Hei,
Kirjoitan äitini puolesta. Hän toivoisi kovasti löytävän kivan matkakaverin (miksei myös teatteri, lenkki ym. seuraa) samanhenkisestä naisesta. Asuu pk-seudulla. Hän on iloinen, rento, puhelias kun sille päälle sattuu, savuton eikä käytä alkoholia, urheilullinen, vaatimaton, huumorintajuinen - muutaman ominaisuuden mainitakseni. Ikäisekseen hyvässä kunnossa, matkalla tykkää katsella ihmisiä ja paikallista menoa, viettää aikaa rannalla/altaalla ja kahviloissa, syödä hyvin (ei liian fiinisti), kenties nähtävyyksiä jalan tai julkisia hyödyntäen. Kulttuuria harkitusti mutta ei jaksa tuntitolkulla kiertää museoita :) kieliä opiskellut aikanaan, englannilla pärjää ja myös saksaa ja ruotsia opiskellut. Matkustuskokemusta kertynyt jonkin verran mutta silti olisi kiva löytää joku samanhenkinen matkakaveri. Ilmianna itsesi!
69-v. nainen etsii rentoa matkaseuraa
4
443
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Täällä olisi hieman nuorempi (reilu kolmekymppinen nainen) tarjolla matkakaveriksi. Jättäisittekö vaikka sähköpostin niin voin ottaa yhteyttä. Tänä kesänä olisi vielä tarkoitus lähteä reissuun eikä ole matkakaveria. - Anonyymi
Hei, kuulostaa hyvältä.
Miten äitiisi saa yhteyden?
Olen nainen, harrastanut matkailua
Lapsuudesta alkaen, siis melkein koko ikäni.
Olen ulospäin suuntautunut ja seurallinen Hei rouva 69 v!
Olen 65-vuotias nainen Hgistä ja eläkkeellä. Etsin sellaista matkaseuraa,
joka voi lähteä lyhyelläkin (n. 1-2 vkoa) varoitusajalla esim. viikonloppumatkoille.
Minulla on kielitaitoa, ajan autoa Euroopassa ja tarvittaessa Atlantin takana.
Olen hetero, en polta, alkoholia erittäin vähän. Olen luotettava, aktiivinen, oma-toiminen. Kerron enemmän itsestäni, jos on joku mail-osoite, johon voi lähettää
viestiä.Hei!
Olen lähes äitisi ikäinen eli 68 v nainen. Haluaisin lähteä marraskuussa 3-4 viikoksi jonnekin Aasiaan. Olen ulospäinsuuntautunut ja seurallinen nainen. Olen paljon kaukomatkaillut ja olen elintavoiltaan samankaltainen kuin äitisi ja pidän matkalla samoista asioista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818