No siis. Oon 11v ja täytän syksyllä 12. Oon vasta jotaa 145 cm ja mulla alkaa murrosikä. Minua pelottaa se, että rinnat kasvaa ja karvoitus lisääntyy vaikka olen näin lyhyt. Ja kun menen kouluun kaikki näkee että tolla on murros ikä. Ei ole menkkoja tai mitää vielä. Riinat kuitenkin kasvaa ja mulla on karvoitusa kainaloissa siellä missä pitää. Apuaa!!! Eli oon lyhyt ja ispt tissit voi tullaa!!!😭
Apua!!!!!!
Anonyymi
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyt tyttö, isot tissit ja hyvä perse on täydellinen yhdistelmä. Lähetä ittestäs kuva.
Oon 11-v poika, mutta mitä välii mitä muut sanoo sä päätät mikä sä oot. Ja moni poika tykkää lyhyistä tytöistä joten
No problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980