Heippa - joku joka saattaa tietää miksi minun suomi24.fi tililtä ei lähde posti mihinkään? Olen vastaanottanut postia osoitteeseen?
Suomi24 posti ei lähde perille
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
suomi24 -domain ei taida olla ihan hyvämaineisimpia eli posteja blokataan tietoisesti ja ihan turvallisuussyistä.
Hommatkaa nyt ihmeessä oikea sähköposti-osoite jostain gmail -tyyppisestä varmasta paikasta. - Anonyymi
Minulla käy jatkuvasti niin, että Windowsin live postiin ei pysty S24:n postista lähettämään sähköpostia. Omaan S24:n postiini tulee ilmoitus tästä sähköpostina. Syynä on se, että Suomi24:n käyttämä saksalainen postipalvelin on mustalla listalla. Syynä on liikaa roskapostia. Joudun tälle tuttavalle lähettämään erikseen Protonmail.com postistani viestejä.
Olen joskus laittanut tästä tarkemmat havaintoni ja nettisivustonkin, josta näkee asianomaisen mustan listan. En jaksa sitä enää kaivaa tähän näkyviin. - Anonyymi
Joko ne sotkee sen postinkin, laittaisivat tuon moderoinnin kuntoon. Kaikki jää puolitiehen mitään ei viedä loppuun asti.
- Anonyymi
Lopetin suomi24 sähköpostin käytön.
- Anonyymi
Sitten lopetan minäkin.
- Anonyymi
Gmail käyttöön niin loppuu ainainen valitus foorumien ja operaattoreiden postien toimivuuden suhteen. Gmail tai Outlook toimii aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286