Tuolta saa usein tökeröä käytöstä vaikka mitään syytä ei olisi. Onko työilmapiiri huono ja se kaadetaan asiakkaiden niskaan?
Nuijamaan tulli
11
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Nuijamaa on niiden ihmisraunioiden suojatyöpaikka, jotka eivät oikeissa töissä kovin pitkään pärjäisi. Virka-aseman suojassa voivat sitten toteuttaa fantasioitaan ja kaikin tavoin vaikeuttaa rajaliikenteen sujuvuutta. Eräs tuntemani Nuijamaalta jo eläköitynyt vanhan polven tullimies kertoi, että työilmapiiri on mennyt todella huonoksi. Tästä lienevät asenneongelmat peräisin.
- Anonyymi
Kun katsoo sitä porukkaa mitä tullin läpi kulkee niin ei varmasti selviä ilman oirehdintaa.
- Anonyymi
Tavallisia ihmisiä tullin läpi kulkee. Tietenkin. Matkusta joskus jonnekin niin tiedät.
- Anonyymi
......jos olisit käynyt muuallakin kuin venäjällä niin tietäsit miten normaali, tavallinen ja sivistynyt ihminen toimii.
- Anonyymi
Kaupan kassalla seipään nielleessä -tilassa elävä työntekijä ei pitkään pärjää. Meinaan, että työnantaja puuttuu varsin nopeasti asiaan. - Tullissa vasta sitten kun paskat on jollakin housuissa - yleensä päälliköillä.
- Anonyymi
No mitäs luulet kun poliisikouluunkaan ei päässyt, kattele siellä sitten juoppoja kun ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Sen vanhan venäläisen laulun sanoin "tullilla ei ole ystäväää..."
- Anonyymi
Itse olen 10v jo käynyt venäjällä ja aina nuijamaan kautta eikä kertaakaan ole ollut huonoa palvelua, aina kun olen mennyt niin palvelu on ollut hyvää.
- Anonyymi
Hei,
Onko joku joutunut selvittämään asioita Lappeeranna tullin kanssa? Kokemuksia?
Itsellä asian hoito oli siellä. Onkohan nuo tyttelit käyneet kouluja tms. Aivan ihme touhua ja epäasiallista asioiden käsittely. Luin aikaisempia viestejä, että henkilö kunta olisi jotenki mieleltään sairaita?- Anonyymi
Vuosia sitten hain auton Saksasta ja autoverotus hoitui ainakin asiallisesti.
Minkäänlaista asiaa olet hoitanut ja mikä siellä on tökkinyt? Onko sinulla kaikki siellä vaadittavat jutut kunnossa?
- Anonyymi
Täysiä kusipäitä töissä. Heikkinen Anni vois ottaa lopputilin asiakaspalvelun osalta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450