Mistä johtuu tämä viime viikolla alkanut tahmaaminen?
Latautuu suomi24 sivut hitaasti jos ollenkaan, välillä tulee palvelinvirhettä, kirjoitettu viesti ei välillä mene perille ketjuun, sitten voi mennä moneen kertaankin sama viesti.
Omassa netissä ja koneessa ei ole vika, muu netti toimii aivan hyvin.
Tuskin johtuu kolakoista ilmoistakaan, ei täällä tavallista enempää kirjoitella.
Tietäiskö kukaan?
Miksi suomi24 hidastelee?
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
palstalaiset kehuvat että s24 palvelimet pyörii linuksilla siinä syy
- Anonyymi
Varmaan Windows-linuks-tubutin.
- Anonyymi
Veikkaan syyksi S24-huoltotoimenpiteitä. Palstaahan uusitaan ja päivitetään jatkuvasti. Viime aikoinakin on kyselty rekisteröitymishalusta ynnä muusta.
- Anonyymi
Sekin vielä ettei mitään merkitystä onko rekisteröitynyt vai ei. Samanlaista tahmausta.
- Anonyymi
Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.
En ole rahanahne.
- Anonyymi
Sivustolla on touchstart ja touchmove -event listener koodia. Se hidastaa sivun latautumista jäädessään odottamaan selaimeltasi jotain vastausta. Mahdolliset selaimen blockaaja-lisäosat aiheuttaa listenerille ongelmia mikä hidastaa sivun avaamista. Koettakaa kestää tai vaihtakaa keskustelupalstaa johonkin parempaan.
- Anonyymi
Tuo hidastelu ei mtään haittaa mutta ne palstoilla riehuvat hörhöt . . .
- Anonyymi
Minusta vaikuttaa siltä että "VALIKKO" se on jota siinä nyt preparoidaan, ei ole valikko enää PDF tulosteessa entisensä. Vaikuttaa keskeneräiseltä, koska sisältö puuttuu.
Bear with us, täällä ollaan tietoisia hidastelusta ja ongelmaa tutkitaan. Toivottavasti ollaan pian taas normaalivauhdissa!
Terkuin kehitystiimi- Anonyymi
Kiitos.
Mutta toivoisin, että sitten kun saatte vian korjattua niin jättäkää se "kehittäminen" vähemmälle.
Keskittykää siihen, että sivut toimisivat, ja mahdollisimman liukkaasti. - Anonyymi
Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.
Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.
No silloinhan se on just sitä mitä Ubuntun käyttäjät tänne tuottaa. Sitä minä vähän arvelinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603