olen väsynyt olemaan se "fat friend" kaveriporukassa. Olen kokeillut laihuttamista monesti, ihan tosissaan. Ei se auta, en vaan laihdu. Minun koko perheeni on lihava. Äiti, isä, sisarukset, lähisuku jne.
Jään aina ulkopuolelle kaikesta. Ei minulla ole oikeita ystäviä. Olen 17 vuotta, ja minulla ei ole aitoja ystäviä. Olen kyllästynyt olemaan se hauska ja läski kaveri, kaveri joka ei ikinä tule saamaan seurustelukumppania, se joka aina katsoo porukan sivusta. Se näkymätön, huomioimaton, unohdettu. Ei minua koskaan pyydetä uloskaan, tuntuu että aina tunkeilen jos kysyn pääsenkö mukaan. Ja kun olen mukana, jään yksin. Ei kukaan halua läskille puhua, ei kukaan. Korkeentaan joku juttelee, jos tarvitsee minulta jotain. "hei, oisko sulla heittää kymppi bensaan?" no tottakai mulla on. Sen minuutin kestävän huomioinnin kun saan. Ja taas minua käytettiin hyväksi.
Masentaa. Ei enää jaksa edes itkeäkkään. Kunhan nyt avauduin tänne kun ei ole muitakaan.
Fat friend
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Eihän kukaan tuollaista jaksa.
Jokainen kyllä laihtuu oikeilla menetelmillä ja riittävällä itsekurilla. Se ei kuitenkaan ole helppoa. Tiedän, koska olen kamppaillut painonhallinnan kanssa koko ikäni.
Kysy laihduttamiseen ulkopuolista apua. Esimerkiksi ravitsemusterapeutilla käynti auttaa. Jos oikeasti koet ylipainon olevan se kaveriongelman juuri, niin sen ongelman ratkaisemisessa kannattaa aluksi keskittyä nimen omaan sen painon pudottamiseen.
Jos ei rakasta itseään yhtään, niin kenenkään perheesi ulkopuolisen on erittäin vaikeaa sitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464