Aurinkolomalle...

Hei! Etsin naisseuraa matkalle; ulkoiluun, ruokailuihin, illanviettoon, retkille ja rannalle tms missä ajatukset samankaltaiset. Olen 60 savuton ja sopeutuva mies. Lomaa saan sujuvasti joten matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia. Lämpimät kohteet kiinnostavat mutta mieluiten lyhyet lennot. Jos kiinnostuit, niin laita postia [email protected] ja palataan tarkemmin.

24

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heissan! Voisitko ajatella lähteväsi myös kaukomatkalle? Itse suunnittelen sellaista syys-lokakuulla ja seuraa puuttuu. tv savuton sinkku 57v eteläisestä Suomesta

    • Anonyymi

      Hei! Olisitko kiinnostunut Dubain tai Lontoon reissusta; ovat kummatkin lyhyen lennon päässä?? Tv Lady 50 Itä-Suomesta

    • Anonyymi

      Hei! Jatkoa edelliseen viestiini; sopivin aika minulle olisi marraskuu ja joulukuun alku. Tv Lady 50 Itä-Suomesta

    • Anonyymi

      Hei, milloin sopisi parhaiten reissata?! Tv reissullemielivänainen

    • Anonyymi

      Minulla ei juurikaan rajoituksia matkakohteesta,eikä matkan pituudesta.Aikaa olisi reissata,pidän hyvästä huumorintajuisesta seurasta,en hae kumppania muuten kuin kaveriksi .Tykkään oleilla altailla.rannalla ,nauttia hyvästä ruoasta,drinksuista ja myös tupakoin.,tietysti shoppailu on tärkeää...ja tietenkin ne illanviettoon.

    • Anonyymi

      Hei, ok! Palaillaanko lisää meilien kautta?

    • Anonyymi

      Heissan! Minulla suunnitelmia keväälle; voisin tehdä 2-3 viikon reissunkin, kiinnostaisiko?? Tv Itä-Suomen tyttö :)

      • Anonyymi

        Hei. Mukava seura kiinnostaa aina. Kertoisitko lisää? T: Yksinmatkusteleva mies


    • Anonyymi

      Täällä nelikymppinen varattu nainen joka tykkää matkustella, mies ei niinkään.
      Matkaseura kelpaisi...

    • Anonyymi

      Hei, vaihdetaan ajatuksia aiheesta! Laita mailia tulemaan,,,tv matkallekinmieli

    • Anonyymi

      Onko em. 4-kymppisellä naisella mahdollisuus lähteä äkkilähdöllä Aurinkorannikolle? Matkaseuraksi on tarjolla kolmisen vuotta vanhempi mies, joka ei ole tarvinnut matkoillansa tulkkia eikä opasta mutta joka olisi mielissään maailmaa nähneestä matkaseuralaisesta.

      • Anonyymi

        Siitä en ole varma miten saan vapaaksi, milloin ajattelit lähteä?
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtöön on parisen viikkoa, tuleeko liian äkkiä?

        Viikon loma siis ja paljonko maksaisi?
        Missä kohtaa Aurinkorannikkkoa?
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on matkatoimiston paketti viikoksi Fuengirolaan. Hotla on hävinnyt sivuilta ja pitäisi olla varma seurasta ennen kuin kysyn matkanjärjestäjältä, onnistuuko lisäys matkaseurueeseen.

        En pysty nyt lupaamaan noin lähelle...
        4-kymppinen


      • Anonyymi

        Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa. Kannattaa kuitenkin seurata ilmoittelua, jos matkaseura vielä kiinnostaa. Viimeistään sydäntalvella lähden toiseen suosikkikohteeseeni Las Palmasiin.

        Juu, seuraillaan...


    • Anonyymi

      Kumpa saisin lomaviikot varmistettua niin laitan sulle mailia :)

      • Anonyymi

        No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei vielä selvinnyt mutta eiköhän ens kuun aikana ole lomat sovittu (:

        Edelleen vaiheessa mutta onhan näitä syksyn ja talvenkin viikkoja vielä jäljellä, palaan :)...


    • Anonyymi

      Hei, kivaa, asiallista ja aikuista naista lomaseuraksi joulun ja uudenvuoden aikaan Espanjaan? M58

    • Anonyymi

      Heissan! Alkuvuodesta voisi onnistus ja kenties jo vuoden vaihteen tienoilla, mutta palailen....

    • Hei, lisätietoa matkaseuran etsintääni! Nyt olisi mainiosti sopivaa aikaa reissata Joulun jälkeisestä viikosta alkaen maalis-huhtikuulle asti. Sopiva ajankohta löytyy itseltäni kunhan vaan sovitaan parikin viikkoa etukäteen. Tässäpä vinkkiä matkaseuraa vailla oleville naisille, kuulumisiin siis. tv "matkallekinmieli"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe