Murhaaja Kolimbarissa

Anonyymi

Onko kellään tietoa joko amerikkalaisnaisen murhannut hirviö on saatu kiinni? Pelottaa lähteä Kolimbariin, jos siellä riehuu joku korvia leikkaava sarjamurhaaja. Voiko tällä syyllä perua matkan tai vaihtaa toiseen kohteeseen?

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, peru matkasi, jota et oikeasti edes ole varannut.

• Anonyymi

Kolimbarissa on vain muutama sata asukasta... eipä haluta lähteä tuonne jos tappajaa ei ole saatu kiinni noin pienessä kylässä. Matkatoimistosta sanottiin että kohdetta voi vaihtaa mutta melkein kaikki matkat on jo myyty kun tuli näin huonot ilmat.

• Anonyymi

Tuntuu vähän oudolta, jos murhaaja olisi kreetalainen. Ja Kolimbarista nyt ei varmaan murhaaja ole. Sinne vaan rohkeasti. Ei saa antaa pelolle valtaa lomalla.

• Anonyymi

Kukaan muu kuin paikkakuntalainen ei kuulemma voi tuntea näitä II ms aikaisia luolia. Minä olen jo vaihtanut matkani Korfulle, en halua mennä jännäämään yksinäisenä naisena että juokseeko joku rituaalimurhaaja lenkillä juuri minun perässäni...

• Anonyymi

Maanantaina iltapäivällä poliisi on pidättänyt 27-vuotiaan paikallisen perheellisen mielenterveysongelmista kärsineen miehen, joka olisi kuulemma myös tunnustanut teon. DNA-testien tuloksia odotetaan.

• Anonyymi

Ihan uteliaisuudesta, miten muka mihinkään voi tai siis uskaltaa matkustaa jos yksi random tapaus noin paljon säikäyttää? Ihan tässä meidän kylälläkin on ihmisiä vuosien saatossa tapettu ja uskallan silti täällä asua. Saati ihan missä tahansa isommassa kaupungissa, vaikka Helsingissä, on satoja mt-tapauksia ihan irrallaan eli aina on riski olemassa.

• Anonyymi

Mutta onhan ulkomaalainen murhaaja pelottavampi kuin kotimainen murhaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan ulkomaalainen murhaaja pelottavampi kuin kotimainen murhaaja.

Eipä ihmisillä logiikka pelaa yhtään, näin se vaan on. Kreikan osalta kyseltiin myös tyyliin: Voiko Korfulle tai Lefkasille mennä jos on pakolaisia just kun matkakin varattiin. Turkin rannikon sijaintikin aivan kateissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4986
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4669
    4. 73
      4564
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4168
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      29
      3392
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2928
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2467
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211