Miksi suomi24 hidastelee?

Anonyymi

Mistä johtuu tämä viime viikolla alkanut tahmaaminen?

Latautuu suomi24 sivut hitaasti jos ollenkaan, välillä tulee palvelinvirhettä, kirjoitettu viesti ei välillä mene perille ketjuun, sitten voi mennä moneen kertaankin sama viesti.

Omassa netissä ja koneessa ei ole vika, muu netti toimii aivan hyvin.

Tuskin johtuu kolakoista ilmoistakaan, ei täällä tavallista enempää kirjoitella.

Tietäiskö kukaan?

14

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      palstalaiset kehuvat että s24 palvelimet pyörii linuksilla siinä syy

      • Anonyymi

        Varmaan Windows-linuks-tubutin.


    • Anonyymi

      Veikkaan syyksi S24-huoltotoimenpiteitä. Palstaahan uusitaan ja päivitetään jatkuvasti. Viime aikoinakin on kyselty rekisteröitymishalusta ynnä muusta.

    • Anonyymi

      Sekin vielä ettei mitään merkitystä onko rekisteröitynyt vai ei. Samanlaista tahmausta.

      • Anonyymi

        Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.

        En ole rahanahne.


    • Anonyymi

      Sivustolla on touchstart ja touchmove -event listener koodia. Se hidastaa sivun latautumista jäädessään odottamaan selaimeltasi jotain vastausta. Mahdolliset selaimen blockaaja-lisäosat aiheuttaa listenerille ongelmia mikä hidastaa sivun avaamista. Koettakaa kestää tai vaihtakaa keskustelupalstaa johonkin parempaan.

      • Anonyymi

        Tuo hidastelu ei mtään haittaa mutta ne palstoilla riehuvat hörhöt . . .


      • Anonyymi

        Minusta vaikuttaa siltä että "VALIKKO" se on jota siinä nyt preparoidaan, ei ole valikko enää PDF tulosteessa entisensä. Vaikuttaa keskeneräiseltä, koska sisältö puuttuu.


    • Bear with us, täällä ollaan tietoisia hidastelusta ja ongelmaa tutkitaan. Toivottavasti ollaan pian taas normaalivauhdissa!

      Terkuin kehitystiimi

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Mutta toivoisin, että sitten kun saatte vian korjattua niin jättäkää se "kehittäminen" vähemmälle.

        Keskittykää siihen, että sivut toimisivat, ja mahdollisimman liukkaasti.


      • Anonyymi

        Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.

        Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.

        No silloinhan se on just sitä mitä Ubuntun käyttäjät tänne tuottaa. Sitä minä vähän arvelinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe