Olen väsynyt olemaan se "fat friend" kaveriporukassa. Olen kokeillut laihuttamista monesti, ihan tosissaan. Ei se auta, en vaan laihdu. Minun koko perheeni on lihava. Äiti, isä, sisarukset, lähisuku jne.
Jään aina ulkopuolelle kaikesta. Ei minulla ole oikeita ystäviä. Olen 17 vuotta, ja minulla ei ole aitoja ystäviä. Olen kyllästynyt olemaan se hauska ja läski kaveri, kaveri joka ei ikinä tule saamaan seurustelukumppania, se joka aina katsoo porukan sivusta. Se näkymätön, huomioimaton, unohdettu. Ei minua koskaan pyydetä uloskaan, tuntuu että aina tunkeilen jos kysyn pääsenkö mukaan. Ja kun olen mukana, jään yksin. Ei kukaan halua läskille puhua, ei kukaan. Korkeentaan joku juttelee, jos tarvitsee minulta jotain. "hei, oisko sulla heittää kymppi bensaan?" no tottakai mulla on. Sen minuutin kestävän huomioinnin kun saan. Ja taas minua käytettiin hyväksi.
Masentaa. Ei enää jaksa edes itkeäkkään. Kunhan nyt avauduin tänne kun ei ole muitakaan.
Fat friend
Anonyymi
1
58
Vastaukset
Eihän kukaan tuollaista jaksa.
Jokainen kyllä laihtuu oikeilla menetelmillä ja riittävällä itsekurilla. Se ei kuitenkaan ole helppoa. Tiedän, koska olen kamppaillut painonhallinnan kanssa koko ikäni.
Kysy laihduttamiseen ulkopuolista apua. Esimerkiksi ravitsemusterapeutilla käynti auttaa. Jos oikeasti koet ylipainon olevan se kaveriongelman juuri, niin sen ongelman ratkaisemisessa kannattaa aluksi keskittyä nimen omaan sen painon pudottamiseen.
Jos ei rakasta itseään yhtään, niin kenenkään perheesi ulkopuolisen on erittäin vaikeaa sitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439