Olen viime aikoina nähnyt paljon unia, jossa en ole parisuhteessa tyttöystäväni kanssa. Viimeisin oli ehkä mielenkiintoisin. Siinä tyttöystäväni oli parisuhteessa jonkun tuntemattoman miehen kanssa, mutta aina kun tämä mies ei ollut paikalla tyttöysstäväni hakeutui viereeni ja antoi minun pitää kättäni tämän reidellä.
Tässä ihmettelen vain, että mistähän mahtavat unet kertoa?
Mitä uni voi tarkoittaa
Anonyymi
1
135
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ei unet kerro paljon mistään.
Alitajunta "järjestelee" päivän/päivien mittaan päässämme kulkeneita ajatuksiamme.
Joskus saattaa unissa olla pelkoja tai toiveita tms. , jotka päivisinkin päässä pyörivät.
Unet sinällään eivät esim. "merkitse" mitään, eivät ennusta mitään, niinkuin jotkut luulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1092189
- 70885
- 56845
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263775Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l129711- 49601
- 39592
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste61559- 62505
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108482