Vantaa minin 60 Katsatus

Anonyymi

mikäs oli katatuksen ongelmat

35

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai siellä mitään ongelmia ollu

    • Anonyymi

      Asiallista toimintaa, jokunen hylky tuli, alipaino? ja useimmat "ponarankut" ajotapa. siinä noi.

    • Anonyymi

      Eikös siellä hylätty porukkaa laittomista moottoreista. Taitaa tämän hetken katsastus olla ajantasalla.

      • Anonyymi

        Kyllä. Nimenomaan katsastuksen tarkoitus on luoda tasapuoliset mahdollisuudet menestymiseen tekniikan osalta.


    • Anonyymi

      Moottorihylyt tais kaikki olla mini 60 luokasta.

    • Anonyymi

      Eräs herra ei antanut avata edes konettansa.

      • Anonyymi

        Kyllä sekin sunnuntaina avattiin ja hylky tuli.


    • Anonyymi

      On todella hyvä, että koneita availlaan, katsastus on tarkkana, osaavaa. Ihan toista, kuin viimevuonna. Hylkyjä vain, mikäli mosat ei ole luokitustodistuksen mukainen. Olkaahan tarkkoja nuiden Italiasta uitetuiden mosien ja virivelhojen kanssa. Vastuu on viimekädessä huoltajalla ja kuskeilla.

    • Anonyymi

      Kilpailukieltoa vain kehiin, jos ajaa laittomilla moottoreilla.

    • Anonyymi

      Niin entisaikaan tuli aina kilpailukieltoa ja nyt vain tuloksen hylky.

      • Anonyymi

        omistaja poraa 10mm:n poralla sylinterin läpi reiän katsastuksen valvonnassa...ellei suostu, parin kuukauden kilpailukielto kuskille kaikkiin sarjoihin...ja poraamatta jääneet sylinterit merkitään kaivertamalla ulkopintaan riittävän selvä teksti, ettei laiton sylinteri jatka elämää jonkun muun kuskin autossa ja kisoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omistaja poraa 10mm:n poralla sylinterin läpi reiän katsastuksen valvonnassa...ellei suostu, parin kuukauden kilpailukielto kuskille kaikkiin sarjoihin...ja poraamatta jääneet sylinterit merkitään kaivertamalla ulkopintaan riittävän selvä teksti, ettei laiton sylinteri jatka elämää jonkun muun kuskin autossa ja kisoissa...

        Sarja säännöt olis varmaan se missä katsastuksen menettely tavat pitäisi selventää mitä laittomille osille tehdään.

        Toisten omaisuuden takavarikointi tai tuhoaminen lienee kohtuutonta.

        Mutta osien palauttaminen merkattuna esim. kilpailukauden jälkeen voisi olla hyvä vaihtoehto.

        Silloin ne ei olisi ainakaan samalla kilpailukaudella sotkemassa kisoja.

        Olisko sit lisä sanktiona huoltajalle seuraavaan kilpailutapahtumaan läsnäolo kielto. Et ei sais tulla varikolle edes katsojan tai ilmoittajan roolissa. Eihän se laiton moottori ole kuitenkaan sen lapsen vika siinä autossa.

        Mopopojat sit ite viilailee niitä mopojaan mut tuskin karting kalustoa. Et huoltajan piikkiin laittaisin noi jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarja säännöt olis varmaan se missä katsastuksen menettely tavat pitäisi selventää mitä laittomille osille tehdään.

        Toisten omaisuuden takavarikointi tai tuhoaminen lienee kohtuutonta.

        Mutta osien palauttaminen merkattuna esim. kilpailukauden jälkeen voisi olla hyvä vaihtoehto.

        Silloin ne ei olisi ainakaan samalla kilpailukaudella sotkemassa kisoja.

        Olisko sit lisä sanktiona huoltajalle seuraavaan kilpailutapahtumaan läsnäolo kielto. Et ei sais tulla varikolle edes katsojan tai ilmoittajan roolissa. Eihän se laiton moottori ole kuitenkaan sen lapsen vika siinä autossa.

        Mopopojat sit ite viilailee niitä mopojaan mut tuskin karting kalustoa. Et huoltajan piikkiin laittaisin noi jutut.

        ei kukaan tuhoa "toisten omaisuutta" tuossahan luki, että omistaja poraa...takavarikointi ei toimi, kun ei ole yhtenäistä järjestäjää...kuka varastoi ja huolehtii palautuksista yms. , ei toimi...ja huoltajan paikallepääsyä valvoo, kuka?
        ja laittomalla mosalla ajava tietäisi riskit, ja osallistumalla kisoihin ko.koneella, myös hyväksyy seuraukset...


    • Anonyymi

      Mistä nää koneet ostettu , suomesta. Vai tuomtimosia Italiasta. Kenties joku mosamies, isä näpelöinyt.

    • Anonyymi

      Aika paljon höpöhöpöä taas.

    • Anonyymi

      Voisiko olla asiaa että karting kauppiaat mittaisivat koneet ja sinetöisivät ne . Sillähän saisi selkeyttä kohtalaisen edullisesti .

    • Anonyymi

      Kaikki vaan paskax ja palamaan. jokaiselle kilpailukieltoa. kaikki on pellejä. porataan reikiä. takavarikoidaan kaikki. nyt saa itkeä, ihanaa kartinki ihanaa, ihanaa kartinki ihanaa. vitun mikkiskuskit te ootte säälittäviä.

      • Anonyymi

        No nyt on jollain tosi paha mieli! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on jollain tosi paha mieli! 😂

        ei ole vaan itse koskaan ajamaan...se teettää tuollaista...


      • Anonyymi

        Niimpä
        Ja
        Akk otti vielä tän riitelyporukan, ja ennenkaikkea eniten filunkia tekevät ajamaan oikein sjm sarjaa. Eipähän ole päätä eikä häntää koko asiassa. Mosia viilataan ja tehdään kaikki mahdollinen vilppi ja sekö muka on uusi hieno sjm luokka.


      • Anonyymi

        Kyl, saatat sinäkin saada ostettua kaupasta koneen jolla pärjätä, rosvot jää kiinni, toisin kuin kilpailevassa kaupallisen toimijan sarjassa.... Ja kultamunia ei ole eikä tule, pakoputket tehdasvalmisteisia... Montako koskematonta raketin paskaa olet nähnyt voittavan kilpailuissa, et yhtäkään, eli pää pensaasta ja heitä sillä kolmentonnin kulku raketilla vaikka korkeutta! Vituttaahan se ku tukee todellinen suoritustaso vastaan kun mini konert on kuitenki tasaväkisempiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl, saatat sinäkin saada ostettua kaupasta koneen jolla pärjätä, rosvot jää kiinni, toisin kuin kilpailevassa kaupallisen toimijan sarjassa.... Ja kultamunia ei ole eikä tule, pakoputket tehdasvalmisteisia... Montako koskematonta raketin paskaa olet nähnyt voittavan kilpailuissa, et yhtäkään, eli pää pensaasta ja heitä sillä kolmentonnin kulku raketilla vaikka korkeutta! Vituttaahan se ku tukee todellinen suoritustaso vastaan kun mini konert on kuitenki tasaväkisempiä!

        Onko sinulla iso kasa myytäviä sylinteriputkia ylimääräisenä? Ostitko ulkomailta? :-) Pakoputkista nyt niin katsastuksessa välitetä mutta jos ne omatekoiset sylinterit ja leimat. Onhan se tasaväkistä jos kaikilla samat laittomuudet


    • Anonyymi

      Eikö minin koneet olekkaan kilpailunykyisiä paketista jos niitä hylätään katsastuksissa?

      • Anonyymi

        Aina on joku joka yrittää saada etua laittomuuksilla, olipa mosat tasaisia tai ei.


    • Anonyymi

      Ei se nyt välttämättä näinkään ole. Saattaapi olla, ett se mini60 huoltaja ei tiedä miten huoltaa ja mittavirheitä saattaapi tulla, ihan tahattomasti. Jopa riittävän kulunut mäntä ja lohkonlaakereiden välyys voi viedä asteet yli, samoin lohkon tiivisteiden ja sylinterin painuma tuo eri asteluvut, imu kasvaa yli. Hallitseeko huoltajat oikean mittaustavan ????

      • Anonyymi

        Vahingossa ei voi tehdä koko sylinteriputkea uusiksi.


      • Anonyymi

        Nyt on taas tietoa jollakin ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahingossa ei voi tehdä koko sylinteriputkea uusiksi.

        Onko sellaisia tehty? tämä on kyllä ihan uutta, ei tollasia silloin meidän KF6 aikana tehty. Sillon oli kilpailu tiukempaa, tasaisempaa ja paljon rehdimpää. Kuskit toki olivat myös hieman parempia ja kokonaisvaltaisempia kuin nykyään tuossa mini luokassa. jos laitetaan silloinen kärki ja nykyinen kärki vertailuun niin KF6 kuskit vie kuin pässiä narussa. Tämän vuoden mini taso on aivan kuraa, siellä ei ole yhtään joka loistaisi tai olisi lupaava. Toista se oli vielä silloin KF6 aikaan.
        Olisi vanhempienkin hyvä ymmärtää että taso on huono, huonolla tasolla jos olet paras ei tarkoita että olet hyvä.
        Kannattais ottaa tältä luokalta SJM titteli pois, antaa luokan kasvaa ja odotetaan että se täyttäisi laadultaan SJM tason. Hetkittäin harmittaa katsoa kuinka KF6 perintö pilataan.


      • Anonyymi

        Ennen kaikki oli paremmin. Ja jess.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kaikki oli paremmin. Ja jess.

        No katso nyt vähän noita kilpailuja. Ei siellä ole ketään ketä voisi verrata esim Karin aikaan. Nuo on ihan lapsia ilman käsitystä mitä tekevät. KF6 oli vielä lahjakkuuksia ja reilua kilpailua. Nykyään ei osata edes ajaa kilpaa. Sillon kilpailtiin ja ajettiin oikeasti, oli lahjakkuutta ja kovia kuskeja.


      • Anonyymi

        Jaa, Kariko on kingi, rahalla hänen urallaan on ollut enemmän eteenpäin vievää voimaa kun ranteilla... Kyl sielt on tulossa hyviä kuskeja, olet mitämieltä tahansa. Urpo!


    • Anonyymi

      Ei näköjään vantaan moottorihylyt saanu huoltajia kuriin. Jokohan nyt?
      Luulis hävettävän kun jää kiinni työstetystä sylinteristä!?

    • Anonyymi

      Oliko kouvolan kaikki hylkäykset sylintereistä?

    • Anonyymi

      Minkä ikäiset tota kf6 sarjaa ajoi aikoinaan?

      Nyt täytyy vissiin olla jo 9v?

    • Anonyymi

      Kaikki ei halunneet koneita kouvolassa avata.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

      Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe