Laitoin Nokia puhelimeen tämän F-secure Freedome VPN.
Minkä maan valitsen?
Kiitän vastauksista!
F-Secure FREEDOME VPN
14
79
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi? Kyseinen sovellus on aivan turha suomessa..
- Anonyymi
Onko Brave selain hyvä, eikä tämä blokkaa mainokset ja estää seurannan?
- Anonyymi
Jos on Brave selain niin voiko laittaa VPN?
- Anonyymi
Kyllä voi laittaa
- Anonyymi
Ihan minkä vain satut tarvitsemaan. Jos haluat katsella esimerkiksi jonkun muun maan Netflixiä niin voit vaihtaa oman lokaatiosi.
Opastusta Freedome VPN käyttöön: https://www.vpnvertailu.fi/freedome/ - Anonyymi
Voi ziisus mitä turhaa säätämistä.
- Anonyymi
Laita Espoo, mutta jos olet ulkomailla missä Suomalaisella yhteydellä mm. sen maan tv ei näy, niin vaihda paikka siihen maahan Esim Ruotsi Expressen videoit eivät näy Suomi asetuksella, mutta vaihdat kotipaikaksi Ruotsin alt är bra.
- Anonyymi
Monet hotellit ovat blokanneet VPN käytön heidän Wifi verkossaan. En tiedä miksi, mutta joissain se on näin, onneksi ei kaikissa.
- Anonyymi
Olisikohan jotain kriminaaleja omistajia tällaisella hotellilla.
- Anonyymi
Eräässä suomalaistenkin suosimassa maassa viranomaiset edellyttävät, että hotellissa ei voi käyttää VPN-yhteyttä.
- Anonyymi
Sitten ei voi hoitaa työasioita turvallisesti. Jos estävät myös työläppäristä VPN:n.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti valitse se maa minkä haluat näyttää sivulle jolla vierailet.
- Anonyymi
Minulla on Freedome VPN ja laitoin ruotsin, niin iherb sovellus ei toimi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114