Hei! Etsin naisseuraa matkalle; ulkoiluun, ruokailuihin, illanviettoon, retkille ja rannalle tms missä ajatukset samankaltaiset. Olen 60 savuton ja sopeutuva mies. Lomaa saan sujuvasti joten matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia. Lämpimät kohteet kiinnostavat mutta mieluiten lyhyet lennot. Jos kiinnostuit, niin laita postia [email protected] ja palataan tarkemmin.
Aurinkolomalle...
24
586
Vastaukset
- Anonyymi
Heissan! Voisitko ajatella lähteväsi myös kaukomatkalle? Itse suunnittelen sellaista syys-lokakuulla ja seuraa puuttuu. tv savuton sinkku 57v eteläisestä Suomesta
- Anonyymi
Hei! Olisitko kiinnostunut Dubain tai Lontoon reissusta; ovat kummatkin lyhyen lennon päässä?? Tv Lady 50 Itä-Suomesta
- Anonyymi
Hei! Jatkoa edelliseen viestiini; sopivin aika minulle olisi marraskuu ja joulukuun alku. Tv Lady 50 Itä-Suomesta
- Anonyymi
Hei, milloin sopisi parhaiten reissata?! Tv reissullemielivänainen
- Anonyymi
Minulla ei juurikaan rajoituksia matkakohteesta,eikä matkan pituudesta.Aikaa olisi reissata,pidän hyvästä huumorintajuisesta seurasta,en hae kumppania muuten kuin kaveriksi .Tykkään oleilla altailla.rannalla ,nauttia hyvästä ruoasta,drinksuista ja myös tupakoin.,tietysti shoppailu on tärkeää...ja tietenkin ne illanviettoon.
- Anonyymi
Hei, ok! Palaillaanko lisää meilien kautta?
- Anonyymi
Heissan! Minulla suunnitelmia keväälle; voisin tehdä 2-3 viikon reissunkin, kiinnostaisiko?? Tv Itä-Suomen tyttö :)
- Anonyymi
Hei. Mukava seura kiinnostaa aina. Kertoisitko lisää? T: Yksinmatkusteleva mies
- Anonyymi
Täällä nelikymppinen varattu nainen joka tykkää matkustella, mies ei niinkään.
Matkaseura kelpaisi... - Anonyymi
Hei, vaihdetaan ajatuksia aiheesta! Laita mailia tulemaan,,,tv matkallekinmieli
- Anonyymi
Onko em. 4-kymppisellä naisella mahdollisuus lähteä äkkilähdöllä Aurinkorannikolle? Matkaseuraksi on tarjolla kolmisen vuotta vanhempi mies, joka ei ole tarvinnut matkoillansa tulkkia eikä opasta mutta joka olisi mielissään maailmaa nähneestä matkaseuralaisesta.
- Anonyymi
Siitä en ole varma miten saan vapaaksi, milloin ajattelit lähteä?
4-kymppinen - Anonyymi
Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?
Viikon loma siis ja paljonko maksaisi?
Missä kohtaa Aurinkorannikkkoa?
4-kymppinen - Anonyymi
Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.
En pysty nyt lupaamaan noin lähelle...
4-kymppinen - Anonyymi
Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.
Juu, seuraillaan...
- Anonyymi
Kumpa saisin lomaviikot varmistettua niin laitan sulle mailia :)
- Anonyymi
No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:
Edelleen vaiheessa mutta onhan näitä syksyn ja talvenkin viikkoja vielä jäljellä, palaan :)...
- Anonyymi
Hei, kivaa, asiallista ja aikuista naista lomaseuraksi joulun ja uudenvuoden aikaan Espanjaan? M58
- Anonyymi
Heissan! Alkuvuodesta voisi onnistus ja kenties jo vuoden vaihteen tienoilla, mutta palailen....
Hei, lisätietoa matkaseuran etsintääni! Nyt olisi mainiosti sopivaa aikaa reissata Joulun jälkeisestä viikosta alkaen maalis-huhtikuulle asti. Sopiva ajankohta löytyy itseltäni kunhan vaan sovitaan parikin viikkoa etukäteen. Tässäpä vinkkiä matkaseuraa vailla oleville naisille, kuulumisiin siis. tv "matkallekinmieli"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485