No siis. Oon 11v ja täytän syksyllä 12. Oon vasta jotaa 145 cm ja mulla alkaa murrosikä. Minua pelottaa se, että rinnat kasvaa ja karvoitus lisääntyy vaikka olen näin lyhyt. Ja kun menen kouluun kaikki näkee että tolla on murros ikä. Ei ole menkkoja tai mitää vielä. Riinat kuitenkin kasvaa ja mulla on karvoitusa kainaloissa siellä missä pitää. Apuaa!!! Eli oon lyhyt ja ispt tissit voi tullaa!!!😭
Apua!!!!!!
Anonyymi
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyt tyttö, isot tissit ja hyvä perse on täydellinen yhdistelmä. Lähetä ittestäs kuva.
Oon 11-v poika, mutta mitä välii mitä muut sanoo sä päätät mikä sä oot. Ja moni poika tykkää lyhyistä tytöistä joten
No problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877