Hei,
Kirjoitan äitini puolesta. Hän toivoisi kovasti löytävän kivan matkakaverin (miksei myös teatteri, lenkki ym. seuraa) samanhenkisestä naisesta. Asuu pk-seudulla. Hän on iloinen, rento, puhelias kun sille päälle sattuu, savuton eikä käytä alkoholia, urheilullinen, vaatimaton, huumorintajuinen - muutaman ominaisuuden mainitakseni. Ikäisekseen hyvässä kunnossa, matkalla tykkää katsella ihmisiä ja paikallista menoa, viettää aikaa rannalla/altaalla ja kahviloissa, syödä hyvin (ei liian fiinisti), kenties nähtävyyksiä jalan tai julkisia hyödyntäen. Kulttuuria harkitusti mutta ei jaksa tuntitolkulla kiertää museoita :) kieliä opiskellut aikanaan, englannilla pärjää ja myös saksaa ja ruotsia opiskellut. Matkustuskokemusta kertynyt jonkin verran mutta silti olisi kiva löytää joku samanhenkinen matkakaveri. Ilmianna itsesi!
69-v. nainen etsii rentoa matkaseuraa
4
822
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Täällä olisi hieman nuorempi (reilu kolmekymppinen nainen) tarjolla matkakaveriksi. Jättäisittekö vaikka sähköpostin niin voin ottaa yhteyttä. Tänä kesänä olisi vielä tarkoitus lähteä reissuun eikä ole matkakaveria. - Anonyymi
Hei, kuulostaa hyvältä.
Miten äitiisi saa yhteyden?
Olen nainen, harrastanut matkailua
Lapsuudesta alkaen, siis melkein koko ikäni.
Olen ulospäin suuntautunut ja seurallinen Hei rouva 69 v!
Olen 65-vuotias nainen Hgistä ja eläkkeellä. Etsin sellaista matkaseuraa,
joka voi lähteä lyhyelläkin (n. 1-2 vkoa) varoitusajalla esim. viikonloppumatkoille.
Minulla on kielitaitoa, ajan autoa Euroopassa ja tarvittaessa Atlantin takana.
Olen hetero, en polta, alkoholia erittäin vähän. Olen luotettava, aktiivinen, oma-toiminen. Kerron enemmän itsestäni, jos on joku mail-osoite, johon voi lähettää
viestiä.Hei!
Olen lähes äitisi ikäinen eli 68 v nainen. Haluaisin lähteä marraskuussa 3-4 viikoksi jonnekin Aasiaan. Olen ulospäinsuuntautunut ja seurallinen nainen. Olen paljon kaukomatkaillut ja olen elintavoiltaan samankaltainen kuin äitisi ja pidän matkalla samoista asioista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998