Miksikö mennä turistirysään?

Anonyymi

Tämä anonyymin kirjoittama kommentti on varsin hyvä:
"Miksi aristella turistirysiä? Niissähän on paras mahdollinen tunnelma ja festaritunnelma? Miksi viettäisit aikaasi jossakin jossa jengi on arkisissa askareissa? Mitä sinulla on siellä tekemistä? Et kai toljota paikallisia ja nauti siitä?
Nämä on näitä kotiin jäävien köyhien juttuja jotka juttelevat "oikeasta Thaimaast" tai "turistirysistä".
Turistit menee niihin paikkoihin missä turistit viihtyy. Ne paikat on turistirysiä. Kuka kumma viihtyy autiolla rannalla kovinkaan kauaa?

Te jotka puhutte "turistirysistä", niin kertokaapas miten te vietätte aikaanne siellä muualla "oikeassa Thaimaassa"? Eihän lomalle mennä vain olemaan. Pitäähän siellä olla tekemistä, ihmisiä ja tunnelmaa. Mitä ihmettä joku meikäläinen tekisi jossakin kohteessa jossa ei ole mitään muuta kuin ranta, ruokaa ja aurinko? Kuolisin tylsyyteen tunnissa. Pattayalla on paljon muutakin ja niiden takia sinne aina matkustelen.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohon aloitukseen tuskin löytyy yhtä ja oikeaa vastausta, ja hyvä niin. omalla kohdallani esim pattaya oli oikein mukava paikka ja siellä kuukauden vietti oikeinkin mukavasti, tämä reilu 10 vuotta sitten. olut oli hyvää ja iltariennot veti mukaansa hyvinkin usein, se oli upeaa aikaa sekin. nyt iän karttuessa elämä on kuitenkin rauhoittunut jonkin verran, en sano että iän myötä olisi viisastunut.... kuitenkin itse olen huomannut että mukavasti viihtyy rauhallisemmisakin paikoissa, mukavahan on aina välillä pyörähtää päivä pari Bangkokissa tai Pattayalla. sitten sitä vaan jo kaipailee rauhallisemmille seuduille. Itse olen viettänyt jo vuosia talvet Rayongissa ja viihtynyt siellä hyvin, koskaan,ei ole tarvinut yksin olla...
      Mielestäni paras loma on silloin kun olet paikassa missä sinun on hyvä olla ja tunnet viihtyväsi...
      Kaikille hauskoja thaimaan matkoja.

      • Katsoisi asian laidan nyt olevan sellainen, että aloittajalle voinee asiallisesti vastata nelineli viihtyen oikeassa Thaimaassa Chiang Maissa.

        Myös yksi viihtyy Namissa ja kolmas palkkasi viime syksynä rakennusmiehet laastipaljujen ollen käytössä tuossa muutama viikko sitten.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Katsoisi asian laidan nyt olevan sellainen, että aloittajalle voinee asiallisesti vastata nelineli viihtyen oikeassa Thaimaassa Chiang Maissa.

        Myös yksi viihtyy Namissa ja kolmas palkkasi viime syksynä rakennusmiehet laastipaljujen ollen käytössä tuossa muutama viikko sitten.

        Sensei.. mä olen täällä naisissa. Upeassa piukassa naisessa.. uudelleen ja uudelleen. Aina vaan. On aika makeeta. Missä sä oot?


      • Anonyymi

        "Myös yksi viihtyy Namissa ja kolmas palkkasi viime syksynä rakennusmiehet laastipaljujen ollen käytössä tuossa muutama viikko sitten."

        Neljäs kirjoittaa jokaiselle palstalle omia älyttömiä ajatuksiaan ja kuvittelee olevansa palstojen kunkku. Jokainen taaplaa tyylillään ja omilla heikoilla hengenlahjoillaan.


      • Anonyymi

        Viides ruikuttaa mitä muut on kirjoittanut.

        Lahjoillaan.


      • Anonyymi

        Kuudes yrittää pysyä vittuilussa mukana


      • Anonyymi

        SenssuChiangMai kirjoitteli.
        "Katsoisi asian laidan nyt olevan sellainen, että aloittajalle voinee asiallisesti vastata nelineli viihtyen oikeassa Thaimaassa Chiang Maissa."

        Chiang Maissa on Thaimaan vanhat baaritytöt, joista koulutetaan hieromalaitoksiin hierojat. Tosin tällä senssulla ei ole massia mennä näiden tyttöjen hoitoon.


      • Anonyymi

        SenssuChiangMai kirjoitteli.
        "Katsoisi asian laidan nyt olevan sellainen, että aloittajalle voinee asiallisesti vastata nelineli viihtyen oikeassa Thaimaassa Chiang Maissa."

        Chiang Maissa on Thaimaan vanhat baaritytöt, joista koulutetaan hieromalaitoksiin hierojat. Tosin tällä senssulla ei ole massia mennä näiden tyttöjen hoitoon.


    • Eiköhän se ole sitä, että on erilaisia ihmisiä jotka haluavat erilaisia asioita lomaltansa.
      Itse kyllä viihdyn Pattayalla (ei kai siellä muuten olisi tullut useaan otteeseen käytyä), mutta en "jaksa" sitä kauhean pitkissä jaksoissa, viikko Pattayalla on omaan makuuni maksimi aika olla kyseisessä kohteessa, sitten pitää vaihtaa rauhallisempaan/erilaiseen kohteeseen .

      Itse esimerkiksi työskentelen osan vuodesta yhdessä suomen suosituimmista/pahimmista "turistirysistä", joten on mielestäni luonnollista että koko lomaani en halua viettää pelkässä ulkomaisessa "turistirysässä".

      • Anonyymi

        Dille lähetti rahaa tinderhuoralle että tulee välillä kotiin ja Neiti se viettää aikaansa yöllä Pattayan palstalla.


      • Anonyymi

        Minä viihdyn pattayalla kanssa korkeintaan viikon, mutta yleensä vietän siellä aikaa 3-5 päivää joka reisulla, todella harvoin menee yli viikko, pattaya ei ole minunlaiselleni paratiisi.


    • Anonyymi

      Pattaya on Paratiisi

      • Anonyymi

        Mäntypöytä jota ei voi valokuvata minkään thaisidonnaisen kanssa sen ollessa savossa.
        Feikkitiliote.
        Vain uuno esittää thaille tai yleensä kenellekään saldoa ja täysidiootti anona anoille ilmaisforkalla.
        Sairasta narssuilua yöllä "thaimaassa" Savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäntypöytä jota ei voi valokuvata minkään thaisidonnaisen kanssa sen ollessa savossa.
        Feikkitiliote.
        Vain uuno esittää thaille tai yleensä kenellekään saldoa ja täysidiootti anona anoille ilmaisforkalla.
        Sairasta narssuilua yöllä "thaimaassa" Savossa.

        Lerppain kateutta. Kukaan ei viitsisi kiusaksesi askarrella moista. Totta se on. pattajanpojalla on rahaa. kärsi homo.


      • Anonyymi

        Pattayanpoika ostaa rahoillaan pari Ladypoikaa joka yöksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppain kateutta. Kukaan ei viitsisi kiusaksesi askarrella moista. Totta se on. pattajanpojalla on rahaa. kärsi homo.

        onneksi senssun ei tarvitse pohtia matkustaako turistirysään vai ei kun multimiljonäärillä ei ole rahaa matkustaa yhtään mihinkään..
        kela maksaa bussimatkan jorviin.,


      • Anonyymi

        mikä sinun kirjoituksissa salli minun nauraa...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuva? Kysymys asiantuntijoille?
        https://aijaa.com/CYxFl6

        En tiedä, veikkaisin Chiang maita, mutta on tuota kuvaa kivempi katsella kuin sitä missä sensei grillaa puumukia Härmässä. Kaunis nainen! Onko miten pitkä kun näyttää isolta thaiksi?


      • Anonyymi

        Raikulipoikia raitilla viis, oli myös naisii mut ei välitetty niist!

        Sennsu the Thailady


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, veikkaisin Chiang maita, mutta on tuota kuvaa kivempi katsella kuin sitä missä sensei grillaa puumukia Härmässä. Kaunis nainen! Onko miten pitkä kun näyttää isolta thaiksi?

        Kuva vääristää. Olisko tuo taskuraketti sellaisen 157 pitkä. Chiang maissa ollaan. Ei näy senseitä, ei Harley miehiä, ei konsernin ravintoloita, ei Moparia, ei mersuja eikä Indiania.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva vääristää. Olisko tuo taskuraketti sellaisen 157 pitkä. Chiang maissa ollaan. Ei näy senseitä, ei Harley miehiä, ei konsernin ravintoloita, ei Moparia, ei mersuja eikä Indiania.

        44

        Ei näy pa:n.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva vääristää. Olisko tuo taskuraketti sellaisen 157 pitkä. Chiang maissa ollaan. Ei näy senseitä, ei Harley miehiä, ei konsernin ravintoloita, ei Moparia, ei mersuja eikä Indiania.

        44

        Nelinelin hyvä muistaa 5000 vedonlyöntinsä kimpassa muiden nimimerkkinsä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuva? Kysymys asiantuntijoille?
        https://aijaa.com/CYxFl6

        Älkää avatko senssun aijaakuvia!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelinelin hyvä muistaa 5000 vedonlyöntinsä kimpassa muiden nimimerkkinsä kanssa.

        Se on vaikea sensein Suomessa kuksaa grillatessa todistaa olevansa Chiang Maissa. Se kun ei Chiang Mai sijaitse Suomessa.
        Sinunhan piti jo olla siellä perheinesi, mutta ei. Kuksa nuotiossa istuu jonkin rintamamiestalon takapihalla päissään.
        Onpas kaunis tyttö tuossa kuvassa! Onko se herra 44:n vai joku kaffeseuralainen? Ei näytä baaritytöltä vaan yläluokan pimulta enemmänkin.


      • Anonyymi

        Ai se paraisten 1,9 miljoonan rantahuvila on muuttunut nyt uusimmassa versiossa vanhaksi liiteriksi? Meilläkin on mökillä (perintömökki kimpassa sisarusten kanssa) tuollainen kelottunut liiteri / aitta. Hyvin idyllinen.
        Meidän mökki on veistetty paikallisista halkaisijaltaan 40-50 senttisistä männyistä. Veistoporukalla oli patentti erikoiseen kuorimis ja veistokalustoon. Viimeisen päälle laadukasta jälkeä. Et saa liitoksiin mahtumaan mihinkään kohtaan edes hammastikkua. Meitin mökkiseutua on tutkineet myös arkeologit. Siellä on ollut muinaista asutusta ja kalliomaalauksia. On myös luonnon muovaama "hyppykallio" jossa on mahdollista hypätä 3-10 metrin korkeudesta. Vesi on yksi Suomen kirkasvetisimpiä ja kalaisimpia järviä. Veneily on rajoitettu ja vesijetit kokonaan kielletty.

        Rakennettiin muutama vuosi sitten rinteeseen 60 neliön terassi paalujen varaan. 8 metriä pitkän itserakennetun pöydän ääreen mahtuu 20 henkilöä syömään. Seutuun liittyy muutama suomalainen mytologinen tarina. En viitsi tarkemmin kertoa kun paljastuu muuten mökki sekä henkilöllisyys.

        Onpas muuten todella kaunis nainen tuossa kuvassa. Oli se sitten mistä oli. Olen katsellut sitä kuvaa jo monta kertaa. Vangitseva katse naisella ja todellakin sellainen yläluokan nainen kultakelloineen vai onko tuo rannekoru? Ei ihme että tuosta kuvasta menee sekaisin yksinäiset miehet, kun tällainen ukkomieskin.

        t laiffilan perheen isäntä


      • Anonyymi

        Lisään vielä että kelo on kaunista, ei siinä mitään. Siinä suomalaisen silmä lepää ja tuli on ollut tärkeä ja rakas pohjoisen ihmisille aina. Se on meillä geeneissä.
        Me jouduttiin tervaamaan mökki kun alkoi olla liikaa homepilkkua vai mitä ne mustat täplät onkaan.
        Tiesitkö sensei että aika iso osa Lapin kelomökeistä on peräisin Venäjältä Tunguskan räjähdyksestä kaatuneista miljoonista puista?
        Nyt ne on kuulema loppu olleet jo toistakymmentä vuotta ja huonolaatuista on tuontitavara nykyisin. Keken mökki Levillä on ehkä Suomen suurimmista puista veistetty. Ruma mutta tavallaan komea. Oli myynnissä. En tiedä onko se enää Keken.

        t laiffilan perheen isäntä töissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että kelo on kaunista, ei siinä mitään. Siinä suomalaisen silmä lepää ja tuli on ollut tärkeä ja rakas pohjoisen ihmisille aina. Se on meillä geeneissä.
        Me jouduttiin tervaamaan mökki kun alkoi olla liikaa homepilkkua vai mitä ne mustat täplät onkaan.
        Tiesitkö sensei että aika iso osa Lapin kelomökeistä on peräisin Venäjältä Tunguskan räjähdyksestä kaatuneista miljoonista puista?
        Nyt ne on kuulema loppu olleet jo toistakymmentä vuotta ja huonolaatuista on tuontitavara nykyisin. Keken mökki Levillä on ehkä Suomen suurimmista puista veistetty. Ruma mutta tavallaan komea. Oli myynnissä. En tiedä onko se enää Keken.

        t laiffilan perheen isäntä töissä

        Jaahas, että tämmöttiä tällä kertaa, katsotaanpas hieman.

        Nelineli on unohtanut 5 tonnisensa ja inisee kun ei ilmaiseksi pääse meikä pojan henkilöllisyyttä ym selvittämään, kun Laiffilan isäntänä suojelee omaa henkilöllisyyttään 10 vuoden lerpattaja kun on.

        Moh, tyttönen se pistää vähän paremmat vetimet päällensä, istahtaa hotellin kahvion prameemmalle tuolille ja näps.
        Suomipoju se alkaa useaan kertaan katsomaan fotoo päätellen, että yläluokkaa.
        Kuules, kerron poju, näitä yläluokkakuvia on cupidit ja tinderit pullollaan.

        Mutta kelo se aiheutti kuksan kaltaisen kansanliikkeen Neidin 2010 Laiffilan isäntänä vallan aueten.
        Meikäläisen saaristokämpän hirret sitten on jonkun rintamiestalon takapihan liiteristä, valtavaa tuo rakkaan tietoisuus.

        Mutta mutta Laiffi se on Pattayan palstamatkaillut 10 vuotta virpomisikäisten kanssa käynyt jätskillä, puuhamaassa jakiipeilemässä, mutta nyt pukkas kelomökkiä jossa ei ole koskaan ollut ainailmoittaen missä hän on, kuten taas tuotantolinjalla.

        On sitten taas putkahtanut joukkoon uusi rakennusalan erikoisasiantuntija patentoidusti kelomökin rakentanut ja iso pöytäkin ja tottakai terde, mutta.....
        että oikein voi hyppiä volttejakin veteen.

        Paras kaikista kuitenkin, miten ollakaan Keken mökki samassa tarinassa.
        Kukaan muu ei olisi tuota Kekeä maininnut kuin itse Neiti, joten mökkeile poju kun tuotantolinjalta saat vapaata, vaikka kesälomas alkoi pari viikkoo sitten.

        Mulla hauskaa.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Jaahas, että tämmöttiä tällä kertaa, katsotaanpas hieman.

        Nelineli on unohtanut 5 tonnisensa ja inisee kun ei ilmaiseksi pääse meikä pojan henkilöllisyyttä ym selvittämään, kun Laiffilan isäntänä suojelee omaa henkilöllisyyttään 10 vuoden lerpattaja kun on.

        Moh, tyttönen se pistää vähän paremmat vetimet päällensä, istahtaa hotellin kahvion prameemmalle tuolille ja näps.
        Suomipoju se alkaa useaan kertaan katsomaan fotoo päätellen, että yläluokkaa.
        Kuules, kerron poju, näitä yläluokkakuvia on cupidit ja tinderit pullollaan.

        Mutta kelo se aiheutti kuksan kaltaisen kansanliikkeen Neidin 2010 Laiffilan isäntänä vallan aueten.
        Meikäläisen saaristokämpän hirret sitten on jonkun rintamiestalon takapihan liiteristä, valtavaa tuo rakkaan tietoisuus.

        Mutta mutta Laiffi se on Pattayan palstamatkaillut 10 vuotta virpomisikäisten kanssa käynyt jätskillä, puuhamaassa jakiipeilemässä, mutta nyt pukkas kelomökkiä jossa ei ole koskaan ollut ainailmoittaen missä hän on, kuten taas tuotantolinjalla.

        On sitten taas putkahtanut joukkoon uusi rakennusalan erikoisasiantuntija patentoidusti kelomökin rakentanut ja iso pöytäkin ja tottakai terde, mutta.....
        että oikein voi hyppiä volttejakin veteen.

        Paras kaikista kuitenkin, miten ollakaan Keken mökki samassa tarinassa.
        Kukaan muu ei olisi tuota Kekeä maininnut kuin itse Neiti, joten mökkeile poju kun tuotantolinjalta saat vapaata, vaikka kesälomas alkoi pari viikkoo sitten.

        Mulla hauskaa.

        En ole rakennuttanut enkä ole omistaja. 15000 per nuppi jouduttiin maksamaan per nuppi kun vanhemmista aika jätti. En ole rakennusalan asiantuntija. Olen laitosmies josta on tullut alan yrittäjä. Ottajia on vaikka kuinka. Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
        Kaunis on se kuvan nainen edelleen eikä muuksi muutu. Keloseinäsi alkaa mätänemään. Kannattaisi jo purkaan tai vetää kunnon tervat päälle.

        laiffi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rakennuttanut enkä ole omistaja. 15000 per nuppi jouduttiin maksamaan per nuppi kun vanhemmista aika jätti. En ole rakennusalan asiantuntija. Olen laitosmies josta on tullut alan yrittäjä. Ottajia on vaikka kuinka. Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
        Kaunis on se kuvan nainen edelleen eikä muuksi muutu. Keloseinäsi alkaa mätänemään. Kannattaisi jo purkaan tai vetää kunnon tervat päälle.

        laiffi

        Katsoin taas sitä kuvaa ja tuli mieleen että laita yhteystiedot. On kaunis, kaunis! Jos et sinä ota niin minä annan vaihdossa nelikymppisen kauniin suomivaimon!

        t laiffi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rakennuttanut enkä ole omistaja. 15000 per nuppi jouduttiin maksamaan per nuppi kun vanhemmista aika jätti. En ole rakennusalan asiantuntija. Olen laitosmies josta on tullut alan yrittäjä. Ottajia on vaikka kuinka. Olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
        Kaunis on se kuvan nainen edelleen eikä muuksi muutu. Keloseinäsi alkaa mätänemään. Kannattaisi jo purkaan tai vetää kunnon tervat päälle.

        laiffi

        Joo täytynee jotain tehdä.
        Tuollainen oli rantasauna vaimon ostaen saaresta mökin.
        Katsos poju päässy osingoille kimppakämppään 15.000 ja on alahuuli lerpallaan mun vaimon 30.000 osuudesta liiketoimintaan.

        Heh. Laita yhteystiedot........Selaa poju tinderii ja vaihdossako maatalouslomittaja.

        Ole tyytyväinen 🐒


      • Anonyymi

        Kuvassa on tyttö Chiang Maissa. Voin kertoa tarkan paikankin. Sinunhan pitäisi se ravintoloitsijana tietää? Annan vinkin että se on otettu kanavan ulkopuolelta ja on turistialuetta.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa on tyttö Chiang Maissa. Voin kertoa tarkan paikankin. Sinunhan pitäisi se ravintoloitsijana tietää? Annan vinkin että se on otettu kanavan ulkopuolelta ja on turistialuetta.

        44

        Laita tytölle käteen lomalompakko tai jotain suomiaihetta aijaten niin lähden kompaleikkiisi.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tytölle käteen lomalompakko tai jotain suomiaihetta aijaten niin lähden kompaleikkiisi.

        S

        Paraisten 1,9 miljoonan rantahuvila on vaihtunut saaristomökiksi? Uusi jahti on kadonnut, poika on kadonnut, juuri ostettu saari on kadonnut, unohdit palata Chiang Maihin, rakennushanke uudelle saarelle on kadonnut, moottoripyörät on kadonneet, V12 mersu on kadonnut, Rolls Royce on kadonnut, Jaguar on kadonnut, vaimon uimahyppyteline on kadonnut, mutta kuksa on tallella ja mätä liiteri. Onnittelut!
        Mutta että jonkun pitää sitten vielä laittaa sinulle ohjeiden mukaisia kuvia?? Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraisten 1,9 miljoonan rantahuvila on vaihtunut saaristomökiksi? Uusi jahti on kadonnut, poika on kadonnut, juuri ostettu saari on kadonnut, unohdit palata Chiang Maihin, rakennushanke uudelle saarelle on kadonnut, moottoripyörät on kadonneet, V12 mersu on kadonnut, Rolls Royce on kadonnut, Jaguar on kadonnut, vaimon uimahyppyteline on kadonnut, mutta kuksa on tallella ja mätä liiteri. Onnittelut!
        Mutta että jonkun pitää sitten vielä laittaa sinulle ohjeiden mukaisia kuvia?? Heh

        Jahti ei ole suinkaan kadonnut, se kelluu edelleen keltaisen kumiankan vieressä ammeessa. Ammeen päädyssä upouusi täysinäinen vaippapaketti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahti ei ole suinkaan kadonnut, se kelluu edelleen keltaisen kumiankan vieressä ammeessa. Ammeen päädyssä upouusi täysinäinen vaippapaketti..

        en tarvii resupetteri vaippoja.. mulla on yökuksa mihin kusen tai itse asiassa tiristän munaa. vähän kehnosti tulee. kakkossetin päästän surutta pöksyyn. hoitsut siivoo.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe