Miksi kauppiksen naiset on niin kauniita?

Anonyymi

Löysin tämän langan toiselta alueelta niin ajattelin tuoda sen tänne kun voi olla mielenkiintoista luettavaa :)

Olen vieraillut useammassa yliopistossa Helsingissä niin selkeästi kauppiksen naisopiskelijat ovat keskimääräisesti paljon kauniimpia kuin ns. normi siviili nainen mitä näkee kaduilla. Yleinen piirre kauppiksen naisilla on ainakin siistit merkkivaatteet & takit, hyvät parfyymi tuoksut, kaunis kroppa, ja huolelliset meikkaukset. Itse olen humanistisesta tiedekunnasta niin käy hieman kateeksi.

Ymmärtäisin jos kyseessä ois joku suuren luokan business työ tai työhaastattelu, mutta kyse on kuitenkin opiskelusta (eli luennot, laskarit, muut koulutyöt, jne.). Miksi he tässä vaiheessa panostavat ulkonäköön niin paljon? Mahdolliset syyt mitä oon pohtinut:

-itsensä markkinoiminen, suhteiden luominen jo näin alussa?
-muutkin naisopiskelijat panostaa ulkonäköönsä, ja haluaa kuulua samaan joukkoon?
-siellä käytiin joku kurssi joka opettaa miten tyypillinen business naisen kuuluu olla?
-kauppiksen opiskelijat keskimääräisesti varakkaampia vrt. muihin tiedekuntiin ja siksi ulkonäköön viitsii satsata rahaa?

Osuvatko spekulaationi kohdilleen? Muita mietteitä? Kiinnostaisi kuulla syy aidolta kauppislaiselta if possible :)

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauppiksen yhtenä pääsyvaatimuksena on hemaiseva ulkonäkö. 60 naimisissa olevista miehistä koostuva raati arvioi ulkonäön omista subjektiivisista lähtökohdistaan.

Vuosikymmenten varrella on havaittu valintakriteerien tulosten olevan riittävän yhtenäiset jotta valinta on tältä osin oikeudenmukainen. Tämä näkyy koulutukseen valittujen tasaisena laatuna tältä osa-alueelta.

• Anonyymi

Kauppiksen naisille on tärkeämpää se miltä näyttää kuin se mitä on.
      Mutta on siellä kyllä joitakuita ihan tavallisia omia itsejäänkin. Näistä osa vaihtaa alaa jossain vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      234
      5463
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3800
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2304
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      285
      2172
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1421
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1269
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      131
      1173
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      122
      1040
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      940
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      161
      817
    Aihe