Onko tietoa Brasilian naisista?

Yx vanhapoika

Oulun seudulle on tullut Brasilian matkoilta ja komennuksilta paljon brasilialaisia naisia.
(Taloussanomat tänään). Ovat kuulema aktiivisia.
Suomalaisia yrityksiä toimii Manauksessa ja sen seurauksena siellä käy paljon suomalaisia miehiä työkeikoilla. Useimmat tuovat vaimon sieltä mukanaan Suomeen elleivät jää kokonaan sinne.

Onko jollakulla tietoa. Brasiliaanhan järjestetään Suomesta myös lomamatkoja.

15

3586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpi

      Ne on kuule liian hotteja sulle.Pistä vaan se peräkamarin ovi pienemmälleen.

      • Minä

        Toi oli hyvä!


    • ovat brassit

      Brassinaiset ovat kauniita ja jo kävelytyylistä näkee että rotunaisia ovat.
      Luonteeltaan ovat ystävällisiä, sosiaalisia ja naisellisia, mutta se että Brassinaisen toisi tänne Suomeen? Suuren osan sydän itkee ja murtuu ilman sukulaisiaan ja ystäviään.
      Jos saat hyvän paikan kv. firmassa niin miksipä et muuttaisi Brasiliaan ja katso löydätkö naisesi sieltä, suomalainen mies on siellä erittäin kovassa kurssissa ja enemmän luonteensa vuoksi kuin rahojensa (suomalaiset ovat länsieuroopan köyhälistöä ostovoimaltaan).

      • brassitar

        olen kyllä aika hämilläni kun luin tätä teidän kirjoituksia! Olisi siis kiintoisaa tietää mitä tarkoittaa hotteja naisesta ja miten käveelytyyli eroaa muista roduista????????
        Olit sinä mistä maasta tahansa niin varmaan se koti ikävä tulee kelle tahansa. Olisi kiintoisaa tietää lisää mikä saa miehissä pään seksisin kun esim on kyse Brassi naisesta???????
        T: Yksi nainen... ...


      • kroppa
        brassitar kirjoitti:

        olen kyllä aika hämilläni kun luin tätä teidän kirjoituksia! Olisi siis kiintoisaa tietää mitä tarkoittaa hotteja naisesta ja miten käveelytyyli eroaa muista roduista????????
        Olit sinä mistä maasta tahansa niin varmaan se koti ikävä tulee kelle tahansa. Olisi kiintoisaa tietää lisää mikä saa miehissä pään seksisin kun esim on kyse Brassi naisesta???????
        T: Yksi nainen... ...

        se riippuu mitä on hakemassa, yleensä latinot on kiinteitä josta itse pidän, koska yksinkertaiseti itse olen pitänyt huolen vartalostani niin odotan myös partneriltani itse kuria, ei elämä ole pelkää pullan syömistä ( toi oli vähän alle v.) sama niissä kiehtoo kun turkkin matkustavilla naisilla on mielessä, ei sinne totuuden nimissä kukaan mene vain auringon perässä.


      • matkalla käynyt
        kroppa kirjoitti:

        se riippuu mitä on hakemassa, yleensä latinot on kiinteitä josta itse pidän, koska yksinkertaiseti itse olen pitänyt huolen vartalostani niin odotan myös partneriltani itse kuria, ei elämä ole pelkää pullan syömistä ( toi oli vähän alle v.) sama niissä kiehtoo kun turkkin matkustavilla naisilla on mielessä, ei sinne totuuden nimissä kukaan mene vain auringon perässä.

        Niin yhtä tiukka peppu kuin Jenifer Lopezilla!!Hah, hah...on muuten leveä perse kuin ladon ovet ja löysä kaiken kukkuraksi.

        Etelän naisilla muutenkin tuppaa toi perse leviämään monen uunin levyiseksi vanhempana. Kreikassa käydessäni tuossa äskettäin huomasi, että naiset todella ovat siellä isoooperseisiä...


      • paikalla käynyt
        matkalla käynyt kirjoitti:

        Niin yhtä tiukka peppu kuin Jenifer Lopezilla!!Hah, hah...on muuten leveä perse kuin ladon ovet ja löysä kaiken kukkuraksi.

        Etelän naisilla muutenkin tuppaa toi perse leviämään monen uunin levyiseksi vanhempana. Kreikassa käydessäni tuossa äskettäin huomasi, että naiset todella ovat siellä isoooperseisiä...

        ...että ainakin Brasiliassa ISO TAKAMUS on kauneusihanne. Eli kun naiselle sanotaan, että sulla on muuten ISO peffa, niin se on kohteliaisuus, ei ilkkumista... Takaliston kuuluu olla muodokas ja kiinteä, mutta kohtalaisen kokoinen, ei suomalaistyylinen lättäpeppu.


      • nainen myös
        brassitar kirjoitti:

        olen kyllä aika hämilläni kun luin tätä teidän kirjoituksia! Olisi siis kiintoisaa tietää mitä tarkoittaa hotteja naisesta ja miten käveelytyyli eroaa muista roduista????????
        Olit sinä mistä maasta tahansa niin varmaan se koti ikävä tulee kelle tahansa. Olisi kiintoisaa tietää lisää mikä saa miehissä pään seksisin kun esim on kyse Brassi naisesta???????
        T: Yksi nainen... ...

        *rotunainen= "mulher de raça" / "mulher verdadeira" = mulher bonita ou muito sensual

        *hotti = sexy, sensual

        Brasilialainen nainen "kävelee kuin käärme" eli lanteet keinuen, mitä täällä Suomessa näkee todella harvoin. Yleensä täällä askelletaan reipasta vauhtia ja keskikeho jäykkänä tai hartiat lysyssä, vähän niinkuin säätä uhmaten! Brasilialainen nainen myös koristautuu koruilla ja asusteilla, vaatetus on niukkaa ja vartalonmyötäistä. Suomessa on tietysti suurimman osan vuotta niin kylmä, ettei esimerkiksi suurten korvakorujen, kapeakärkisten ja piikkikorkoisten kenkien tai piukkojen vaatteiden käyttö ole kovin järkevää tai käytännöllistä... Lisäksi suomalainen käsitys naisen ylenmääräiestä koristautumisesta on... noh, sellainen nainen mielletään täällä kevytkenkäiseksi, ja harva mies haluaa sitten kuitenkaan kovin kevytkenkäistä vaimoa. ;-) Lyhempiaikaiseksi seuraksi sellainen tietysti kelpaa. Ulkomaalaisille sallitaan enempi vapautta tässä asiassa, mielletään, että se kuuluu kulttuuriin.

        Ja mitä siihen seuran löytämiseen tulee, niin kyllä ne brasilialaiset tarttuvat eurooppalaiseen hanakasti, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. On tullut asiaa seurattua... Mutta niinpä kait nämä eurooppalaisetkin on vähintään yhtä kiinnostuneita brasilialaisista.


      • caipirinha..
        nainen myös kirjoitti:

        *rotunainen= "mulher de raça" / "mulher verdadeira" = mulher bonita ou muito sensual

        *hotti = sexy, sensual

        Brasilialainen nainen "kävelee kuin käärme" eli lanteet keinuen, mitä täällä Suomessa näkee todella harvoin. Yleensä täällä askelletaan reipasta vauhtia ja keskikeho jäykkänä tai hartiat lysyssä, vähän niinkuin säätä uhmaten! Brasilialainen nainen myös koristautuu koruilla ja asusteilla, vaatetus on niukkaa ja vartalonmyötäistä. Suomessa on tietysti suurimman osan vuotta niin kylmä, ettei esimerkiksi suurten korvakorujen, kapeakärkisten ja piikkikorkoisten kenkien tai piukkojen vaatteiden käyttö ole kovin järkevää tai käytännöllistä... Lisäksi suomalainen käsitys naisen ylenmääräiestä koristautumisesta on... noh, sellainen nainen mielletään täällä kevytkenkäiseksi, ja harva mies haluaa sitten kuitenkaan kovin kevytkenkäistä vaimoa. ;-) Lyhempiaikaiseksi seuraksi sellainen tietysti kelpaa. Ulkomaalaisille sallitaan enempi vapautta tässä asiassa, mielletään, että se kuuluu kulttuuriin.

        Ja mitä siihen seuran löytämiseen tulee, niin kyllä ne brasilialaiset tarttuvat eurooppalaiseen hanakasti, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. On tullut asiaa seurattua... Mutta niinpä kait nämä eurooppalaisetkin on vähintään yhtä kiinnostuneita brasilialaisista.

        Porto de G. ja Maceio...
        Hotelleihin Ei kai saa... onko motelleja keskustassa? Siistejä?
        Pieni hymy vie pitkälle, illallisella höystettynä.
        Viehättäviä.
        Miksi siellä niin paljon Shemaleja? Nekin siistejä.
        mikä on euron vaihtokurssi?


      • Hotel Kalifornia
        caipirinha.. kirjoitti:

        Porto de G. ja Maceio...
        Hotelleihin Ei kai saa... onko motelleja keskustassa? Siistejä?
        Pieni hymy vie pitkälle, illallisella höystettynä.
        Viehättäviä.
        Miksi siellä niin paljon Shemaleja? Nekin siistejä.
        mikä on euron vaihtokurssi?

        Hotel Kalifornia.

        Tulet tietämään mitä se tarkoittaa...


      • 1+18
        Hotel Kalifornia kirjoitti:

        Hotel Kalifornia.

        Tulet tietämään mitä se tarkoittaa...

        Onko parikymppiä tunti Californiassa?


    • done that, been there

      Huh, huh... Brasiliassa Suomalainen mies on todella kova sana... :-)(tietenkin ainoastaan jos on jotain saumoja saada suomessa) Eli hyvännäköinen kundi täällä, muuttuu aivan perkeleen komeaksi kun ylittää Atlantin valtameren. Anyway, kannattaa kokeilla jos on tarpeeksi "munaa" lähteä matkaan.

      • 34

        Nokialla on Manauksessa tuotantoyksikkö. Suomesta järjestetään matkoja Fortalezaan. Tiedän 2 tuttua jotka siellä hyppäävät. Kehuvat. Fortaleza ja Manaus on miljoonakaupunkeja. Tytöt haluaa pois köyhyydestä mielellään. Itsekin menisin mutta on jo naiskaveri nii ei tarte.


      • 29

        Brasiliassa mies on automaattisesti kauniimpi jos on vaalea ja sinisilmäinen. Saman havaitsee jo Portugalissa. Siniset silmät on ihanne ja vaaleus merkki korkeasta yhteiskunnallisesta asemasta.

        Sana siniverinen tulee siitä,että ulkotöissä olevien verisuonet ei tummuuden vuoksi näy.


      • uoöohö
        34 kirjoitti:

        Nokialla on Manauksessa tuotantoyksikkö. Suomesta järjestetään matkoja Fortalezaan. Tiedän 2 tuttua jotka siellä hyppäävät. Kehuvat. Fortaleza ja Manaus on miljoonakaupunkeja. Tytöt haluaa pois köyhyydestä mielellään. Itsekin menisin mutta on jo naiskaveri nii ei tarte.

        Mitenkä olisi 60 min. pois köyhyydestä? Paljonko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      393
      3905
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2720
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1887
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1330
    5. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1209
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1181
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1135
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      962
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe