Tietoisuus

Anonyymi

Tulen hulluksi, kun en tiedä.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjestä järkwsi avulla tietoisuutesi kuriin. Et tule hulluksi siittä ettet tiedä. Usein tieto tekee ennemminkin hulluksi.

• Anonyymi

Jos sun joku haluis jotain tietävän, kertois varmaan. Mut kun ei mitään kuulu, niin on tarkoitettukin. Hän haluaa elää oman elämänsä rauhassa. Suo se hänelle.

• Anonyymi

Ei se aina ole niin yksikertaista ja helppoa kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siitä tekee niin vaikeaa, ettet voi kertoa asiaa päin naamaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Esimerkiksi en menisi varatulle selittelemään tunteistani.

• Anonyymi

Haluan tosiaan elää omaa elämääni rauhassa mutta tämä estää sen. Pyrin lopettamaan viestittelyn tai ainakin vähentämään sitä. Olemme tuntemattomia ihmisiä, siksi en pysty myöskään sinua auttamaan. Koen tämän enää vain turhauttavana. Toivoisin, että tämä vain loppuisi. Anteeksi!

• Anonyymi

Anonyymit juttelee anonyymeille. En menisi täällä selittämään yhtään mitään.

• Anonyymi

Tiedän, että tuotat minulle vain hyvää. Luotan ja uskon sinuun ja sinun keinosikin ovat kuitenkin hellävaraisia. En oikein ymmärrä sinua ja elämääsi mutta luulen, että en tiedä kaikkea. Hyvää yötä😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole asiat aina mustavalkoisia ja kertoo sitten kun aika kertoa on. Eiköstä niin?

• Anonyymi

Kyllä se joku sitten sanoo irl, jos haluaa elää elämäänsä rauhassa. Vaikka olisi kuinka vaikeaa sanoa.Näitä palstahöpötyksiä ei kannata uskoa.

• Anonyymi

On päiviä, jolloin tulevaisuus tuntuu ihan kirkkaalta. Kuopus menee hoitoon vuoden vaihteessa ja minä alan tehdä uraani. Tätä hetkeä olen odottanut pitkään! Ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan tosiaan elää omaa elämääni rauhassa mutta tämä estää sen. Pyrin lopettamaan viestittelyn tai ainakin vähentämään sitä. Olemme tuntemattomia ihmisiä, siksi en pysty myöskään sinua auttamaan. Koen tämän enää vain turhauttavana. Toivoisin, että tämä vain loppuisi. Anteeksi!

Ajattelen niin, että aikuisena olemiseen kuuluu tietyt asiat. Aikuinen on ihminen, joka ottaa vastuun omista tekemisistään, koskipa ne omat tekemiset sitten itseä tai jotakin muuta. Jos on jotain tapahtunut irl, silloin asia pitäisi myös hoitaa siellä. Sitten jos on kysymys vain palstailusta vailla koskaan mitään irl-tapahtumaa/tapahtumia, riittää, että sanoo sen täällä. On kovin naiivia ja keskenkasvuista palstalla lopettaa mitään. Kertoo myös ihmisen kyvyttömyydestä kohdata kasvokkain, vastuuntunnottomuudesta ja pelkuruudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen niin, että aikuisena olemiseen kuuluu tietyt asiat. Aikuinen on ihminen, joka ottaa vastuun omista tekemisistään, koskipa ne omat tekemiset sitten itseä tai jotakin muuta. Jos on jotain tapahtunut irl, silloin asia pitäisi myös hoitaa siellä. Sitten jos on kysymys vain palstailusta vailla koskaan mitään irl-tapahtumaa/tapahtumia, riittää, että sanoo sen täällä. On kovin naiivia ja keskenkasvuista palstalla lopettaa mitään. Kertoo myös ihmisen kyvyttömyydestä kohdata kasvokkain, vastuuntunnottomuudesta ja pelkuruudesta.

Taitaa tuo, jota kommentoit täällä olla koukussa tähän palstalla kirjoitteluun, mikä haittaa sitä hänen oman todellisen elämänsä toteuttamista, kun notkuu päivät palstalla, näin ymmärsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa tuo, jota kommentoit täällä olla koukussa tähän palstalla kirjoitteluun, mikä haittaa sitä hänen oman todellisen elämänsä toteuttamista, kun notkuu päivät palstalla, näin ymmärsin.

Jos jollakin on oma seurustelukumppani tai puoliso & perhe irl ja täällä lirkuttelee, on aika iso ongelma ihmisellä itsellään eikä sellaisen ongelman ratkaisemiseen välttämättä riitä pelkästään edes palstailun lopettaminen. Voihan netti ja palstailu olla joillekin keino kohentaa itsetuntoa, saada huomiota ja tunnetta ihailtuna olemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän täällä tuntuu palstahurmureiden perässä kirjoittelevan joidenkin vaimot, tyttöystävät ja ex-puolisot tai miehet, miesystävät jne. Voin kyllä uskoa, että "palstaromansseista" puhutaan siellä kotonakin, mikä sinänsä on aika huvittavaa. ;)

• Anonyymi

Googlaa "Mikä on luxonia"

• Anonyymi

Ehkei tuo ole paha tilanne, on vain tietoisuus, ettei tiedä...

• Anonyymi

Tuo on pahinta.

Tuo ettei tiedä. Se tieto kun muuttaa kaiken.

Eikä pelkästään se vaan se toiminta.

Kun tekee jotain asian eteen niin helpottaa. Vaikka vastaus ei olisi mieluinen niin on sentään tehnyt asialle jotain.

Itselläni on tullut noissa tilanteissa sellainen valtava ahdistus jota olen yrittänyt joskus peittää, pitkäänkin, aivan turhaan, aikaa tuhlaten ja mahdollisuudet lähes menettäen.

Kun se tunne tulee niin on vain toimittava. Sitten voi tulla harmitus kun toista ei kiinnosta tai ei tunne samoin. Mutta ainakin asia etenee ja on tehnyt itse voitavansa.

Elämä on lyhyt, sen olen ymmärtänyt ja menettänyt jo elämässäni niin paljon ettei ole aikaa hukattavaksi empiä.
      Jos siis tilaisuus on ja tulee se tunne että "sano nyt jotain tai vaikene iäksi" niin olen aina sanonut tai laittanut viestin.

• Anonyymi

Jos ruoka tuodaan nenän eteesi etkä siitä mitään ymmärrä se on oma ongelmasi.

• Anonyymi

Luulin että mun eteen tuotiin ruoka, näytti ja tuoksui hyvältä. Mutta tais olla naapuripöydän annos... Nyt tuntuu että olen ilmaa sille ruoalle.

• Anonyymi

Niin minäkin olen ilmaa sille syöjälle:(

• En tahtoisi että olet ilmaa minulle pitkä mies.

• Anonyymi

Tunsin samoin. Mietin puoli vuotta tosissani uskaltamista, mutta sitten sen tein. Vastaus oli osittain ristiriitainen, ja silti selvä ei.

Olisi pitänyt uskaltaa aiemmin, tilanne ei tuntunut yhtään nololta tai vaikealta. Edelleen rakastan, ei tunteet noin vaan häviä. Silti se ettei tarvitse enää salata suuria tunteita helpotti paljon ja se että nyt olen tehnyt mitä voin.

Toivottavasti tunnustukseni ei häntä ahdistanut. Sitä en toivo. Jos näin olisi neuvoisin samaa mitä itsekin tein. Tunteista kertominen auttaa. Voi myös sanoa mikä ahdistaa ja mikä tekee olon ristiriitaiseksi. Ainakin itse osaisin ottaa sellaisenkin vastaan. Puhuminen ei vielä ole pettämistä muuten. Tunteita ei voi valita.

• Anonyymi

Oikea tieto on ja tulee jossain muualla kuin täällä. Täällä ei ole kuin ns. anonyymit ja moderaattorit. Ihmisiä hekin kyllä ja Keskustelua kyllä, mutta

keskustelut ja ajatukset mistä ikävöivän ja tunteikkaan pitäisi keskustella pitäisi käydä sen ihmisen kanssa jota ne myös koskettavat. Arvostus alkaa siitä, että puhuu ihmisen itsensä kanssa.

• Anonyymi

Kaikki on ilmaa ennen oikeudenkaarta ja mahdollista EIT jne.

TE LASKETTA NAISTEN ARVOA JOKA ON JO LASKENUT. LOPETTAKAA HETI!

T.HRJ

• Anonyymi

Älä katkeroidu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe