Mikä tilanne Sri lankassa nyt on uskaltaako sinne ensi helmikuulle varata matkaa?
Uskaltaako sri lankaa matkustaa.
6
1576
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen itse parhaillaan Sri Lankassa ja voin todellakin suositella maata. Turvallisuustilanne on erittäin hyvä, mitään ei tarvitse pelätä. Olen käyttänyt paikallista Haya Lankan matkatoimistoa ja kaikki on toiminut erittäin hyvin. Voit ottaa yhteyttä toimiston omistajaan suoraan whatsupin kautta. 94 71 731 2347 Ishu.
Sri Lanka on upein maa missä olen koskaan käynyt. - Anonyymi
Itse olin viime maaliskuussa juuri ennen pommi iskuja Hikkaduwassa ja se vei meidän porukan sydämmen.Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
OIkeinkirjoitus:
POMMI-ISKU
SYDÄMEN
Täällä ei kukaan kaipaa sinun suositteluja, suositteleminen kuulostaa tyhmältä kuten sinä.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus:
Uskaltaako Sri Lankaan matkustaa.
Vai tarkoitatko jos Sri Lankaa on jonkun nimi? - Anonyymi
Väestöräjähdyksen tuhoama maa jossa kuumuus ja ihmisten ulosteiden haju ovat huono yhdistelmä.
- Anonyymi
Juur parin viikon reissulta kotiuduttu, hieno maa ja hienot kansalaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196196Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625131SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun664256SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt973831Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123611Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203168SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352489Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat662232Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val261591