Takakontin luukku rämisee

Anonyymi

Yli 80 vauhdissa alkaa takaluukku pitämään melko sietämätöntä räminää. Löytyykö syyllinen todennäköisimmin lukiosta vai jostain muualta? Mitkä paikat kannattaisi tarkistaa? Kolmiovinen Yaris -01 kyseessä.

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukko/vastakappaleen sovitus väljä ja tiivisteet antaneet periksi, yleisin syy.

      • Anonyymi

        Toyotalla ei ole tarkoitus ajaa yli 80 km/h. Kyseessä on tavallaan varoitusääni.


    • Anonyymi

      Kannattaa välttää vauhdikasta ajamista näillä meluisilla ruostelaatikoilla.

      • Anonyymi

        Ettei olis noii jarrupaineensäädin vimstaakit väljähtäneet?


      • Anonyymi

        Sehän sieltä paljastui syylliseksi kun riittävän kauan tutkittiin. Uusi vaihdettu tilalle. Teki vähän lompakossa kipeätä kun ei löytynyt käytettyä osaa mistään.


    • Anonyymi

      Miksihän se olisi minkään lukion syy?
      Yleensä toyotoissa alkaa yli 80 nopeuksissa pörisemään kuljettajan ja matkustajien takapuolet, jänskäkakkaa lykkää.

      • Anonyymi

        Yli 80 vauhdissa tojotalla pitää keskittyä pelkästään ajamiseen ja yrittää pitää auto tiellä.


      • Anonyymi

        Kyllä juuri näin, Toyotavaarin elämää ns. rajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin, Toyotavaarin elämää ns. rajalla.

        Kyllä ne alkaa olla muutenkin aika rajalla, lähes puolet Toyotan ostavista on yli 65-vuotiaita.


    • Anonyymi

      Uuden Priuksen takaluukku se vasta helähtää ja kolahtaa sulkiessa niin kovaa, ettei edes muissa halvemmissakaan tapahdu. Painon säästöillä on seurauksensa.

      • Anonyymi

        Ajaessa täytyy varsinkin kuulua kovaa meteliä. Näin on Toyotan insinörtit ja johtoporras yhdessä päättäneet.


    • Anonyymi

      Mun Tojotas rämisee taka kilpi, se on muovilevyssä huterasti kiinni, räminä tulee kun ajaa koloihin.

      • Anonyymi

        Toyotn huollon huolimattomuutta, kiinnitetty huolimattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotn huollon huolimattomuutta, kiinnitetty huolimattomasti.

        Tai sitten alkanut jo ruostumaan irti...


    • Anonyymi

      Huolimaton taka oven kiinnitys yhdellä pultilla aiheuttaa väpätyksiä radio vaihtaa itse kanavia kolmoselta 5 selle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe