Minun haaveenani olisi löytää elämänkumppaniksi sellainen kiltti, mukava mies 60 jonka kanssa voisi jakaa elämää. Kaikkea kivaa yhdessä tekemistä ja menemistä. Itse olen juuri täyttänyt 60 vuotta mutta olen ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen, enkä tunne itseäni vielä vanhaksi. Ehtona olisi ettei tupakoisi eikä alkoholi olisi ongelma. Auto olisi hyvä olla että pystyisi reissaamaan. Vieläköhän on vapaana yhtään tämän ikäluokan miestä jolla olisi samanlaisia unelmia? Asun melkein keskellä suomea.
Löytyykö vielä kilttejä miehiä?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa laitas kuvasi sivulle.
Sisäsiisti sisäsuomesta - Anonyymi
Kokeile hunkszia, hälle kelpaa jok'ikinen.
K-kotton on vaativaisempi ja viksumpi.- Anonyymi
Eihän keisarilla (hunksilla) ole vaatteita.
- Anonyymi
Täytyy käyvvä ensittäin rastuskokeessa kestääkö pumppu.
1eero - Anonyymi
Eivätkö kaikki miehet vastaisi, että alkoholi ei ole ongelma.
Riippuu, miten sen tai sitä ottaa. Sitähän saa kaupasta.
Alepan seinälle voi laittaa ilmoituksen: haetaan adjutanttia.
Minusta tämä on joku Isohoon jekku.
Miten joku nainen täällä itseään tyrkyttäisi.
Ei kait tämä ole mikään seurankerjuupalsta.
Seura on täällä tässä ja nyt. Malea ja femalea.
Aaapuuuaa.
Minni - Anonyymi
Miten määritellään kiltti mies?
- Anonyymi
Sieniä napsauttamalla toimiva jojo..
- Anonyymi
Kohtelias ja ystävällinen, sellainen on mielestäni kiltti ihminen, olipa mies tai nainen. Samoin hyväntahtoisuus kuuluu kiltin ihmisen luonteeseen. Kiltti ei ole tahdoton tai selkärangaton, sellainen ihminen on yleensä vain se tavallinen hulttio, jopa ilkeä.
Olen saanut nauttia tällaisesta kiltistä miehestä yli 40 vuotta, kiitän siitä!
- Anonyymi
Joo ja nainen on aina ikäistään nuoremman näköinen, eikä ole.
Miks sen pitäis olla kiltti?
Jännämiehet on nyt in.- Anonyymi
Eivät ole in, eivät ole koskaan olleet. Siis oikeiden naisten mielestä; martyyrit on asia erikseen!
Kilteydestään saa vaan itse kärsiä. Vaan minkäs luonnolleen tekee.
- Anonyymi
Huom.
Aloitus on monikossa. Pitääkö olla huolissaan?
Liikuntaministeri, liikenneministeri, kulttuuriministeri...
Minni - Anonyymi
Tottakai kultaseni!
Tohvelisankari - Anonyymi
kypsyvät varmaan samaan aikaan kun puolukat, että vähän aikaa viellä niin pääsee poimimaan
njjj - Anonyymi
Kyllä löytyy kilttejä miehiä,
voin antaa muutaman vinkin,
E-kontakti on parempi palsta kuin tämä 24 palstan treffipalsta.
vähän maksullinen mutta hintansa väärti.
Laita tuo edellinen kirjoituksesi kyseiselle palstalle, niin kyllä löytyy.
Suosittelen leskimiehiä, he ovat tottuneet elämään yhteiselämää,
ja etsivät vakaata naista elämäänsä, juuri kuten sinä olet,
vakaa ja lempeä, sydämellinen ja hellä nainen, sellaista he juuri etsivät.
Onnea etsintääsi, ei ole helppoa mutta , ei elämä ole koskaan helppoa,
eikä ensimmäisestä vastoinkäymisestä kannata luovuttaa.
Kyllä se kerran kopsahtaa kun onni syliisi lopsahtaa.
Elämä on aika mukavaa kun sen oivaltaa. - Anonyymi
Testauta löytämäsi kiltti mies sukupuolitestissä, ettei tule turhia vähemmän toivottuja ylläreitä.
Kiltteys ei poissulje mainittuja vaivoja. - Anonyymi
Varmasti voisit löytää sopivan tyypin, jos löytäisit sopivan paikan mihin hakusi laittaisit.
Luulen, ettet ole ainoa kumppanin etsijä.
Mutta voihan niitä kavereita löytää "vanhanaikaisestikin", että menee jonnekin vaikkapa tanssipaikoille tai mitä niitä nyt olis?
Tsemppiä sulle toivottelen.
Heikunkeikku - Anonyymi
Minähän en savukkeistani luovu yhdenkään "akan" vuoksi.
Mutta onhan heitä riittänyt pidempään ja lyhyempään suhteeseen. Ja silloin tällöin.
Olisi kyllä kiva jos alkoholi tai päihteet ylipäätään olisi ongelma, niin pääsisin kehumaan että minulla on päihdeongelma - rehellinen kun olen.
Autoista huits. Bussit, junat ja lentokoneet kulkevat vaikka maailman ääriin.
En pode edes lentohäpeää vaikka sitä mainostetaan. Viimeksi toissa päivänä lensin. Varmaan ensi viikollakin.- Anonyymi
Lensitkö kapakasta ulos? 😁
- Anonyymi
Tuskin täydellistä löytyy mistään.
Eikö sulle nillä vuosikymmenillä jo nuhteeton riitä?- Anonyymi
Noh, jos nuuhteeton pitää olla, olen heti pois pelistä. Kymmenen vuotta sitten sain pysäköintivirhe maksun.
- Anonyymi
Minä kävelin suojatien yli virheettömästi. Mutta jo seuraavassa risteyksessä päin punaisia. Miksi odottaa kun liikenne nolla.
- Anonyymi
Muuttaisitko kanssani Helsinkiin. Olisin valmis myymään asuntoni kaakkois-suomesta. Olen kiltti, tarvittaessa "tuhma" mutta hellä.
- Anonyymi
Eräs erittäin lirkutettu iäkäs . . . no herra ja herrasmies mikä lies . . . tulee suur-ajoihin:
Neste Ralli 2019. Alkaa:
torstai
, 1. elokuuta
Päättyy:
sunnuntai
, 4. elokuuta
Nap paappa kiinni. Tottahan toki löytyy,
tämänkin palstan pienellä otannalla, heitä tuli jo esiin monta,
Uskon, että sieltä omasta elämänpiiristäsikin löytyy joku kiltti, joka kantaa samanlaisia haaveita sydämessään.
Haaveet vain törmäyskurssille.
Mahtaisiko hän olla vain liian kiltti, vaatii vähän rohkaisua tai persuksille potkaisua ainakin.
Juttusille vaan, tee vaikka tikusta asiaa.- Anonyymi
Minäpä tunnen kaipaamasilaisen oikeasti kiltin ja hyvän miehen.
On oma talo, auto, koira. Harrastaa ulkoilua ja luonnossa patikointia koiran kanssa. Ei juo eikä tupakoi. Leskimies, ollut jo useamman vuoden.
Tällä miehellä olisi ottajia pilvin pimein, naiset piirittää mutta jostain syystä ei ole halunnut sitouta kehenkään. Ystävälllinen ja hyvä kaveri on, muusta ei tunnu olevan kiinnostunut.
Olen itsekin hänen ystävänsä, ja kuulumisia vaihdetaan mutta itsekään en mitään muuta halua. Ystävänä tämä mies on kullan arvoinen, tässä katkeria ja pirullisia ihmisiä täynnä olevassa maailmassa.
On kai sitten niin, että tällaista oikeasti hyvää ja tavoittelemisen arvoista miestä ei niin helposti saada kiinnostumaan muusta kuin ystävyydestä? Kaipaa varmaan "sitä jotakin" jota varmasti on varsin vaikea löytää.- Anonyymi
Kultamuna?
Tuohan on hyvä pakettiratkaisu persaukiselle naiselle!
Tuollaisten etsijöitä taitaa maa olla väärällään.
Hyötyäkseen.
Kiltit miehet, älkää menkö vipuun. Olkaa sen verran tuhmia.
Keep cool.
Pitäkää loitolla!
Minni
Epäpätevä miesasianainen Ihan oikein toimii. Jos ei ole sitä jotain niin tavan vuoksi ei kannata jotain tyrkkyä ottaa. Siis vain siksi että olisi joku.
- Anonyymi
Taitaa olla harvassa. Osa ampunut itsensä. Tässä maailmassa vaikea olla jos on kiltti. Kilttinä ja hyväntahtoisena tuli sen verran turpiin varsinkin naisilta, että oli pakko opetella veemäisyys yms. Nyt menee paremmin
- Anonyymi
Ei löydy. Ne on kaikki jo viety. Änkyrät ovat jäljellä. Valitse siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838