Mikä tilanne Sri lankassa nyt on uskaltaako sinne ensi helmikuulle varata matkaa?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hei! Olen itse parhaillaan Sri Lankassa ja voin todellakin suositella maata. Turvallisuustilanne on erittäin hyvä, mitään ei tarvitse pelätä. Olen käyttänyt paikallista Haya Lankan matkatoimistoa ja kaikki on toiminut erittäin hyvin. Voit ottaa yhteyttä toimiston omistajaan suoraan whatsupin kautta. 94 71 731 2347 Ishu.
Sri Lanka on upein maa missä olen koskaan käynyt. - Anonyymi
Itse olin viime maaliskuussa juuri ennen pommi iskuja Hikkaduwassa ja se vei meidän porukan sydämmen.Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
OIkeinkirjoitus:
POMMI-ISKU
SYDÄMEN
Täällä ei kukaan kaipaa sinun suositteluja, suositteleminen kuulostaa tyhmältä kuten sinä.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus:
Uskaltaako Sri Lankaan matkustaa.
Vai tarkoitatko jos Sri Lankaa on jonkun nimi? - Anonyymi
Väestöräjähdyksen tuhoama maa jossa kuumuus ja ihmisten ulosteiden haju ovat huono yhdistelmä.
- Anonyymi
Juur parin viikon reissulta kotiuduttu, hieno maa ja hienot kansalaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607