Aurinkolomalle...

Hei! Etsin naisseuraa matkalle; ulkoiluun, ruokailuihin, illanviettoon, retkille ja rannalle tms missä ajatukset samankaltaiset. Olen 60 savuton ja sopeutuva mies. Lomaa saan sujuvasti joten matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia. Lämpimät kohteet kiinnostavat mutta mieluiten lyhyet lennot. Jos kiinnostuit, niin laita postia [email protected] ja palataan tarkemmin.

24

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heissan! Voisitko ajatella lähteväsi myös kaukomatkalle? Itse suunnittelen sellaista syys-lokakuulla ja seuraa puuttuu. tv savuton sinkku 57v eteläisestä Suomesta

    • Anonyymi

      Hei! Olisitko kiinnostunut Dubain tai Lontoon reissusta; ovat kummatkin lyhyen lennon päässä?? Tv Lady 50 Itä-Suomesta

    • Anonyymi

      Hei! Jatkoa edelliseen viestiini; sopivin aika minulle olisi marraskuu ja joulukuun alku. Tv Lady 50 Itä-Suomesta

    • Anonyymi

      Hei, milloin sopisi parhaiten reissata?! Tv reissullemielivänainen

    • Anonyymi

      Minulla ei juurikaan rajoituksia matkakohteesta,eikä matkan pituudesta.Aikaa olisi reissata,pidän hyvästä huumorintajuisesta seurasta,en hae kumppania muuten kuin kaveriksi .Tykkään oleilla altailla.rannalla ,nauttia hyvästä ruoasta,drinksuista ja myös tupakoin.,tietysti shoppailu on tärkeää...ja tietenkin ne illanviettoon.

    • Anonyymi

      Hei, ok! Palaillaanko lisää meilien kautta?

    • Anonyymi

      Heissan! Minulla suunnitelmia keväälle; voisin tehdä 2-3 viikon reissunkin, kiinnostaisiko?? Tv Itä-Suomen tyttö :)

      • Anonyymi

        Hei. Mukava seura kiinnostaa aina. Kertoisitko lisää? T: Yksinmatkusteleva mies


    • Anonyymi

      Täällä nelikymppinen varattu nainen joka tykkää matkustella, mies ei niinkään.
      Matkaseura kelpaisi...

    • Anonyymi

      Hei, vaihdetaan ajatuksia aiheesta! Laita mailia tulemaan,,,tv matkallekinmieli

    • Anonyymi

      Onko em. 4-kymppisellä naisella mahdollisuus lähteä äkkilähdöllä Aurinkorannikolle? Matkaseuraksi on tarjolla kolmisen vuotta vanhempi mies, joka ei ole tarvinnut matkoillansa tulkkia eikä opasta mutta joka olisi mielissään maailmaa nähneestä matkaseuralaisesta.

      • Anonyymi

        Siitä en ole varma miten saan vapaaksi, milloin ajattelit lähteä?
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?

        Viikon loma siis ja paljonko maksaisi?
        Missä kohtaa Aurinkorannikkkoa?
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.

        En pysty nyt lupaamaan noin lähelle...
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.

        Juu, seuraillaan...


    • Anonyymi

      Kumpa saisin lomaviikot varmistettua niin laitan sulle mailia :)

      • Anonyymi

        No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:

        Edelleen vaiheessa mutta onhan näitä syksyn ja talvenkin viikkoja vielä jäljellä, palaan :)...


    • Anonyymi

      Hei, kivaa, asiallista ja aikuista naista lomaseuraksi joulun ja uudenvuoden aikaan Espanjaan? M58

    • Anonyymi

      Heissan! Alkuvuodesta voisi onnistus ja kenties jo vuoden vaihteen tienoilla, mutta palailen....

    • Hei, lisätietoa matkaseuran etsintääni! Nyt olisi mainiosti sopivaa aikaa reissata Joulun jälkeisestä viikosta alkaen maalis-huhtikuulle asti. Sopiva ajankohta löytyy itseltäni kunhan vaan sovitaan parikin viikkoa etukäteen. Tässäpä vinkkiä matkaseuraa vailla oleville naisille, kuulumisiin siis. tv "matkallekinmieli"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe