Miksi kauppiksen naiset on niin kauniita?

Anonyymi

Löysin tämän langan toiselta alueelta niin ajattelin tuoda sen tänne kun voi olla mielenkiintoista luettavaa :)


Olen vieraillut useammassa yliopistossa Helsingissä niin selkeästi kauppiksen naisopiskelijat ovat keskimääräisesti paljon kauniimpia kuin ns. normi siviili nainen mitä näkee kaduilla. Yleinen piirre kauppiksen naisilla on ainakin siistit merkkivaatteet & takit, hyvät parfyymi tuoksut, kaunis kroppa, ja huolelliset meikkaukset. Itse olen humanistisesta tiedekunnasta niin käy hieman kateeksi.

Ymmärtäisin jos kyseessä ois joku suuren luokan business työ tai työhaastattelu, mutta kyse on kuitenkin opiskelusta (eli luennot, laskarit, muut koulutyöt, jne.). Miksi he tässä vaiheessa panostavat ulkonäköön niin paljon? Mahdolliset syyt mitä oon pohtinut:

-itsensä markkinoiminen, suhteiden luominen jo näin alussa?
-muutkin naisopiskelijat panostaa ulkonäköönsä, ja haluaa kuulua samaan joukkoon?
-siellä käytiin joku kurssi joka opettaa miten tyypillinen business naisen kuuluu olla?
-kauppiksen opiskelijat keskimääräisesti varakkaampia vrt. muihin tiedekuntiin ja siksi ulkonäköön viitsii satsata rahaa?

Osuvatko spekulaationi kohdilleen? Muita mietteitä? Kiinnostaisi kuulla syy aidolta kauppislaiselta if possible :)

2

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauppiksen yhtenä pääsyvaatimuksena on hemaiseva ulkonäkö. 60 naimisissa olevista miehistä koostuva raati arvioi ulkonäön omista subjektiivisista lähtökohdistaan.

      Vuosikymmenten varrella on havaittu valintakriteerien tulosten olevan riittävän yhtenäiset jotta valinta on tältä osin oikeudenmukainen. Tämä näkyy koulutukseen valittujen tasaisena laatuna tältä osa-alueelta.

    • Anonyymi

      Kauppiksen naisille on tärkeämpää se miltä näyttää kuin se mitä on.
      Mutta on siellä kyllä joitakuita ihan tavallisia omia itsejäänkin. Näistä osa vaihtaa alaa jossain vaiheessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe