Äiti käskee pitää esinahan takana

Anonyymi

Olen 12 v poika ja joka kerta kun olen äitini kanssa saunassa(viimeksi olin eilen) äitini käskee vetää esinahan taakse ja jättää sen taakse mutta yleensä se valuu itsestään päälle mutta eilen päätin kokeilla pitää esinahkaa aina takana kuten äiti käskee paljaana ollu noin 24h jo ja sehän tuntuu erittäin oudolta/hyvältä ja oon päättäny että alan pitää esinahkaa aina takana mutta kuinka kauan siihen kestää tottua? Btw yks päivä testasin miten äitini reakoi siihen kun tulen terska oma toimisesti paljaana saunaan(olin vetäny sen vessassa taakse) ja äiti näytti peukkua ja sanoi hyvä jatka samaan malliin ja kysyin häneltä miksi esinahka pitäisi olla takana ja jos sen pitää niin mikset ole tehnyt ympärileikkausta minulle. Äiti vastasi näin:terska kuuluu olla paljaana naiset tykkää enemmän ja pysyy puhtaampana sekä näyttää ja tuntuu paremmalta ja en ole ympäri leikkanut sinua koska se maksaa satoja euroja yli määräistä ja nahka pysyy takana ihan helposti pitämällä vain. Ja en ole viitsinyt tehdä sitä ilman sinun lupaa. Joten mietin nyt pitäisikö pitää esinahka aina takana vai pyytää äitiltä ympärileikkausta(olen jo pitkään haaveillut paljaasta kalusta) joten mitä tekisin? Ps kirjoituksesta puuttuu pisteet ja pilkut.

6

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskaa.. Esinahka pitää olla päällä suojaamassa terskaa ja ylläpitämässä terskan herkkyyttä. Ihmisen kehossa ei ole mitään turhan vuoksi. Kaikella on tarkoitus.
      Esinahan alta pitää pestä päivittäin, mutta sitten sen kuuluu olla siinä päällä seksin aikana se vetäytyy taakse kuten kuuluukin.

    • Anonyymi

      Mitä paskaa tämä taas on? Tämä on nyt kolmas, tai jopa neljäs kerta, kun olet lähettänyt tämän täsmälleen saman esinahkataakse-aloituksen tänne. Eikä vieläkään riitä?

      Ensimmäisen kerran lähetit sen joskus 2010 aikoihin. Taitaa olla ihan vitunmoinen fetissi kun et ole vieläkään päässyt irti siitä että olet muka 12 vuotias kakara jonka äiti käskee vetää esinahan taakse.

      Kasva aikuiseksi ja jos se on noin vaikeaa, niin hae ammattiapua.

    • Ympärileikkausta ei ole syytä tehdä, ellei siihen ole syytä.
      Aika outo mutsi sulla, tai sit olet trolli.

      • Jaahas. Taidatkin olla se, joka fantasioi löylykauhoista.


    • Anonyymi

      Ai, sinäkin olet lestadiolainen?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe