69-v. nainen etsii rentoa matkaseuraa

Anonyymi

Hei,

Kirjoitan äitini puolesta. Hän toivoisi kovasti löytävän kivan matkakaverin (miksei myös teatteri, lenkki ym. seuraa) samanhenkisestä naisesta. Asuu pk-seudulla. Hän on iloinen, rento, puhelias kun sille päälle sattuu, savuton eikä käytä alkoholia, urheilullinen, vaatimaton, huumorintajuinen - muutaman ominaisuuden mainitakseni. Ikäisekseen hyvässä kunnossa, matkalla tykkää katsella ihmisiä ja paikallista menoa, viettää aikaa rannalla/altaalla ja kahviloissa, syödä hyvin (ei liian fiinisti), kenties nähtävyyksiä jalan tai julkisia hyödyntäen. Kulttuuria harkitusti mutta ei jaksa tuntitolkulla kiertää museoita :) kieliä opiskellut aikanaan, englannilla pärjää ja myös saksaa ja ruotsia opiskellut. Matkustuskokemusta kertynyt jonkin verran mutta silti olisi kiva löytää joku samanhenkinen matkakaveri. Ilmianna itsesi!

4

900

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Täällä olisi hieman nuorempi (reilu kolmekymppinen nainen) tarjolla matkakaveriksi. Jättäisittekö vaikka sähköpostin niin voin ottaa yhteyttä. Tänä kesänä olisi vielä tarkoitus lähteä reissuun eikä ole matkakaveria.

• Anonyymi

Hei, kuulostaa hyvältä.

Miten äitiisi saa yhteyden?
      Olen nainen, harrastanut matkailua
      Lapsuudesta alkaen, siis melkein koko ikäni.
      Olen ulospäin suuntautunut ja seurallinen

• Hei rouva 69 v!
      Olen 65-vuotias nainen Hgistä ja eläkkeellä. Etsin sellaista matkaseuraa,
      joka voi lähteä lyhyelläkin (n. 1-2 vkoa) varoitusajalla esim. viikonloppumatkoille.
      Minulla on kielitaitoa, ajan autoa Euroopassa ja tarvittaessa Atlantin takana.
      Olen hetero, en polta, alkoholia erittäin vähän. Olen luotettava, aktiivinen, oma-toiminen. Kerron enemmän itsestäni, jos on joku mail-osoite, johon voi lähettää
      viestiä.

• Hei!

Olen lähes äitisi ikäinen eli 68 v nainen. Haluaisin lähteä marraskuussa 3-4 viikoksi jonnekin Aasiaan. Olen ulospäinsuuntautunut ja seurallinen nainen. Olen paljon kaukomatkaillut ja olen elintavoiltaan samankaltainen kuin äitisi ja pidän matkalla samoista asioista.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1733
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      898
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      857
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      108
      661
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      539
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      522
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe