VJ-works protestilistalle

Anonyymi

Ko firma kerää näemmä protestilistaa: https://www.is.fi/yritykset/protestit/protesti-522250/
Parin alihankkijan ja pari kuukautta viihtyneen tj:n saatavat jo löytyvät, montakohan muuta on tulollaan?
Uusia höynäytettäviä alihankkijoita on kuitenkin koko ajan haussa eli sinne vaan jos kaipaa jännitystä toimintaan. Rahansa saa sitten vissiin perinnän kautta

21 kommenttia

Vastaukset

  • VJ-worksillä on bensa lopussa.

  • Liiketoimintajärjestely on tehty. Toiminta jatkuu jollain tavalla.

  • Marecap Trans jatkaa, kun nämä VJ-alkuiset ovat jatkossa vähän huonossa huudossa....

  • Järjestelyissä päästy jo nimenvaihtoon, nyt VM-projects. Mielikuvitus huipussaan,, nyt nimessä etunimien alut.

  • Missä päin maata kyseinen firma sijaitsee? Onko iso firma? Mitä kuljettaa?

    • Ei VJ-works kuljeta enään yhtään mitään, bensa loppu.


    • Kauppalehdessä pitää silloin tällöin mainos olla, muuten loppuu ajot.


  • Taitanut ottaa lujille ne luottotappiot mitä kokivat

  • Mitä tästä opimme. Pääasia on,että bensa on loppu ja ei kukaan ei kyseisessä yrityksessä kuljeta yhtään mitään. Perusduunarille on aina tärkeintä ,että työpaikka
    loppuu ja että loppu tehdään varsin näyttävästi. Hemmettiäkö sitä omia duuneja suremaan kun pääasia on se ,että firmalle tulee loppu. Kunnon duunari kun ei duuneja kaipaa kun ansiosidonnainen tulee tilille ja kesä jatkuu kuumana. Lopuksi haluan todeta,että joku merkonomikuljettajakin kertoi,että taisi ottaa lujille ne luottotappiot.... ihan noin v..ttuilu mielessä. No poijaat kai teissä on miestä lähteä kokeilemaan mitä yrittäjän arki on. Olette kuitenkin armottomia rahtareita ja oma kuljetusyritys on ollut mielessä lapsesta asti. Eihän tälle alalle tule tosimielellä kukaan muu kuin sellainen ihminen joka on päättänyt pärjätä , kaikki muu porukka on ... no en sano ettei kukaan pahoita mieltään.

  • Niin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Ne ihmiset jotka pärjäävät tällä kuljetusalalla ovat juuri niitä jotka jo pojan nassikoina ja tytön tylleröinä ovat päättäneet,että kuljetushomma on minun ala. Innoittajina on ollut oma isä tai setä, eno tai joku muu läheinen ihminen. Myös varhainen kiinnostus lapsena raskaisiin ajoneuvoihin luo sellaisen positiivisen asenteen alaan. Jos nyt halutaan etsiä esimerkkihenkilöitä niin tuo Youtubessa esiintyvä Aki Puota on hyvä esimerkki ihmisestä joka on syntynyt kuljetusalalle ja luo positiivista kultttuuria koko alan hyväksi jutuillaan. Sellaista positiivista mielialaa todella kaivataan. Ei kaikki yritykset ole ongelmayrityksiä sillä suurin osa kuljetusalantyöpaikoista on ihan hyviä työpaikkoja.

  • Jotain tainnut mennä pahasti pieleen kun ollut ihan AA yritys ja Kasvu Openin finaalissa asti ei sinne kaikki kuitenkaan pääse mitä tuli nopeasti googlattua yrityksestä.

    • Siinä nuori yrittäjä luotti vääriin ihmisiin taistelussa tuulimyllyjä vastaan.


  • Hallittu konkka tulossa? Marecap jatkaa.

  • No mitään en ymmärrä,Kun kyseessä ei ole perinteinen isältä pojalle periytyvä yritys vaan joku ihmeellinen kikkailu AAkasvuyritys ja Kasvuopen ihan oikein ,että menee konkkaan "hallitusti" . Niin lopputulos on se,että me veronmaksajat maksamme tämänkin sekoilun.Me veronmaksajat maksamme todella paljon näiden onnen onkijoiden hommia. Taksiuudistus meni ihan persiilleen kiitos Bernerin joka lähti pakoon Ruotsalaisen pankin hallitukseen. Kun kuorma-autoalan liikennelupa asiat vapautettiin niin kaikki on mennyt päin mäntyä. Ennen vapautusta alalla oli jo tiukkaa saada se joka päiväinen leipä pöytään perheelle. Kukaan fiksu nuori ei lähde kuljetusyrittäjäksi tänä päivänä jos on vähänkin laskupäätä. Se on hyvin surullinen tosiasia. Onnenonkijoita riittää ja he maksattavat laskunsa loppukädessä veronmaksajilla. ..... surullista mutta totta.

    • VJ-worksin on paras kipata pöytä laskuista ja aloitaa uudelleen puhtaala pöydällä.


  • Virolaispojan kommentti oli ihan hyvä,jos vielä opettelisi ,että aloitaa ja puhtaala ei ole suomenkieltä. Onhan näitä nähty,mutta firman nimillä kikkailu johtaa lopulta
    "oikeiden yrittäjien" istumiseen eli lusimiseen,mutta haitanneeko tuo kun tuohta on laitettu ulkomaille säilöön. Loppuelämän voi sitten viettää Thaimaassa tai Balilla.
    Joulu ja uusi vuosi olisi kuitenkin kiva viettää koti Suomessa.Mutta jos on haku päällä niin voi voi.........

    • Nimen vaihto ja homma jatkuu. Tässä kärsi alihankkijat vj:n luottotappiot.


    • #ys-kuljetus tietäjät tietää


    • Rahat loppu. Polttoaineet ostetaan käteisellä ja palkat maksetaan myöhässä.


  • Jos joku tälle konklaaville (vj-works, vj,-logistics, vm-projects, macercap, jne) vielä alihankintaa tekee, niin kannattaa pikaisesti lopettaa. Työntekijöiden kannattaa etsiä hommia muualta. Ja kuljetusten tilaajapuolella voisi pohtia millaista firmaa kuljetustensa hoitoon käyttävät. Tässä samassa omistuksessa olevassa ryppäässä kun tuntuu olevan liiketoimintamalli, jonka mukaan kaikkia pyritään vedättämään, laskut jätetään maksamatta ja kaupan päälle vielä valehdellaan vasten naamaa.

    • viisas tekee yhteistoimintaa vain ennakkomaksu pohjalta


Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.