Vetää suuta hymyyn

Anonyymi

Kun ajelee uudella Corolla hybridillä. On se niin mukava, helppo, turvallinen ja hiljainen ajettava. Ei mitään ääntä kun lähdet liikkeelle tai seisot valoissa. Pykälä silmään ja menoksi. Portaaton automaattivaihde sekä käsijarru, joka menee päälle/pois tilanteen mukaan. Ja kulutus vain 3,5 l sadalla, ainakin näin kesäaikaan. Turvaa tuo törmäyksen esto ja kaistavahti. Corollan automatiikka on kuin tehty Suomen oloihin.

52

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaistavahti toimii huonosti talvella kun kaistaviivoja ei näy, rengasmelu on järkyttävä, mukavuutta ei tosiaankaan ole, ohjaus tunnoton, törmäyksenesto ei ole Toyotalla kovin luotettava kun anturit on usein huurussa ja pois pelistä, kulutus on vain teoreettinen ihanne olosuhteissa, ruostuu, Ei sovi Suomen talveen tai rapakeleihin.

      • Anonyymi

        Grillin kääntää aina valkoisen mustaksi, tässä juttu korjattuna:
        Kaistavahti toimii hyvin talvellakin kun kaistaviivati näkyy, rengasmelu on vähäistä, mukavuutta on paljon, ohjaus tunnokas törmäyksenesto on Toyotalla luotettava kun anturit on hyvät, 2 l/100km kulutus on vain teoreettinen ihanne olosuhteissa, ei ruostu suojattuna, Sopii Suomen talveen kun on lisäksi erinomainen lämppäri.


      • Anonyymi

        Corollan kaistavahti on täysin turha varuste. Niin keskellä kaistaa ei pysty ajamaan, etteikö kaistavahti koko ajan vilkuttelisi valoa tai kampeaisi rattia. Heittämällä maailman turhin varuste. Vakkari hoittaa ajamisen, joten jos kuski ei pysty enää edes ohjaamaan, niin sitten kannattaa mennä taksilla. Kulutus on todella alahinen ja melu häiritsee vasta yli 70 km/h nopeuksissa. Siihen asti on hiljainen ja samalla tasolla kilpailijoiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kuka nyt bulkkia suosii. Tosimiehet kulkevat omia polkujaan. Synonyymi keskinkertaisuudelle corolla.

      • Anonyymi

        Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa, varsinkin kulkineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa, varsinkin kulkineista.

        Toyotat ovat kovin ylihintaisia luokassaan, ei kait muuten pysty maksamaan isoja hyvityksiä kuin ostajalta perityn panttimaksun avulla. Näin illuusio arvon säilymisestä jatkuu kun asiakas sen oikeasti maksaa.


    • Anonyymi

      180000 km jälkeen alkaakin olla jo vähemmän saastuttava kuin bensa-auto.

      • Anonyymi

        Ei koske Toyotan hybrideitä.


    • Anonyymi

      Minullakin vetää suuta aina vinoon hymyyn, kun näen jonkun ajavan Corollan kinnerillä. Mutta kukin taaplatkoon tyylillään. . .

      • Anonyymi

        Ei eläkeläisen tarvii enää näyttää mitään. Takana ne ajat kun tehtiin 20 m mustaa viivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eläkeläisen tarvii enää näyttää mitään. Takana ne ajat kun tehtiin 20 m mustaa viivaa.

        Eikä myöskään pysty näyttämään mitään, hyvä kun olet nöyrä noin eläkeläisenäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä myöskään pysty näyttämään mitään, hyvä kun olet nöyrä noin eläkeläisenäkin.

        Et sinäkään pysty näyttämään mitään sillä
        VM-99 olevalla 318i pimmerilläsi.....


    • Anonyymi

      eihän nykyään mikään muu auto ruostu kuin skoda, vuodessa puhki ruostuneita skodia ja 7 vuoden ikäinen skoda aivan läpimätä, 2 vuoden takuuaika paperilla mutta takuu loppuu heti ostopäivänä, valintani on siis toyota, ei ruostu ja on parempi ajettava, 3 vuoden takuu puskurista puskuriin mutta eipä ole toyotissa vikoja ollutkaan.

      • Anonyymi

        Höpöpojan jutut jatkuu. Monta istuntoa päällä ja kirjautumista että saa antaa itselleen peukua, hyvin sä vedät.


    • Anonyymi

      Mihin ja kuka tarvitsee kaistavahtia?

      • Anonyymi

        Kun ajaa pitkiä matkoja ja nukahtelee välillä niin kaistavahti pitää tiellä. Jos hirvi hyppää eteen niin törmäyksen esto lyö jarrut pohjaan ja estää kolarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ajaa pitkiä matkoja ja nukahtelee välillä niin kaistavahti pitää tiellä. Jos hirvi hyppää eteen niin törmäyksen esto lyö jarrut pohjaan ja estää kolarin.

        Hehee, vain törmäyksen esto estää hirvikolarit ja tietenkin sen peräänajon samaan kyytiin. Eihän Corollassa voi kuulla kaistavahdin äänimerkkiä.
        Halvemmissakin on nuo härpäkkeet, elektroniikka on halpaa ja Toyota käyttää sitä halvinta mitä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee, vain törmäyksen esto estää hirvikolarit ja tietenkin sen peräänajon samaan kyytiin. Eihän Corollassa voi kuulla kaistavahdin äänimerkkiä.
        Halvemmissakin on nuo härpäkkeet, elektroniikka on halpaa ja Toyota käyttää sitä halvinta mitä on olemassa.

        Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.

        Kyllä minun autoni pysyy kaistalla ilman vahtiakin. Miten tuo vahti toimii, jos tiessä ei ole kaistamerkintöjä, meneekö Tojo mutkassa suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 6. sukupolven kaistavahti on automaattinen, korjaa itse ja pitää auton tiellä viivojen välissä.

        Toimiikin mukavasti kun haluaa ryhmittäytyä niin auto vetää väkisin takaisin viivojen väliin, aika vittumaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun autoni pysyy kaistalla ilman vahtiakin. Miten tuo vahti toimii, jos tiessä ei ole kaistamerkintöjä, meneekö Tojo mutkassa suoraan?

        Onhan autossa sateliittipaikannin, se tietää tasan tarkkaan auton sijainnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan autossa sateliittipaikannin, se tietää tasan tarkkaan auton sijainnin.

        Tietää auton sijainnin noin likimain kun auto seisoo. 120 km/h nopeudella päivitysvälistä johtuva viive aiheuttaa jo jopa kymmenien metrien virheen.


    • Anonyymi

      Onko se tämä TV-mainoksen rimpula joka päästää paksut mustat savut (hyi)
      lähtiessään kiihdyttämään?
      Mainosta ei ole muuten näkynyt vähään aikaan.

    • Anonyymi

      Ihan kuumana käyn kun odotan uutta Corollaa, enää 23 yötä ja sitten

      • Anonyymi

        Otan osaa pettymykseesi, älä menetä hermojasi, aina voit vaihtaa sen pois.


      • Anonyymi

        Onnittelut, teit hyvän valinnan. Varsinkin jos valitsit Active mallin kolmenkympin pintaan.


      • Anonyymi

        Ruostuvaa peltiä, melua ja epämukavuutta koko rahalla, parempaa saa halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruostuvaa peltiä, melua ja epämukavuutta koko rahalla, parempaa saa halvemmalla.

        Ei saa, senhän kaikki tietää että Corolla on 30 k€ hintaluokassa paras kulkine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, senhän kaikki tietää että Corolla on 30 k€ hintaluokassa paras kulkine

        Hihii, kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta tuhnusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta tuhnusta.

        No kerro se parempi.


    • Anonyymi

      Skeida taavi ei ainakaa.

      • Anonyymi

        Todellakin Octavia on parempi ja halutumpi kuin tuhnut, meluisat ja epämukavat Toyotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin Octavia on parempi ja halutumpi kuin tuhnut, meluisat ja epämukavat Toyotat.

        Muuten hyvä mutta ei ole hybridiä.


    • Anonyymi

      Kyllä on mukava ajettava, todella kunnon automaatti, ei nyvi eikä temppuile muutenkaan. Hyvä auto muutenkin.

      • Anonyymi

        Eli OIKEA automaatti, eikä mikään nykivä DSG kytkinlevyhelvetti.


      • Anonyymi

        Kovasti noita uusimpia DSG laatikoita on kehuttu ominaisuuksistaan. Toisin on Toyotan "oikeat" automaatit, hihii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti noita uusimpia DSG laatikoita on kehuttu ominaisuuksistaan. Toisin on Toyotan "oikeat" automaatit, hihii.

        No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....

        Ja varsinkaan sen edessä oleviin korjaus kustannuksiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hommaa sinä vaan se "uusi DSG", ja nauti sen kehutuista ominaisuuksista. Mutta mahtaakohan sulla saldo riittää.....

        Hihii, DSG on kaukana parhaasta. Noloa edes vitsillä väittää moista tuollaisesta meluavasta, ruostuvasta, epämukavasta sokotasta.


    • Anonyymi

      skodan myynti pysähtynyt täysin. uusi corolla vie skodaa kölin alta, oikealta ja vasemmalta. ei kelpaa skodan meluisa ruostuva pulkka enää kellekkään.

    • Anonyymi

      Uusi Corolla Hybrid on kautta aikain paras ja helpoin ajettava. En ole koskaan ajanut, en edes kokeillut, parempaa autoa. Toyota on kerrankin onnistunut tekemään hyvän auton tavalliselle kansalaiselle. Uusi Corolla jatkaa Toyotan perinteitä kunniakkaasti. Sensijaan VW kupla on nyt lopullisesti kuopattu.

    • Anonyymi

      jaa, itellä vetää mulkkua pystyyn kun ajan M6 Bemarillani. mutta kukin tyylillään ja varojensa mukaan

      • Anonyymi

        Vai oisko sulla vaan vilu ja nyppy pinnassa.


    • Anonyymi

      DJ Powerin mukaan Toyota on paras premium auto. Taakse jäävät Audi, Mersu, BMW, Jaguar, RangeRower ja monet muut.

    • Anonyymi

      Taas naurattaa kun tulin juuri liikennöimästä uudella Corolla lla. On se niin kelvä ajettava. Kulkee kuin ihmisen mieli. Muutaman kerran on Eco pisteet jääneet alle 90, kun tuli ajettua sport moodilla. Kylä lähtee valoistakin hirveästi muristen, reuhtoo ja repii ohjausta, renkaat ulvoo kuin viimeistä päivää, mutta pysyi tiellä, kaistavahti vissiin auttoi.

    • Anonyymi

      Kaistavahti toimii hyvin talvella kun kaistaviivat näkyy, rengasmelu ei järkytä, mukavuutta on tosiaankin paljon, ohjaus tunnokas, törmäyksenesto on Toyotalla luotettava eikä anturit ole usein huurussa ja pois pelistä, kulutus on käytännössä pieni eikä vaan ihanneolosuhteissa, ei ruostu, sopii Suomen talveen tai rapakeleihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Passatin reuhkahan lahoaa..golffikin corollan tasolla ja ave ei ruostu.
      Saksalaisten laatu pudonnut huolestuttavalle tasolle.

    • Anonyymi

      Saksalaiset huijaa aina, ostan seuraavaksi ranskalaisen tai japsin.

      • Anonyymi

        Minä en osta enää volkkareita kun ainoa kunnon auto, Kupla, lopettiin. Huijaussofta ei kuulemma tehonnut näin vanhaan malliin.


      • Anonyymi

        Eikö Toyotan autot ole huijauksia jo sinänsä, ruostuvat parissa kolmessa vuodessa huonoon kuntoon. Lexuksen kattosaumat repeilevät auki ja vesi pääsee hybridin sähköihin jne...
        Corollan melu on huijausta kun mainostavat hiljaista autoa ja melu nousee vaaralliselle tasolle 85desibeliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Toyotan autot ole huijauksia jo sinänsä, ruostuvat parissa kolmessa vuodessa huonoon kuntoon. Lexuksen kattosaumat repeilevät auki ja vesi pääsee hybridin sähköihin jne...
        Corollan melu on huijausta kun mainostavat hiljaista autoa ja melu nousee vaaralliselle tasolle 85desibeliin.

        Pieniä ne on silakat joulukaloiksi. Tutustuppa VW:n huijauksiin. Menetät sen jälkeen yöunesi....


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

      Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

      Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe