LIKAINEN TYTTÖ OLETKO VIHAINEN?

Anonyymi

KUN KAIKKI AVAUKSESI ON MAALITETTU?

7

2221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos nyt tarkoitat tätä webcamspämmäystä, niin ethän ole maalittanut kenenkään avauksia vaan tehnyt omia kaikessa älyttömyydessään. Etusivun spämmäys tuskin saa totuutta piiloon, vaan pikemminkin esiin. Päivän eka hermoromahdus vissiinkin

• Anonyymi

Ilmoitan jokaisen ko avauksen asiattomaksi, se riittää, muuta keskustelua en harrasta. Tämä avaus oli poikkeus.

• Anonyymi

"likainen tyttö" on häissä ja polttareissa nyt :)

Se on robotti joka tulee jonkun rekisteröityneen käyttäjän tietokoneelta kirjoittelemaan mainoksia :)

Eli vihainen tyttö ei ole likainen eikun toisinpäin: likainen tyttö ei ole vihainen, matkustelee eri palstoilla missä milloinkin.

• Anonyymi

Eikö nämä uunot tajua tekevänsä täysin turhaa "työtä" jolla on täysin päinvastainen vaikutus, kukaan ei edes vahingossa enää klikkaa tuollaisia linkkejä kun huomaa minkälaiset persreiät tässä on takana.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö nämä uunot tajua tekevänsä täysin turhaa "työtä" jolla on täysin päinvastainen vaikutus, kukaan ei edes vahingossa enää klikkaa tuollaisia linkkejä kun huomaa minkälaiset persreiät tässä on takana.

Kyllä siellä seksihuijaussivuston johdossa varmasti seurataan spämmäämisen vaikutusta ja todetaan lisääntynyt liikenne spämmäämisen seurauksena.

Ihmiset ovat juuri niin typeriä kuin spämmääjät laskeskelevatkin.

• Anonyymi

Voisko joku selittää mikä perimmäinen tarkoitus tällaisella häirinnällä on ?
      Itse ainakin häivyn sivustolta tuollaisen takia ja teen jotain muuta.

• Raha. Työttömyys painaa päälle ihmisillä joteen tehään mitä voidaan. Ei rikoksiakaan huvikseen tehä tai silkkaa ilkeyttään. Vitun idiootti oot jos luulet muuta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      86
      3601
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3082
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1789
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1745
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe