Nokia 5 Maastokartta

Anonyymi

Kännykästäni on hävinnyt GPS-paikannus, eli avattuani Maastokartan, ei sijaintini näy eikä seuraa liikeitäni. Huomasin sen vasta nyt, kun veneilin mökkijärvelläni. Viime kesänä etsin onki- ja uistelupaikat, koska kartassa on järven syvyyskäyrät. Nyt kartassa ei ole tuota GPS-seurantaa?? Mikä vikana? Pitääkö ostaa jokin sovellus?

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita paikannus päälle ja anna kartalle lupa käyttää gps paikannusta.

• Anonyymi

Laitoin paikannuksen päälle silloin kun ostin tuon kännykän. Vaihtoehdot ovat Suuri tarkkuus, Virransäästötila ja Vain laite (jossa sijaintia kytätään vai gps:llä)
      Siis Suuri tarkkuus käyttää kaikkea mahdollista eli gepsiä, tukiasemia, Bluutuuttia, ja Wlania. Se toimi aiemmin mutta nyt ei toimi. Huomasin juuri että muidenkin karttaohjelmien paikannukset näyttävä myös seonneet, esim Googlemaps heittää paikannuksen 10 kilometrin päähän, Tankille.fi, jossa yhteisö pitää bensan hintoja näkyvillä ehdottaa naapurikylää. Myös Here sekoilee. En ole vielä kokeillut prepaidkortteja, josko simissä on vikaa...

• Anonyymi

oletko sammuttanut ja käynnistänyt kännykän, jos olisi jokin tilapäinen häiriö

• Anonyymi

Joo, olen tehnyt kaikenlaista, irrottanut kortin yms, näyttää että puhelin ei löydä satelliitteja? Missähän on vika?

• Anonyymi

Nyt se lopulta toimii: Nokia5:n toiminta taitaa olla aika surkea. Eli eikö puhti riitä kaikkiin toimitoihin? Jos nettiyhteyden siirto puhelimessa on päällä, niin sen karttaohjelmat eivät toimi kunnolla, seuranta ei toimi, tarkkuus on surkea, eli esim. googlemaps, here, maastokartat tarkkuus on sadoista metreistä kilometreihin. Kun nettiyhteyden jaon poistaa, niin karttojen paikannustarkkuus paranee kahteen metriin. Huomasin tuon sattumalta. Eli nyt löydän katiskan kännykällä. Selittäkää, viisaammat, onko se puhelinkohtaista, vai onko sama ongelma kalliimmillakin puhelimilla.

• Anonyymi

Huono tarkkuus ei kyllä tuosta johdu..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe