Ensi viikolla tosiaan tarttaa SuomiAreena, jossa jälleen valtava määrä puhujia täyttää Porin kadut. Suomi24:kin on menossa mukana: maanantaina Antinkatu 5:ssa puhutaan Ronja Salmen juontamana verkkokeskustelun etiikasta klo 13-14. Luvassa varmasti kiinnostavaa asiaa empatiasta netissä.
Tapahtuman koko viikon ohjelmisto löytyy täältä: https://suomiareena.fi/ohjelmapuhujat#/
Todella mielenkiintoisia juttuja luvassa. Pääsetkö itse mukaan Poriin, ja mitä aiot mennä katsomaan?
Itselläni iski silmään monien puheiden lisäksi mm. Helsingin poliisisoittokunnan "My Way, Elvis & Sinatra" -konsertti tiistai-illalla. Mahtavaa!
SuomiAreenan ohjelma: mikä kiinnostaa eniten?
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyi liikaa hyviä, tosin näen näistä varmaan vain muutaman:
* Perkeleestä empatiaan - Miten suomalaisilla työpaikoilla johdetaan
* Verkkokeskustelun etiikka
* Immigrant women as parents and taxpayers - what is true and what is false?
* Suomen suuri digihaaste - saadaanko osaaminen kuntoon 2030 mennessä vai jäädäänkö junasta?
* Ilmastotekoja Nyt! - Miksei julkinen rakentaminen ole vastuullista?
* Mikä on vapaaehtoistoiminnan arvo tulevaisuuden yhteiskunnassa?
* My Way, Elvis & Sinatra
* Suomi - taantuva takapajula vai moderni hyvinvointi-innovaattori?
* Työelämässä syövästä huolimatta
* Huumekysymys - Anonyymi
"Verkkokeskustelun etiikka"
Erityisesti se, miksi Suomi24:n ylläpito reagoi niin hitaasti väkivaltaan yllyttävien tai muuten Suomen lainsäädännön vastaisten aloitusten tai kommenttien ilmiantoihin. - Anonyymi
Miksei Allerin/S24n Olli T ole puhumassa etikasta ja empatiasta, alan ehdoton asiantuntija Suomessa ja 11 muussa maassakin. Nyt siellä ollaan kakkosjoukkueella likkeellä
- Anonyymi
Saisi tuoreita valokuvia Ollistakin. Ihan vaan haluaisin valokuvaamalla tallentaa kotikylän historiaa, ei mihinkään etsintäkuulutukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606084- 1003151
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252436- 212098
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271626
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691531Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384