Olen nyt "tapaillut" erästä naista vuoden ajan. "Tapaillut ja tapaillut". Aina kun olen kysynyt, että voimmeko tavata naisella on aina muuta tekemistä ja suunnitteilla. Silloin kun emme ole yhdessä tai näe toisiamme viestittelemme, tosin minä olen se joka on aktiivisempi osapuoli tässäkin asiassa. Nyt tämän vuoden aikana olemme päässeet näkemään 4 kertaa. Viime vuoden aikana myös sen 4 kertaa. Alkaa usko mennä koko juttuun. Emme ole edes harrastaneet seksiä taikka olleet toistemme luona yötä. Tosin naisella on edellisestä suhteesta poika, joten olen ollut myös ymmärtäväinen senkin asian suhteen. Mutta ehkäpä tässä täytyy alkaa etsiä uutta suhdetta ja kumppania. Emmekä siis asu edes yhdessä, mutta asumme samassa kaupungissa. Molemmat olemme töissä.
Muumimamma
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksesi on kuin minun elämästäni. Tosin olen itse nainen ja minulla on ihan samanlainen juttu erääseen mieheen. Hänelläkin on poika edellisestä suhteesta. Asumme myös samassa kaupungissa. Olemme myös töissä. Juuri samanlainen tarina mutta naisen asemasta katsottuna. Olen minäkin ajatellut siirtyä kohta puoliin eteenpäin. En usko että mies on edes minusta enää kovin kiinnostunut. Viestit vaan lentelevät ilman ettemme edes ole nähneet kohta kahteen kuukauteen. Oh my god!
- Anonyymi
Juu, selvä juttu häntä ei kiinnosta. Jättäkää rauhaan. Miksi ette ole aiemmin tajunneet? Jos toista kiinnostaa, hän haluaa olla yhdessä aina kun vain voi eli monta kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899