Laitoin Nokia puhelimeen tämän F-secure Freedome VPN.
Minkä maan valitsen?
Kiitän vastauksista!
F-Secure FREEDOME VPN
14
102
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi? Kyseinen sovellus on aivan turha suomessa..
- Anonyymi
Onko Brave selain hyvä, eikä tämä blokkaa mainokset ja estää seurannan?
- Anonyymi
Jos on Brave selain niin voiko laittaa VPN?
- Anonyymi
Kyllä voi laittaa
- Anonyymi
Ihan minkä vain satut tarvitsemaan. Jos haluat katsella esimerkiksi jonkun muun maan Netflixiä niin voit vaihtaa oman lokaatiosi.
Opastusta Freedome VPN käyttöön: https://www.vpnvertailu.fi/freedome/ - Anonyymi
Voi ziisus mitä turhaa säätämistä.
- Anonyymi
Laita Espoo, mutta jos olet ulkomailla missä Suomalaisella yhteydellä mm. sen maan tv ei näy, niin vaihda paikka siihen maahan Esim Ruotsi Expressen videoit eivät näy Suomi asetuksella, mutta vaihdat kotipaikaksi Ruotsin alt är bra.
- Anonyymi
Monet hotellit ovat blokanneet VPN käytön heidän Wifi verkossaan. En tiedä miksi, mutta joissain se on näin, onneksi ei kaikissa.
- Anonyymi
Olisikohan jotain kriminaaleja omistajia tällaisella hotellilla.
- Anonyymi
Eräässä suomalaistenkin suosimassa maassa viranomaiset edellyttävät, että hotellissa ei voi käyttää VPN-yhteyttä.
- Anonyymi
Sitten ei voi hoitaa työasioita turvallisesti. Jos estävät myös työläppäristä VPN:n.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti valitse se maa minkä haluat näyttää sivulle jolla vierailet.
- Anonyymi
Minulla on Freedome VPN ja laitoin ruotsin, niin iherb sovellus ei toimi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297