Miksi suomi24 hidastelee?

Anonyymi

Mistä johtuu tämä viime viikolla alkanut tahmaaminen?

Latautuu suomi24 sivut hitaasti jos ollenkaan, välillä tulee palvelinvirhettä, kirjoitettu viesti ei välillä mene perille ketjuun, sitten voi mennä moneen kertaankin sama viesti.

Omassa netissä ja koneessa ei ole vika, muu netti toimii aivan hyvin.

Tuskin johtuu kolakoista ilmoistakaan, ei täällä tavallista enempää kirjoitella.

Tietäiskö kukaan?

14

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

palstalaiset kehuvat että s24 palvelimet pyörii linuksilla siinä syy

• Anonyymi

Varmaan Windows-linuks-tubutin.

• Anonyymi

Veikkaan syyksi S24-huoltotoimenpiteitä. Palstaahan uusitaan ja päivitetään jatkuvasti. Viime aikoinakin on kyselty rekisteröitymishalusta ynnä muusta.

• Anonyymi

Sekin vielä ettei mitään merkitystä onko rekisteröitynyt vai ei. Samanlaista tahmausta.

• Anonyymi

Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita selaimeen nauhoitus päälle silloin kun käynnistät suomi24 -sivua. Näet sitten sivun aikanaan avauduttua millisekunti-tasoisen raportin siitä mihin se kaikki menettämäsi aika katosi ja voit pohtia juristien kanssa onko siinä aineksia käräjille asti. Kivusta ja särystä sekä menetetystä elämän ajasta, junou. Jos sivuun on ujutettu tahallisesti koodia mikä aiheuttaa käyttäjälle harmia, niin sehän tietää joukkokannetta ja miljoonakorvauksia kaikille, jotka on ikinä koskaan käyneet sivulla.

En ole rahanahne.

• Anonyymi

Sivustolla on touchstart ja touchmove -event listener koodia. Se hidastaa sivun latautumista jäädessään odottamaan selaimeltasi jotain vastausta. Mahdolliset selaimen blockaaja-lisäosat aiheuttaa listenerille ongelmia mikä hidastaa sivun avaamista. Koettakaa kestää tai vaihtakaa keskustelupalstaa johonkin parempaan.

• Anonyymi

Tuo hidastelu ei mtään haittaa mutta ne palstoilla riehuvat hörhöt . . .

• Anonyymi

Minusta vaikuttaa siltä että "VALIKKO" se on jota siinä nyt preparoidaan, ei ole valikko enää PDF tulosteessa entisensä. Vaikuttaa keskeneräiseltä, koska sisältö puuttuu.

• Bear with us, täällä ollaan tietoisia hidastelusta ja ongelmaa tutkitaan. Toivottavasti ollaan pian taas normaalivauhdissa!

Terkuin kehitystiimi

• Anonyymi

Kiitos.

Mutta toivoisin, että sitten kun saatte vian korjattua niin jättäkää se "kehittäminen" vähemmälle.

Keskittykää siihen, että sivut toimisivat, ja mahdollisimman liukkaasti.

• Anonyymi

Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö tuo viesti ottaa esimerkkinä? Eli puolet englanti ja toinen puoli suomea. Onkohan kielenkäyttö säännöt muuttuneet. Kippari on varmaan Ubuntun käyttäjä, sen verran ajattelemuutta havaittavissa.

Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskutaito ja kommentti muutenkinon tyypillitä troolitasoa.

No silloinhan se on just sitä mitä Ubuntun käyttäjät tänne tuottaa. Sitä minä vähän arvelinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe