Kun ajelee uudella Corolla hybridillä. On se niin mukava, helppo, turvallinen ja hiljainen ajettava. Ei mitään ääntä kun lähdet liikkeelle tai seisot valoissa. Pykälä silmään ja menoksi. Portaaton automaattivaihde sekä käsijarru, joka menee päälle/pois tilanteen mukaan. Ja kulutus vain 3,5 l sadalla, ainakin näin kesäaikaan. Turvaa tuo törmäyksen esto ja kaistavahti. Corollan automatiikka on kuin tehty Suomen oloihin.
Vetää suuta hymyyn
52
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Kaistavahti toimii huonosti talvella kun kaistaviivoja ei näy, rengasmelu on järkyttävä, mukavuutta ei tosiaankaan ole, ohjaus tunnoton, törmäyksenesto ei ole Toyotalla kovin luotettava kun anturit on usein huurussa ja pois pelistä, kulutus on vain teoreettinen ihanne olosuhteissa, ruostuu, Ei sovi Suomen talveen tai rapakeleihin.
- Anonyymi
Grillin kääntää aina valkoisen mustaksi, tässä juttu korjattuna:
Kaistavahti toimii hyvin talvellakin kun kaistaviivati näkyy, rengasmelu on vähäistä, mukavuutta on paljon, ohjaus tunnokas törmäyksenesto on Toyotalla luotettava kun anturit on hyvät, 2 l/100km kulutus on vain teoreettinen ihanne olosuhteissa, ei ruostu suojattuna, Sopii Suomen talveen kun on lisäksi erinomainen lämppäri. - Anonyymi
Corollan kaistavahti on täysin turha varuste. Niin keskellä kaistaa ei pysty ajamaan, etteikö kaistavahti koko ajan vilkuttelisi valoa tai kampeaisi rattia. Heittämällä maailman turhin varuste. Vakkari hoittaa ajamisen, joten jos kuski ei pysty enää edes ohjaamaan, niin sitten kannattaa mennä taksilla. Kulutus on todella alahinen ja melu häiritsee vasta yli 70 km/h nopeuksissa. Siihen asti on hiljainen ja samalla tasolla kilpailijoiden kanssa.
- Anonyymi
Kuka nyt bulkkia suosii. Tosimiehet kulkevat omia polkujaan. Synonyymi keskinkertaisuudelle corolla.
- Anonyymi
Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa, varsinkin kulkineista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa, varsinkin kulkineista.
Toyotat ovat kovin ylihintaisia luokassaan, ei kait muuten pysty maksamaan isoja hyvityksiä kuin ostajalta perityn panttimaksun avulla. Näin illuusio arvon säilymisestä jatkuu kun asiakas sen oikeasti maksaa.
- Anonyymi
180000 km jälkeen alkaakin olla jo vähemmän saastuttava kuin bensa-auto.
- Anonyymi
Ei koske Toyotan hybrideitä.
- Anonyymi
Minullakin vetää suuta aina vinoon hymyyn, kun näen jonkun ajavan Corollan kinnerillä. Mutta kukin taaplatkoon tyylillään. . .
- Anonyymi
Ei eläkeläisen tarvii enää näyttää mitään. Takana ne ajat kun tehtiin 20 m mustaa viivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei eläkeläisen tarvii enää näyttää mitään. Takana ne ajat kun tehtiin 20 m mustaa viivaa.
Eikä myöskään pysty näyttämään mitään, hyvä kun olet nöyrä noin eläkeläisenäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä myöskään pysty näyttämään mitään, hyvä kun olet nöyrä noin eläkeläisenäkin.
Et sinäkään pysty näyttämään mitään sillä
VM-99 olevalla 318i pimmerilläsi.....
- Anonyymi
eihän nykyään mikään muu auto ruostu kuin skoda, vuodessa puhki ruostuneita skodia ja 7 vuoden ikäinen skoda aivan läpimätä, 2 vuoden takuuaika paperilla mutta takuu loppuu heti ostopäivänä, valintani on siis toyota, ei ruostu ja on parempi ajettava, 3 vuoden takuu puskurista puskuriin mutta eipä ole toyotissa vikoja ollutkaan.
- Anonyymi
Höpöpojan jutut jatkuu. Monta istuntoa päällä ja kirjautumista että saa antaa itselleen peukua, hyvin sä vedät.
- Anonyymi
Mihin ja kuka tarvitsee kaistavahtia?
- Anonyymi
Kun ajaa pitkiä matkoja ja nukahtelee välillä niin kaistavahti pitää tiellä. Jos hirvi hyppää eteen niin törmäyksen esto lyö jarrut pohjaan ja estää kolarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajaa pitkiä matkoja ja nukahtelee välillä niin kaistavahti pitää tiellä. Jos hirvi hyppää eteen niin törmäyksen esto lyö jarrut pohjaan ja estää kolarin.
Hehee, vain törmäyksen esto estää hirvikolarit ja tietenkin sen peräänajon samaan kyytiin. Eihän Corollassa voi kuulla kaistavahdin äänimerkkiä.
Halvemmissakin on nuo härpäkkeet, elektroniikka on halpaa ja Toyota käyttää sitä halvinta mitä on olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee, vain törmäyksen esto estää hirvikolarit ja tietenkin sen peräänajon samaan kyytiin. Eihän Corollassa voi kuulla kaistavahdin äänimerkkiä.
Halvemmissakin on nuo härpäkkeet, elektroniikka on halpaa ja Toyota käyttää sitä halvinta mitä on olemassa.Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.
Kyllä minun autoni pysyy kaistalla ilman vahtiakin. Miten tuo vahti toimii, jos tiessä ei ole kaistamerkintöjä, meneekö Tojo mutkassa suoraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.
Toimiikin mukavasti kun haluaa ryhmittäytyä niin auto vetää väkisin takaisin viivojen väliin, aika vittumaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun autoni pysyy kaistalla ilman vahtiakin. Miten tuo vahti toimii, jos tiessä ei ole kaistamerkintöjä, meneekö Tojo mutkassa suoraan?
Onhan autossa sateliittipaikannin, se tietää tasan tarkkaan auton sijainnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan autossa sateliittipaikannin, se tietää tasan tarkkaan auton sijainnin.
Tietää auton sijainnin noin likimain kun auto seisoo. 120 km/h nopeudella päivitysvälistä johtuva viive aiheuttaa jo jopa kymmenien metrien virheen.
- Anonyymi
Onko se tämä TV-mainoksen rimpula joka päästää paksut mustat savut (hyi)
lähtiessään kiihdyttämään?
Mainosta ei ole muuten näkynyt vähään aikaan. - Anonyymi
Ihan kuumana käyn kun odotan uutta Corollaa, enää 23 yötä ja sitten
- Anonyymi
Otan osaa pettymykseesi, älä menetä hermojasi, aina voit vaihtaa sen pois.
- Anonyymi
Onnittelut, teit hyvän valinnan. Varsinkin jos valitsit Active mallin kolmenkympin pintaan.
- Anonyymi
Ruostuvaa peltiä, melua ja epämukavuutta koko rahalla, parempaa saa halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruostuvaa peltiä, melua ja epämukavuutta koko rahalla, parempaa saa halvemmalla.
Ei saa, senhän kaikki tietää että Corolla on 30 k€ hintaluokassa paras kulkine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa, senhän kaikki tietää että Corolla on 30 k€ hintaluokassa paras kulkine
Hihii, kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta tuhnusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta tuhnusta.
No kerro se parempi.
- Anonyymi
Skeida taavi ei ainakaa.
- Anonyymi
Todellakin Octavia on parempi ja halutumpi kuin tuhnut, meluisat ja epämukavat Toyotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin Octavia on parempi ja halutumpi kuin tuhnut, meluisat ja epämukavat Toyotat.
Muuten hyvä mutta ei ole hybridiä.
- Anonyymi
Kyllä on mukava ajettava, todella kunnon automaatti, ei nyvi eikä temppuile muutenkaan. Hyvä auto muutenkin.
- Anonyymi
Eli OIKEA automaatti, eikä mikään nykivä DSG kytkinlevyhelvetti.
- Anonyymi
Kovasti noita uusimpia DSG laatikoita on kehuttu ominaisuuksistaan. Toisin on Toyotan "oikeat" automaatit, hihii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti noita uusimpia DSG laatikoita on kehuttu ominaisuuksistaan. Toisin on Toyotan "oikeat" automaatit, hihii.
No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....
Ja varsinkaan sen edessä oleviin korjaus kustannuksiin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....
Hihii, DSG on kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta sokotasta.
- Anonyymi
skodan myynti pysähtynyt täysin. uusi corolla vie skodaa kölin alta, oikealta ja vasemmalta. ei kelpaa skodan meluisa ruostuva pulkka enää kellekkään.
- Anonyymi
Uusi Corolla Hybrid on kautta aikain paras ja helpoin ajettava. En ole koskaan ajanut, en edes kokeillut, parempaa autoa. Toyota on kerrankin onnistunut tekemään hyvän auton tavalliselle kansalaiselle. Uusi Corolla jatkaa Toyotan perinteitä kunniakkaasti. Sensijaan VW kupla on nyt lopullisesti kuopattu.
- Anonyymi
jaa, itellä vetää mulkkua pystyyn kun ajan M6 Bemarillani. mutta kukin tyylillään ja varojensa mukaan
- Anonyymi
Vai oisko sulla vaan vilu ja nyppy pinnassa.
- Anonyymi
DJ Powerin mukaan Toyota on paras premium auto. Taakse jäävät Audi, Mersu, BMW, Jaguar, RangeRower ja monet muut.
- Anonyymi
Taas naurattaa kun tulin juuri liikennöimästä uudella Corolla lla. On se niin kelvä ajettava. Kulkee kuin ihmisen mieli. Muutaman kerran on Eco pisteet jääneet alle 90, kun tuli ajettua sport moodilla. Kylä lähtee valoistakin hirveästi muristen, reuhtoo ja repii ohjausta, renkaat ulvoo kuin viimeistä päivää, mutta pysyi tiellä, kaistavahti vissiin auttoi.
- Anonyymi
Kaistavahti toimii hyvin talvella kun kaistaviivat näkyy, rengasmelu ei järkytä, mukavuutta on tosiaankin paljon, ohjaus tunnokas, törmäyksenesto on Toyotalla luotettava eikä anturit ole usein huurussa ja pois pelistä, kulutus on käytännössä pieni eikä vaan ihanneolosuhteissa, ei ruostu, sopii Suomen talveen tai rapakeleihin.
- Anonyymi
Vetää suuta hymyyn kun lukee näitä
https://www.is.fi/autot/art-2000001172225.html
Ei se myytyjen Toyota autojen määrä vaan laatu ! - Anonyymi
Passatin reuhkahan lahoaa..golffikin corollan tasolla ja ave ei ruostu.
Saksalaisten laatu pudonnut huolestuttavalle tasolle. - Anonyymi
Saksalaiset huijaa aina, ostan seuraavaksi ranskalaisen tai japsin.
- Anonyymi
Minä en osta enää volkkareita kun ainoa kunnon auto, Kupla, lopettiin. Huijaussofta ei kuulemma tehonnut näin vanhaan malliin.
- Anonyymi
Eikö Toyotan autot ole huijauksia jo sinänsä, ruostuvat parissa kolmessa vuodessa huonoon kuntoon. Lexuksen kattosaumat repeilevät auki ja vesi pääsee hybridin sähköihin jne...
Corollan melu on huijausta kun mainostavat hiljaista autoa ja melu nousee vaaralliselle tasolle 85desibeliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Toyotan autot ole huijauksia jo sinänsä, ruostuvat parissa kolmessa vuodessa huonoon kuntoon. Lexuksen kattosaumat repeilevät auki ja vesi pääsee hybridin sähköihin jne...
Corollan melu on huijausta kun mainostavat hiljaista autoa ja melu nousee vaaralliselle tasolle 85desibeliin.Pieniä ne on silakat joulukaloiksi. Tutustuppa VW:n huijauksiin. Menetät sen jälkeen yöunesi....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733