Mikä tilanne Sri lankassa nyt on uskaltaako sinne ensi helmikuulle varata matkaa?
Uskaltaako sri lankaa matkustaa.
6
1613
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen itse parhaillaan Sri Lankassa ja voin todellakin suositella maata. Turvallisuustilanne on erittäin hyvä, mitään ei tarvitse pelätä. Olen käyttänyt paikallista Haya Lankan matkatoimistoa ja kaikki on toiminut erittäin hyvin. Voit ottaa yhteyttä toimiston omistajaan suoraan whatsupin kautta. 94 71 731 2347 Ishu.
Sri Lanka on upein maa missä olen koskaan käynyt. - Anonyymi
Itse olin viime maaliskuussa juuri ennen pommi iskuja Hikkaduwassa ja se vei meidän porukan sydämmen.Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
OIkeinkirjoitus:
POMMI-ISKU
SYDÄMEN
Täällä ei kukaan kaipaa sinun suositteluja, suositteleminen kuulostaa tyhmältä kuten sinä.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus:
Uskaltaako Sri Lankaan matkustaa.
Vai tarkoitatko jos Sri Lankaa on jonkun nimi? - Anonyymi
Väestöräjähdyksen tuhoama maa jossa kuumuus ja ihmisten ulosteiden haju ovat huono yhdistelmä.
- Anonyymi
Juur parin viikon reissulta kotiuduttu, hieno maa ja hienot kansalaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995