Nuijamaan tulli

Anonyymi

Tuolta saa usein tökeröä käytöstä vaikka mitään syytä ei olisi. Onko työilmapiiri huono ja se kaadetaan asiakkaiden niskaan?

11

1083

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuijamaa on niiden ihmisraunioiden suojatyöpaikka, jotka eivät oikeissa töissä kovin pitkään pärjäisi. Virka-aseman suojassa voivat sitten toteuttaa fantasioitaan ja kaikin tavoin vaikeuttaa rajaliikenteen sujuvuutta. Eräs tuntemani Nuijamaalta jo eläköitynyt vanhan polven tullimies kertoi, että työilmapiiri on mennyt todella huonoksi. Tästä lienevät asenneongelmat peräisin.

• Anonyymi

Kun katsoo sitä porukkaa mitä tullin läpi kulkee niin ei varmasti selviä ilman oirehdintaa.

• Anonyymi

Tavallisia ihmisiä tullin läpi kulkee. Tietenkin. Matkusta joskus jonnekin niin tiedät.

• Anonyymi

......jos olisit käynyt muuallakin kuin venäjällä niin tietäsit miten normaali, tavallinen ja sivistynyt ihminen toimii.

• Anonyymi

Kaupan kassalla seipään nielleessä -tilassa elävä työntekijä ei pitkään pärjää. Meinaan, että työnantaja puuttuu varsin nopeasti asiaan. - Tullissa vasta sitten kun paskat on jollakin housuissa - yleensä päälliköillä.

• Anonyymi

No mitäs luulet kun poliisikouluunkaan ei päässyt, kattele siellä sitten juoppoja kun ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Sen vanhan venäläisen laulun sanoin "tullilla ei ole ystäväää..."

• Anonyymi

Itse olen 10v jo käynyt venäjällä ja aina nuijamaan kautta eikä kertaakaan ole ollut huonoa palvelua, aina kun olen mennyt niin palvelu on ollut hyvää.

• Anonyymi

Hei,

Onko joku joutunut selvittämään asioita Lappeeranna tullin kanssa? Kokemuksia?

Itsellä asian hoito oli siellä. Onkohan nuo tyttelit käyneet kouluja tms. Aivan ihme touhua ja epäasiallista asioiden käsittely. Luin aikaisempia viestejä, että henkilö kunta olisi jotenki mieleltään sairaita?

• Anonyymi

Vuosia sitten hain auton Saksasta ja autoverotus hoitui ainakin asiallisesti.

Minkäänlaista asiaa olet hoitanut ja mikä siellä on tökkinyt? Onko sinulla kaikki siellä vaadittavat jutut kunnossa?

• Anonyymi

Täysiä kusipäitä töissä. Heikkinen Anni vois ottaa lopputilin asiakaspalvelun osalta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe