itsellä bemari vai mikä auto sul on? Tuli täs vaa mieleen ;)
Onko sulla nainen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mullon koira ja hyvä sellainen kaverini
- Anonyymi
Ei ole bemaria.ei ole ikinä ollut mulla. Eikä Audia.
En tarvii millin jatkeita enkä vuittoneita. En kultaa,enkä timantteja.
Muut arvot elämässätärkeempiä. - Anonyymi
On hieno auto. Kaksikin.
- Anonyymi
Ei ainakaan mulla ole kahta autoa. Oliko taas valkoinen auto pihassa. Saattaa taas maanantaina olla...sillekin voi olla mustis.
- Anonyymi
audinaisetmaanteidenkuningattaria
- Anonyymi
Sama auto on kuin ennenkin. Se toinen sukulaisen on nyt pois, mökillä.
- Anonyymi
Anteeks mut tol kaveril ei taida olla elämää :D Kauhee miten jotkut oikeesti jaksaa olla tollasia !
Tää nyt ei sua helpottanu. - Anonyymi
Taidan tuntee ton kaverin:)
- Anonyymi
Siitä tiedät, että olet hullu, kun alkaa tuntumaan siltä, että tunnet palstalle kirjoittelijan.
Tämä vanha totuus pätee kaikkiin muihinkin. - Anonyymi
Tuolla samansisältöisellä höpinällä trolli se vaan paljastaa ja identifioi itsensä joka kerta ja sehän on oikein hyvä. Ei kannata kirjoittaa kyselyjä naisten automerkeistä jos sitä ei voi hetken päästä allekirjoittaa
- Anonyymi
Ei ole saksalaista ohittelijoiden autoa vaan jonon kärkiauto.
- Anonyymi
eiku ferrari california :)
- Anonyymi
Mulla on umpiauto. Ovet pysyy kiinni moukille:)
- Anonyymi
No mutta ainaki Tesla hän ei omista viälä
- Anonyymi
Miksi kysyt? Onko se auton merkki kiinni jotenkin varallisuudesta?
Sen verran vinkkaan että autoni ensimmäinen katsastus on vasta muutaman vuoden päässä, mieti siitä!- Anonyymi
Oikee taitaa tietää miksi kysyn, eikä sillä oikeasti ole mulle minkään valtakunnan merkitystä mikä auto on vai onko autoa ollenkaan!!!! Että semmosta. Aurinkoista päivää 😊☀️
- Anonyymi
Ranskalainen pikkujellona
Eikös bemu ole vaan mulukun jatke..?😅
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453