Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mirtazapinin tilalle jokin unettava rauhoittava lääke

Anonyymi

olen käyttänyt mirtazapiinia uneen tarvittaessa n. 1/2 -1/4 tablettia, n puolen vuoden ajan. Olen viimeisen kuukauden aikana vähentänyt annosta minimiin, muruseen. Kuitenkin tämä aiheuttaa sydämentykytystä ja sitten ei uni tule. Mistä johtuu, kun 1/ 4 annoksella näitä tykytyksiä ei tule...olisiko joku muu mielialalääke parempi uneen...

3

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskity elämääsi ja hyvinvointiisi ja ota sinulle määrätyt lääkkeet ohjeen mukan. Jatkuva aloittaminen ja lopettaminen ja annosten vaihtelu vie lääkkeiden hyödyt ja saat vain haitat.
      Tuollainen autistinen jankkaaminen ja hiustenhalkominen on sinulle vahingollista. Yritä päästä siitä eroon ja keskity elämämän laatuun. Lääkkeet tukevat tapauksessasi hyvää elämää.

    • Anonyymi

      Omasta kokemuksesta vaikea uskoa, että mirtazapinin murunen aiheuttaisi tykytystä. Tykytys tulee siitä, kun olo ei ole rauhallinen ja uni ei tule. Itse lopetin seinään nyt lomalla, kun tekee raivonälän ja olen lihonut. Jos uni tulee ei tykytä. Eilen nukuin aamulla pitkään, illalla riitelin miehen kanssa ja eilen illalla ei väsyttänyt. Kyllä tykytti, kun kahden aikaan oli vielä hereillä.

    • Anonyymi

      Doksepiini 3mg on hyvä unilääke... toki se on unilääke mutta miedompi kuin vanhan kansan unilääkkeet... tuo ytaitaa olla miedoin, sanovat ainakin lekurit... mutta minö en luota niiden puheisiin enää, kannattaa kysyä kjoltakin muulta.. mutta on toi miedompi kuin mirtatsapiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe