Elikkäs oon kattellu mopoa/crossia mökille ajettavaksi ja en tiedä mikä olisi hyvä minulle koska olen 160cm.
budjetti olis sellanen alle 600e
kannattaako ostaa sellasta 125cc samurai crossia
Mikä olisi hyvä mopo mökille?
3
70
Vastaukset
Koita ostaa Kawasaki KX 60/65 sillä se on kestävä ja kulkeva peli hyvillä ajo-ominaisuuksilla. Ja jättää tuon mainitsemasi taakseen...
Juuh katoin nettimotosta ja hinta on kunnossa ja ei se niin pahalta vaikuta että ehdottomasti yksi vaihtoehto. mutta siinä on yksi huonopuoli se että se on 2 tahti mutta ei se niin paljoa haittaa.
apikkapoika kirjoitti:
Juuh katoin nettimotosta ja hinta on kunnossa ja ei se niin pahalta vaikuta että ehdottomasti yksi vaihtoehto. mutta siinä on yksi huonopuoli se että se on 2 tahti mutta ei se niin paljoa haittaa.
2T on kyllä minusta tie ja elämä noissa kurapyörä hommissa.
Toivotan hyviä ajoja heti kun saat pyörän alle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632