Vaimon kanssa juteltiin kaikenlaisista seksiin ja alastomuuteen liittyvistä asioista, joita oli vuosien varrella sattunut. Minä kun olen voyeristi, kiinnosti mua erityisesti tapahtumat, joissa joku mies oli nähnyt vaimoa vähissä vaatteissa tai ihan ilkosillaan. Hän kertoi pari tapausta, jotka voisin jakaa kanssanne.
Parikymppisenä hän teki töitä uimahallissa uinnin valvojana. Asiakkaiden poistuttua illalla, hän usein kävi vielä itse saunassa ja peseytymässä. Erään kerran työvuoron jälkeen hän meni suihkuun ja siisti suihkussa myös häpykarvoitustaan. Tämän jälkeen hän päätti mennä myös saunaan. Saunan lauteella istuessaan hän levitti jalkansa, ja kokeili kädellään, oliko leikkuujälki hyvää.
Yhtäkkiä saunan ovi aukesi, ja oviaukossa seisoi uimahallin viisikymppinen huoltomies. Molemmat tietysti häkeltyivät yllättävästä tilanteesta, eikä kumpikaan saanut sanaa suustaan. Arviolta parin sekunnin kuluttua vaimoni nosti kädet rintojensa peitoksi, ja laitosmies sanoi: "Anteeksi, en tiennyt sun täällä olevan". Vaimoni vastasi: "Ei se mittään, mutta meneppäs nyt siitä". Samalla hän tajusi, että vaikka hän olikin peittänyt rintansa näkyvistä, istui hän edelleen kantapäät ylälauteen reunalla ja haarat levällään. Siis salaisimmat kehon osansa suoraan miehen katseen alla.
Huoltomies painoi oven kiinni, ja vaimo jatkoi saunomista. Jälkeenpäin he eivät tapauksesta keskustelleet.
Vaimo vilautti vahingossa
Anonyymi
0
3740
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644182Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.101923Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840