Mikä tilanne Sri lankassa nyt on uskaltaako sinne ensi helmikuulle varata matkaa?
Uskaltaako sri lankaa matkustaa.
6
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen itse parhaillaan Sri Lankassa ja voin todellakin suositella maata. Turvallisuustilanne on erittäin hyvä, mitään ei tarvitse pelätä. Olen käyttänyt paikallista Haya Lankan matkatoimistoa ja kaikki on toiminut erittäin hyvin. Voit ottaa yhteyttä toimiston omistajaan suoraan whatsupin kautta. 94 71 731 2347 Ishu.
Sri Lanka on upein maa missä olen koskaan käynyt. - Anonyymi
Itse olin viime maaliskuussa juuri ennen pommi iskuja Hikkaduwassa ja se vei meidän porukan sydämmen.Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
OIkeinkirjoitus:
POMMI-ISKU
SYDÄMEN
Täällä ei kukaan kaipaa sinun suositteluja, suositteleminen kuulostaa tyhmältä kuten sinä.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus:
Uskaltaako Sri Lankaan matkustaa.
Vai tarkoitatko jos Sri Lankaa on jonkun nimi? - Anonyymi
Väestöräjähdyksen tuhoama maa jossa kuumuus ja ihmisten ulosteiden haju ovat huono yhdistelmä.
- Anonyymi
Juur parin viikon reissulta kotiuduttu, hieno maa ja hienot kansalaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954