Löysin tämän langan toiselta alueelta niin ajattelin tuoda sen tänne kun voi olla mielenkiintoista luettavaa :)
Olen vieraillut useammassa yliopistossa Helsingissä niin selkeästi kauppiksen naisopiskelijat ovat keskimääräisesti paljon kauniimpia kuin ns. normi siviili nainen mitä näkee kaduilla. Yleinen piirre kauppiksen naisilla on ainakin siistit merkkivaatteet & takit, hyvät parfyymi tuoksut, kaunis kroppa, ja huolelliset meikkaukset. Itse olen humanistisesta tiedekunnasta niin käy hieman kateeksi.
Ymmärtäisin jos kyseessä ois joku suuren luokan business työ tai työhaastattelu, mutta kyse on kuitenkin opiskelusta (eli luennot, laskarit, muut koulutyöt, jne.). Miksi he tässä vaiheessa panostavat ulkonäköön niin paljon? Mahdolliset syyt mitä oon pohtinut:
-itsensä markkinoiminen, suhteiden luominen jo näin alussa?
-muutkin naisopiskelijat panostaa ulkonäköönsä, ja haluaa kuulua samaan joukkoon?
-siellä käytiin joku kurssi joka opettaa miten tyypillinen business naisen kuuluu olla?
-kauppiksen opiskelijat keskimääräisesti varakkaampia vrt. muihin tiedekuntiin ja siksi ulkonäköön viitsii satsata rahaa?
Osuvatko spekulaationi kohdilleen? Muita mietteitä? Kiinnostaisi kuulla syy aidolta kauppislaiselta if possible :)
Miksi kauppiksen naiset on niin kauniita?
Anonyymi
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppiksen yhtenä pääsyvaatimuksena on hemaiseva ulkonäkö. 60 naimisissa olevista miehistä koostuva raati arvioi ulkonäön omista subjektiivisista lähtökohdistaan.
Vuosikymmenten varrella on havaittu valintakriteerien tulosten olevan riittävän yhtenäiset jotta valinta on tältä osin oikeudenmukainen. Tämä näkyy koulutukseen valittujen tasaisena laatuna tältä osa-alueelta. - Anonyymi
Kauppiksen naisille on tärkeämpää se miltä näyttää kuin se mitä on.
Mutta on siellä kyllä joitakuita ihan tavallisia omia itsejäänkin. Näistä osa vaihtaa alaa jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949217Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564819Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota421202Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154