Yli 80 vauhdissa alkaa takaluukku pitämään melko sietämätöntä räminää. Löytyykö syyllinen todennäköisimmin lukiosta vai jostain muualta? Mitkä paikat kannattaisi tarkistaa? Kolmiovinen Yaris -01 kyseessä.
Takakontin luukku rämisee
15
122
Vastaukset
- Anonyymi
Lukko/vastakappaleen sovitus väljä ja tiivisteet antaneet periksi, yleisin syy.
- Anonyymi
Toyotalla ei ole tarkoitus ajaa yli 80 km/h. Kyseessä on tavallaan varoitusääni.
- Anonyymi
Kannattaa välttää vauhdikasta ajamista näillä meluisilla ruostelaatikoilla.
- Anonyymi
Ettei olis noii jarrupaineensäädin vimstaakit väljähtäneet?
- Anonyymi
Sehän sieltä paljastui syylliseksi kun riittävän kauan tutkittiin. Uusi vaihdettu tilalle. Teki vähän lompakossa kipeätä kun ei löytynyt käytettyä osaa mistään.
- Anonyymi
Miksihän se olisi minkään lukion syy?
Yleensä toyotoissa alkaa yli 80 nopeuksissa pörisemään kuljettajan ja matkustajien takapuolet, jänskäkakkaa lykkää.- Anonyymi
Yli 80 vauhdissa tojotalla pitää keskittyä pelkästään ajamiseen ja yrittää pitää auto tiellä.
- Anonyymi
Kyllä juuri näin, Toyotavaarin elämää ns. rajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juuri näin, Toyotavaarin elämää ns. rajalla.
Kyllä ne alkaa olla muutenkin aika rajalla, lähes puolet Toyotan ostavista on yli 65-vuotiaita.
- Anonyymi
Uuden Priuksen takaluukku se vasta helähtää ja kolahtaa sulkiessa niin kovaa, ettei edes muissa halvemmissakaan tapahdu. Painon säästöillä on seurauksensa.
- Anonyymi
Ajaessa täytyy varsinkin kuulua kovaa meteliä. Näin on Toyotan insinörtit ja johtoporras yhdessä päättäneet.
- Anonyymi
Mun Tojotas rämisee taka kilpi, se on muovilevyssä huterasti kiinni, räminä tulee kun ajaa koloihin.
- Anonyymi
Toyotn huollon huolimattomuutta, kiinnitetty huolimattomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotn huollon huolimattomuutta, kiinnitetty huolimattomasti.
Tai sitten alkanut jo ruostumaan irti...
- Anonyymi
Huolimaton taka oven kiinnitys yhdellä pultilla aiheuttaa väpätyksiä radio vaihtaa itse kanavia kolmoselta 5 selle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289