Hei,
Kirjoitan äitini puolesta. Hän toivoisi kovasti löytävän kivan matkakaverin (miksei myös teatteri, lenkki ym. seuraa) samanhenkisestä naisesta. Asuu pk-seudulla. Hän on iloinen, rento, puhelias kun sille päälle sattuu, savuton eikä käytä alkoholia, urheilullinen, vaatimaton, huumorintajuinen - muutaman ominaisuuden mainitakseni. Ikäisekseen hyvässä kunnossa, matkalla tykkää katsella ihmisiä ja paikallista menoa, viettää aikaa rannalla/altaalla ja kahviloissa, syödä hyvin (ei liian fiinisti), kenties nähtävyyksiä jalan tai julkisia hyödyntäen. Kulttuuria harkitusti mutta ei jaksa tuntitolkulla kiertää museoita :) kieliä opiskellut aikanaan, englannilla pärjää ja myös saksaa ja ruotsia opiskellut. Matkustuskokemusta kertynyt jonkin verran mutta silti olisi kiva löytää joku samanhenkinen matkakaveri. Ilmianna itsesi!
69-v. nainen etsii rentoa matkaseuraa
4
600
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Täällä olisi hieman nuorempi (reilu kolmekymppinen nainen) tarjolla matkakaveriksi. Jättäisittekö vaikka sähköpostin niin voin ottaa yhteyttä. Tänä kesänä olisi vielä tarkoitus lähteä reissuun eikä ole matkakaveria. - Anonyymi
Hei, kuulostaa hyvältä.
Miten äitiisi saa yhteyden?
Olen nainen, harrastanut matkailua
Lapsuudesta alkaen, siis melkein koko ikäni.
Olen ulospäin suuntautunut ja seurallinen Hei rouva 69 v!
Olen 65-vuotias nainen Hgistä ja eläkkeellä. Etsin sellaista matkaseuraa,
joka voi lähteä lyhyelläkin (n. 1-2 vkoa) varoitusajalla esim. viikonloppumatkoille.
Minulla on kielitaitoa, ajan autoa Euroopassa ja tarvittaessa Atlantin takana.
Olen hetero, en polta, alkoholia erittäin vähän. Olen luotettava, aktiivinen, oma-toiminen. Kerron enemmän itsestäni, jos on joku mail-osoite, johon voi lähettää
viestiä.Hei!
Olen lähes äitisi ikäinen eli 68 v nainen. Haluaisin lähteä marraskuussa 3-4 viikoksi jonnekin Aasiaan. Olen ulospäinsuuntautunut ja seurallinen nainen. Olen paljon kaukomatkaillut ja olen elintavoiltaan samankaltainen kuin äitisi ja pidän matkalla samoista asioista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571972
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131906- 1191333
- 971322
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4301183- 62899
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa336698