Naiseni pöksyt

Anonyymi

Onko muut huomannu saman kun minä et jotku mies puoliset vieraat käy pyykki korilla hypistelemässä naistenne pikkareita. Oikeastaan olen laittanut näkyville ne. Nyt oltiin mökillä vanhemman parin kaa (60 ) siinä illan vieton aikana poikkesin saunalla ja siellähän tää mies nuuhkii naiseni pöksyjä maistellen niitä.kieto ne puoli kovan ison kalunsa ympärille ja veteli. Kävin myöhemmin katsomassa ja kyllä niihin oli luettu. Ehkä siinä mamma jäi ilman panoa. Naiselleni asiasta en ole kertonut. T. 40v pari

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luettupa hyvinkin. Entä kirjoitettu?

• Anonyymi

Ehkä huonosti kirjoitettu,mutta kiihotun näkemästäni. Vieras vanha mies käyttää naiseni pöksyjä laukeamiseen. T. 40v pari

• Anonyymi

Naiseni tissiliiveihin oli ainakin lauettu, huomasin vaan kun aloin pyykkiä pesemään. Vittu kun on kiihottavaa....

• Anonyymi

Olen täälläkin tarjonnut muhkeamuotoisen 45 vaimoni pöksyjä/liivejä vanhemman hesalaissedän käyttöön,vaan ei o kiinnostanu 😯

• Anonyymi

Ketään kiinnosta sun läskisen ämmän tautiset extra large housut Hyi hitto

• Anonyymi

Mua Kiinnostais Uhkean naisesi pöksyt. Näkisit kun tulen niihin. Harmi tämä väli matka nim. 20cm

• Anonyymi

Mä aina tarkastan kuppikoon kun siihen on tilaisuus. Arvion sen melkein aina pienemmäksi. Arvion kerran yhdet C- tai D- kupiksi. Kun menin kylppäriin pyykkikorin päällä oli mustat pitsiliivit levitettynä kuivamaan. Liiveissä luki 75F.

• Anonyymi

Voi hemmetti sentään jännää mikä pelle 🤡

• Anonyymi

Just vedin lastin naiseni rintaliiveihin

• Anonyymi

Muijan tissiliiveihin on ainakin kerran lauettu.

• Anonyymi

Tyttöystävä unohti uimarannalla pukukoppiin piksut ja kun pienen ajan päästä kävi hakee niitä ni olivat kadonneet

• Vieraan naisen pikkareille ihana laueta. 03-alueelta seuraa tälläisen toteutukseen?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5473
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2846
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2748
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      605
      2088
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      140
      1897
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1382
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1355
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1148
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      404
      1096
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe