No siis. Oon 11v ja täytän syksyllä 12. Oon vasta jotaa 145 cm ja mulla alkaa murrosikä. Minua pelottaa se, että rinnat kasvaa ja karvoitus lisääntyy vaikka olen näin lyhyt. Ja kun menen kouluun kaikki näkee että tolla on murros ikä. Ei ole menkkoja tai mitää vielä. Riinat kuitenkin kasvaa ja mulla on karvoitusa kainaloissa siellä missä pitää. Apuaa!!! Eli oon lyhyt ja ispt tissit voi tullaa!!!😭
Apua!!!!!!
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyt tyttö, isot tissit ja hyvä perse on täydellinen yhdistelmä. Lähetä ittestäs kuva.
Oon 11-v poika, mutta mitä välii mitä muut sanoo sä päätät mikä sä oot. Ja moni poika tykkää lyhyistä tytöistä joten
No problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222360- 1402041
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121457Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651121
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61970
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45936- 2831