Sä tulit ja kohdattiin taas. Sielujen sympatiaa.
Ikävöin sua.
14
60
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän se :)
- Anonyymi
Lauantaina kyllä näin erään joo Ii niin kuin Iivari oli se tytteli
- Anonyymi
Clarysage kirjoitti:
Minäkik näin lauantaina erään.
Oo... maailma on pieni :D
- Anonyymi
Clarysage kirjoitti:
Olitko se sinä jonka näin. :)
Mulla ei ole yläpartaa tällä hetkellä... ei kyllä onneksi sinullakaan.
Mitä parrasta puhut ai meinaat sitä sivua toista sivua?
Kävin kommentoimassa sitä en tiedä kuka se on. Näytti kylä höperöltä. :DAjattelin että jos hänellä on partaa tullut tai alkanut kasvattamaan kun siitä aikaa kun viimeksi nähnyt kunnolla mutta lauantaina kun ja jos hän se oli niin ei ollut partaa.
- Anonyymi
Liivijengiläinen vai virka- asuinen?missä näit?
- Anonyymi
Kaipaan sua kanssa. Olet sisukas ja eloisa.
- Anonyymi
No sitä kyllä ja intohimoinen. Älytön halu koko ajan. Tänään etupäässä alan viihdettä katsellut ja onanoinut.
Ootko Sä halukas ja aktiivinen, sillä saralla?
- Anonyymi
Tykkäisitkö hieroo ja nuolla silmiä? :)
- Anonyymi
Eipäs huijata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401474Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711255La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 67830
- 71723
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 50521
- 38514
- 55486