Monet suomalaiset äksyävät ja ylenkatsovat suomalaisia miehiä kenellä thainainen.
Kyselevät "miksi pitää roudata niitä tänne ja ettekö suomesta saa"
Tuossa kun tuon tutun poliitikon exä oli taas eronnut niin lukaisin tuolta kommenttiosiosta aika hyviä pointteja siitä miten haasteellista on tuossa 40-60 vuotiaana löytää kestävää suomi-suomi suhdetta 30-50 vuotiaasta naisesta.
He ovat järjestäen eronneita ja karanneita, kuten miehetkin. Toisella tai kolmannella kierroksella. Joillakin voi olla vielä useampia jos on kunnon tuuliviiri.
Pari eroa lyhyessä ajassa ei anna kovin hyviä kertoimia kolmannelle. Monilla on kiire uuteen suhteeseen ja ottavat paniikissa kenet vaan. Se on silloin kyse laastarista eikä valkkaamisesta eikä vakaasta harkinnasta.
Laastarisuhteet harvemmin skulaa. Itse toimin laastarina ainakin kolmelle eronneelle naiselle oman eroni jälkeen nelikymppisenä. Jokainen niistä kesti noin puoli vuotta. Se on raskasta hommaa seurata niitä toisten lapsi, raha ja huoltajuuskiistoja exiensä kanssa. Rahat vähissä, exä kiristää kukkaron nyöriä ja nainen on ihan romuna. Siinä sitten lohduttelet ja kustannat kaiken. Asuntojen ositukset on kesken ja sitten autat muuttopuuhissa viihdyttäen sen skidejä samalla joku aasinhattu päässä ja sen tenavat pitää sua pilkkanaan ikävöidessä isäänsä ja et voi komentaa niitä tai äiti suuttuu. Varaisän hommat ei hirveesti nappaa kun piprun takia lähdit siihen leikkiin. Parkkipaikalla ex-miehet sitten istuu autossa vaanimassa hampaat verenhimoisessa irvessä mustasukkaisuuksissaan.
Niitä kun ei ole täyspäisiä lapsettomia vapaita naisia enää tuossa ikähaarukassa. Eronneita ja risoja kaikki tai lapsiinsa niin sitoutuneita, että kokevat uuden miehen uhkaksi. Vielä pahempi on nelikymppinen nainen jolla ei ole lapsia. Ne on yleensä katkeria miesvihaajia. Odottavat oikein tilaisuutta niin pääsevät purkautumaan oikein kunnolla.
Ei kiitos sitä sirkusta enää. Kysyykö joku minulta vielä tämän kertomuksen jälkeen miksi minulla on thai-tyttöystäviä?
Miksikö thai?
33
70
Vastaukset
- Anonyymi
Munanpuutetta se nelikybästen ämmien viha on, ei taida mamutkaan auttaa, loputtomasti
- Anonyymi
Sitähän se myös on kun ei ne luota enää omiin hurmaustaitoihinsa. Kiukkuavat jo etukäteen. Yksi "superäiti" alkoi kerran latelemaan toisten treffien jälkeen tarkkoja kellonaikoja jolloin hänellä on aikaa minulle ilman että en pilaa hänen lapsiarkea ja lukemattomia eläinharrastuksia. Olin siinä ravintoketjussa viimeinen. Koiratkin meni edelle. Kolmansia treffejä ei sitten sattumalta tullut.
- Anonyymi
On muuten pirun tylyjä ne mamut kun saavat jalan oven väliin. Eivät välitä tippaakaan enää niistä naisista joita ensin vokottelevat. Masentuneen oloisia ja aggressiivisia. Eivät puhu eikä pussaa maistraatin jälkeen. Nuorempaa alkavat vaania heti kun on sormus sormessa ja lupa jäädä. Yksi mamun nainen pyytelee vähän väliä apua ja sitten sanoo että hän nyt vielä koittaa. Kundi ei puhu sanaakaan suomea eikä englantia. He laittavat toisilleen kääntäjällä viestejä vaikka istuvat rinnakkain. Komea kundi sellainen amirkhanin näköinen. Tyttöraukka ihan lääpällään mutta kundi ei suostu edes puhumaan hänelle. Kävelyllä kulkevat 5 metrin välein. Nyt vetää sitten se mimmikin masennuslääkkeitä ja kulkee ihan zombiena.
- Anonyymi
" Yksi mamun nainen pyytelee vähän väliä apua ja sitten sanoo että hän nyt vielä koittaa. Kundi ei puhu sanaakaan suomea eikä englantia. He laittavat toisilleen kääntäjällä viestejä vaikka istuvat rinnakkain." ... " Kävelyllä kulkevat 5 metrin välein"????
Aika monella samat ongelmat?? Kun vaihtaa ton "Kundi" sanan thaikuista tuotuun " rouvaan"? - Anonyymi
Sulla taitaa olla enemmänkin, näitä ongelmallisia kavereita? Vai miksi tämäkin mamun nainen sulta pyytelee apuja ja kertoo elämästään juuri sulle? Toivottavasti et vetoa ammattiisi tai työhösi? Vaitiolovelvollisuus ei tarkoita sitä, että höpöttää kaikki työssään kuulemat asiat Suomi24 matkailun Pattaya osiolla?..... Siis Tämähän on vain oma, henkilökohtainen mielipiteeni asiasta.
Nelikymppiset suomalaiset vapaat naiset ovat useinkin kolmen lapsen yksinhuoltajia joilla on römeä tupakin karhentama ääni ja kapakissa ilmaista paukkua vonkaavat.
Alfauroksia nämä beeta- naiset eivät koskaan saa mutta niistä toki haaveilevat talouttaan kohentamaan.
Tässä kotimaisten naistemme ajatelmia Alfa-https://keskustelu.anna.fi/threads/alfa-ja-beeta.1776975/ ja beeta- miehistä:- Anonyymi
Minä olen jollakin tuntemattomalla voimalla vedonnut aina naisiin.
Exän kauniit serkkulikatkin ehdottelivat kaikenlaista vaikka olivat vasta menneet vihille.
Aina olen ollut vähän ylipainoinen, naama ei ole häävi, hiusraja on noussut, parta ei kasva tasaisesti, juon liikaa, pukeudun halvalla ja ei ole omaisuuksia. Autotkin olleet mitä sattuu viime vuosina. En seuraa trendejä.
Osaan puhua ja olen työni puolesta luottamusasemassa useisiin ihmisiin.
Olen opetellut esiintymään luotettavana ja kohteliaana mutta en yliampuvasti. Ripaus on jännämiestä myös, joka joihinkin naisiin vaikuttaa.
Jos nainen ilmaisee kiinnostusta niin kohtelen häntä kuin kiva veli siskoa. Se tepsii. Nainen kun alkaa ihmetellä että mitä ihmettä miksi en kelpaa enkä kiinnosta. Siitä se sitten kypsyy se tilanne siihen että voin kutsua kahville kotiin ja molemmat tietää jo siinä kohtaa miten siinä käy.
20 vuotta nuorempaa naarasta saa helposti. Nuorin oli 19 ja minä olin silloin 49. Kyseinen tyttö pyysi sittemmin kaveriani välittämään viestin minulle (hällä ei ollut numeroani enkä olis sitä antanutkaan kun olin naimisissa tuolloin) "Olet Universumin härskein jätkä". Hän oli kovin otettu kun sinisen napin ja batteryvodkan voimalla jynssäsin häntä koko yön.
Ei se tarvi aina ulkonäköä eikä rahaa. Ne toki auttaa. On niitä naisiakin joilla on se jokin, vaikkei ulkonäköä. - Anonyymi
Tuota noin..? Jos 19 vuotias suomalainen tyttö? Pokaa viiskymppisen miehen?? ( Joka kuvailee itseänsä seuraavast
" Aina olen ollut vähän ylipainoinen, naama ei ole häävi, hiusraja on noussut, parta ei kasva tasaisesti, juon liikaa, pukeudun halvalla ja ei ole omaisuuksia. Autotkin olleet mitä sattuu viime vuosina." ? )
Siksi, että haluaa harrastaa villiä ja pitkäkestoista, yön yli jatkuvaa seksiä, niin ainoa järkevä syy valintaan on se, ettei kovakuntoisia 18-36v urheilullisia miehiä jostain " tuntemattoman voiman?" syystä?? Tämä 19v tyttö nyt vaan kiinnosta petiin asti.??
Olen toki nähnyt 50 nallekarhuja parikymppisten suomityttöjen kanssa seukkaavan, mutta näiltä tyttösiltä on kyllä itseltäänkin se oma ihannepaino karannut jo tavoittelemattomiin. Eli iloisia pullukoita ovat tytötkin olleet. Sellaisia nuoria Justiinoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota noin..? Jos 19 vuotias suomalainen tyttö? Pokaa viiskymppisen miehen?? ( Joka kuvailee itseänsä seuraavast
" Aina olen ollut vähän ylipainoinen, naama ei ole häävi, hiusraja on noussut, parta ei kasva tasaisesti, juon liikaa, pukeudun halvalla ja ei ole omaisuuksia. Autotkin olleet mitä sattuu viime vuosina." ? )
Siksi, että haluaa harrastaa villiä ja pitkäkestoista, yön yli jatkuvaa seksiä, niin ainoa järkevä syy valintaan on se, ettei kovakuntoisia 18-36v urheilullisia miehiä jostain " tuntemattoman voiman?" syystä?? Tämä 19v tyttö nyt vaan kiinnosta petiin asti.??
Olen toki nähnyt 50 nallekarhuja parikymppisten suomityttöjen kanssa seukkaavan, mutta näiltä tyttösiltä on kyllä itseltäänkin se oma ihannepaino karannut jo tavoittelemattomiin. Eli iloisia pullukoita ovat tytötkin olleet. Sellaisia nuoria Justiinoita.Persjalkaiset pitkäselkäiset suomalaiset miehet lyövät helposti laudalta ulkomaiset kukkakepit.
Suomalaiset beeta- naaraat lyllertävät ja matkustelevat Alanyaan lomillaan.
Siellä he saavat kaipaamaansa rakkautta ja hyvä niin koska suomessa se ei nyt vain onnistu. Poikamiehet täällä ovat mieluimmin omillaan kuin possuja elättäisivät.
Siellä Alnyassa voi usein nähdä kuinka käheä- ääniset possusemme laulelevat Suomi- iskelmiä, sitten röyhtäilevät ja siirtyvät oksentelemaan kukkapurkkeihin repaleisten sukkahousujen pilkistäessä kukkamekkojen alta.
Niin. Kuinka tämä liittyy Pattaya- matkailuun?Alfauroksia on Vauvalehden beeta-naisten arvion mukaan vain 2 % miehistä ja näistä käydään valtaisaa taistelua. Minimekot, kireät perseet ja ylösnostetut riipputissit botox- huulien kera ovat yleisimmät.
Beetauroksen lähestyessä Alfa- hakuisen naaraan vaikutuspiiriä on torjunta aina tyrmäävää ja usein halveksuvaa.
Toistuessaan usein tämä saa beeta- uroksen hakeutumaan helpommin saavutettaviin naisiin.
Naiset jotka eivät alfa- uroksia saa on massoittain. He pettyvät elämäänsä, alkoholisoituvat ja siirtyvät kanssasisariensa kanssa itkemään kurjuuttaan.
Tänä aikana vastaavat kanssaveljensä viettävät riemukkaita lomapäiviä Pattayalla.- Anonyymi
Kauneus ei kanna naisessa mielestäni mihinkään, jos on tyhjä sisältä tai naiivi bimbo. Missiaines ei oikein koskaan ole vedonnut meikäläiseen. Toki heissäkin on sellaisia tyyppejä jotka kelpaisi. Missit on meikäläisenj makuun vähän liian pitkiä.
Pitää olla karismaa. Sitä voi olla montaa sorttia. Yksi mikä herättää tunteita meikäläisessä on se jos nainen on sellainen kuin peura ajovaloissa. Herkkä ja varovainen. Toinen tyyppi on sitten taas sellainen leikkisä ja hymyileväinen. Saa olla rohkeakin. Mulla oli sellaine puoli-italialainen todella sensuelli tummaverikkö koeajossa muutamia kuukausia. Upea ryhti ja sensuelli kuin jokin ranskalainen elokuvatähti. Tykkäsi miehisestä patongistakin kovasti. Oli vaan liian vaativa tulevaisuuden suhteen.
Sitten on vielä ne joilla on sellaiset C-D kupin symmetriset tisukat. Niiltä naisilta en vaadi juurikaan muita ominaisuuksia. Suurisuiset naiset on kuulema uskottomia. Yhdestä sellaisesta on kokemuksiakin. Kaksi syväkurkkua sattunut kohdalle. Exällä on todella kauniit huulet. Siellä veli veitikka viihtyy niiden välissä. Olen asioinut vain yhden naisen kanssa joka painoi yli 70 kiloa. Hänessä se ei haitannut kun kurvit oli oikeilla paikoilla, mutta iso ahteri ja paksut reidet yleensä kääntää halut nollaan.
Ne naiset yleensä jotka hinkuu niitä alfoja eivät ole makuuni. Liian pinnallisia ja vaativia. Meikäläinen ei sen takia auton ovia naiselle auo, että hän saa leikkiä prinsessaa. - Anonyymi
Voi voi gammanatsia,joka ei saa kuin rahalla deltathaikkua. Sääliksi käy pojua.
- Anonyymi
Eipä taia täsä ryhmässä moni muukaan thaikkua ilman rahaa saada? Vai koska oot nähnyt asunnottoman Suomi-Thai pariskunnan nukkumassa puistossa, rappukäytävissä tai dyykkaamassa roskapönttöjä täällä meidän Suomessa?? Itse olen tavannut kyseisissä toimissa vain ja ainoastaan Suomi-Suomi pariskuntia ja se on sitä todellista rakkautta. "Yhdessä myötä ja vastamäissä"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taia täsä ryhmässä moni muukaan thaikkua ilman rahaa saada? Vai koska oot nähnyt asunnottoman Suomi-Thai pariskunnan nukkumassa puistossa, rappukäytävissä tai dyykkaamassa roskapönttöjä täällä meidän Suomessa?? Itse olen tavannut kyseisissä toimissa vain ja ainoastaan Suomi-Suomi pariskuntia ja se on sitä todellista rakkautta. "Yhdessä myötä ja vastamäissä"?
Näkee jos ei sulje silmiänsä thain dyykaamassa thaimaassa.
- Anonyymi
Lukemisen ymmärtäminen kyllä auttaa, niin kun Jyväskyläläinen Thaimaa tietäjä jossain vaiheessa taisi sanoakkin? Joka maassa näkee kotimaisia dyykkareita, mutta tekstini olikin " Vai koska oot nähnyt asunnottoman Suomi-Thai pariskunnan nukkumassa puistossa, rappukäytävissä tai dyykkaamassa roskapönttöjä täällä MEIDÄN SUOMESSA?? "
Vielä harvemmin varmaan olet nähnyt noissa touhuissa ( "50v ylipainoisen, jolta hiusraja paennut ja autotkin olleet mitä sattuu lähivuosina) suomalaismiehen???" Ja kuvan kauniin parikymppisen lapsettoman " ensimmäisellä kierroksella?" olevan thai kaunottaren?? Tälläisia pareja ei juurikaan nää edes Thaimaassa?? AASI. - Anonyymi
Tonkimassa roskiksia.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukemisen ymmärtäminen kyllä auttaa, niin kun Jyväskyläläinen Thaimaa tietäjä jossain vaiheessa taisi sanoakkin? Joka maassa näkee kotimaisia dyykkareita, mutta tekstini olikin " Vai koska oot nähnyt asunnottoman Suomi-Thai pariskunnan nukkumassa puistossa, rappukäytävissä tai dyykkaamassa roskapönttöjä täällä MEIDÄN SUOMESSA?? "
Vielä harvemmin varmaan olet nähnyt noissa touhuissa ( "50v ylipainoisen, jolta hiusraja paennut ja autotkin olleet mitä sattuu lähivuosina) suomalaismiehen???" Ja kuvan kauniin parikymppisen lapsettoman " ensimmäisellä kierroksella?" olevan thai kaunottaren?? Tälläisia pareja ei juurikaan nää edes Thaimaassa?? AASI.Pääppönenkö pipi.......tekstini olikin.......hanki seurakunta itsellesi maailmannapa.
- Anonyymi
Mulla säkä, 40 jo yhdessä 2 poikaa meillä.- Päivääkään en vaihtaisi pois !
- Anonyymi
Bimboa porukkaa, yleensä olen vain pitänyt mahdollisena että naisilla esiintyy tuota bimboutta, mutta näyttää esiintyvän myös pattayapalstan "miehilläkin".
- Anonyymi
Minusta tuntuu että käyn ihan eri Thaimaassa kuin aloittaja.
Siinä missä suomierot ovat piinallisia, thaierot ovat auvoisia, jos aloittajaa on uskominen.
Itsellä on suomiexään vähintäänkin hyvät välit. Viestittelemme n. kerran viikossa, ja voimme kyläilläkin toistemme luona. Eromme oli helpompi kuin liittomme (yli 30v yhdessä). Se tuntuu olevan toisille suurempi ongelma, kuin meille.
Thai rakkaani erosta on aikaa 4v. hänen exällään on jo uusi nainen. Silti hän antoi meille molemille tappotuomion ja tunkeutui naiseni kotiin, tuhoten meidän yhteistä omaisuutta. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun kävi riehumassa. kehoitin ilmoittamaan poliisille Tam truat khun ruu. Mut poliisit eivät ilmeisesti tehneet mitään. Thaini kertoi myös ilmoittaneen kylän päällikölle, mikä sit lieneekään.
Thairakkaalla on nyt uusi koti, jossa voi elää turvallisesti.- Anonyymi
"Kylän päällikkö on niinsanottu kyläpäällikkö, joka esim meillä Suomessa tunnetaan nimellä Kaupunginjohtaja.
- Anonyymi
Hah hah, vai olen minä perusluuseri?
Varmasti tiedät, kun kerran Thaimaan tietäjä omasta mielestäsi olet, että thaimaassa on epäkunnioittavaa kieltäytyä, kun naapuri kutsuu juhlimaan?
Vaimoni kotikylässä en sitten kehdannut kieltäytyä kutsusta kun naapurissa juhlinut nuoriso pyysi minua syömään kukkosoppaa ja juomaan SangSom sodaa, olutta ja nauttimaan kovaäänisestä thai musiikista. Olin toki tanskalais mikki hiiren tavannutkin muutamia kertoja siinä kylillä, mutta juhlinnan aiheen kertoi minulle juurikin tälläinen juhlien rahoittajan ex poikaystävä.
Ja pojat. Tämä tarina on tosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah, vai olen minä perusluuseri?
Varmasti tiedät, kun kerran Thaimaan tietäjä omasta mielestäsi olet, että thaimaassa on epäkunnioittavaa kieltäytyä, kun naapuri kutsuu juhlimaan?
Vaimoni kotikylässä en sitten kehdannut kieltäytyä kutsusta kun naapurissa juhlinut nuoriso pyysi minua syömään kukkosoppaa ja juomaan SangSom sodaa, olutta ja nauttimaan kovaäänisestä thai musiikista. Olin toki tanskalais mikki hiiren tavannutkin muutamia kertoja siinä kylillä, mutta juhlinnan aiheen kertoi minulle juurikin tälläinen juhlien rahoittajan ex poikaystävä.
Ja pojat. Tämä tarina on tosi.Olet perusluuseri puhuen epäkunnioituksesta, kun maailmassa ei ole muuta kuin oma napasi jota kunnioitat.
Kyllä kuules on ihan kunnioitettavaa ajatella omalla päällään, eikä naapurin nuorison päällä. - Anonyymi
Olisiko minun pitänyt kieltäytyä kutsusta? Avaatko viisaan perustelusi, Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko minun pitänyt kieltäytyä kutsusta? Avaatko viisaan perustelusi, Miksi?
Kysy Tanskalaismikkihiireltä koska olet miesten mies ja kunnioitat kaikkea.
- Anonyymi
Hah. Mikki Hiiri luulee, rahojensa menneen rakkaansa elämiseen, ei niille noista juhlista puhella. Kunnioitin pyyntöä liittyä seuraan juhlimaan, en tiennyt juhlien aihetta sinne mennessäni. Eikä minulla ole mitään syytä kunnioittaa pieniä rahojansa jakavia typeryksiä, oli kansalaisuus sitten mikä tahansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Mikki Hiiri luulee, rahojensa menneen rakkaansa elämiseen, ei niille noista juhlista puhella. Kunnioitin pyyntöä liittyä seuraan juhlimaan, en tiennyt juhlien aihetta sinne mennessäni. Eikä minulla ole mitään syytä kunnioittaa pieniä rahojansa jakavia typeryksiä, oli kansalaisuus sitten mikä tahansa?
Nää on hauskimpia nää lerppaskan kommentit joissa hän on tietävinään koko muiden elämän, miten muilla menee, mitä muille käy, mitä ne luulee, mitä ne tahtoo, mitä ne tekee ja mitä ne tietää. Lähdetietona kaikkien elämälle lerppaska käyttää Pattayan alueen kahta ilmaista nettilehteä.
Sitten lerppaskaa mukamas naurattaa kun hän on mielestään keksinyt kaiken senkin mitä ei ole kerrottu ja mistä ei ole sanallakaan mainittu. Lerppaskalla on näkijän lahjat sen lisäksi mitä netissä lukee. - Anonyymi
Voihan nyt vihtori sinun kanssasi. Eihän tuossa nyt paljon näkijän voimia tarvita, jos Mikkihiiri jättää kevyt rakkaalleen rahaa elämiseen ja kevyt rakas ostaa rahalla viinaa, ruokaa tupakkaa ja järjestää ystävillensä juhlat??
Noista mainitsemistasi " kahdesta ilmaisesta nettilehdestä muuten saa takuulla enemmän tietoa Thaimaan tapahtumista viikossa kun mitä sinulla on jakaa koko 3x parinviikon matkailu kokemuksellasi. Jos siis haluaa tietoa muustakin kun kevyt morsiammien hintapolitiikasta. AASI.
- Anonyymi
Kateellisia ne taitaa olla
- Anonyymi
Siksi kun ne on resupettereitä!
Senseillä olis tässä pari lisäkysymystä.
En matkusta Pattayalla enkä tykkää siitä ollenkaan, mutta minulla olisi pari kysymystä! En tule sinne ilmaiseksikaan ja mulla on kuksa.
Miksi kaikki pattajan suomalaiset ei tunne toisiaan?
Miksi ette tule Suomeen nauttimaan kelarahoista?
Miksi pitää olla narsisti ja lenkkeillä? Mielenkiintoista.
Onko pakko käydä kuntosalilla kun voisi olla kotonakin?
Miten niin pontikankeitto ei ole ravintoloitsijan työtä?
Miksi te ette kaikki pattajalaiset tapaa toisianne lenkillä ja moikkaile keskenään joka aamu?
Miksi te ette raportoi minulle kaikista pattajan asioista joita luen pattajan lehdistä netistä? Hahaa te ette oo siellä?
Miksi pattajalaiset eivät tottele minua ja postittele vaatimiani kuvia?
Miksi te ette esittele minulle naisianne minun valitsemissa paikoissa?
Miksi ette laita tiettyjä esineitä naisten käteen kuvaamisen ajaksi minun mieliksi?
Miksi ette raportoi minulle pattajan säätilamuutoksista? Minä kun vertailisin niitä sitten mielelläni nettitietoihin.
Miksi ette raportoi rannan tilanteesta mulle? Joudun kattoo netistä.
Miksi ette kerro minulle joka päivä kahdesti onko paljonko porukkaa minkämaalaista porukkaa on liikenteessä? En näe sitä netistä.
Onko se porukka laadukasta ja kansainvälistä?
Onko minkä tasoista väkeä? Kiinostaa se taso.
Lapsiperhe ja pariskuntien määräraportit missä? Miksi ette niitä toimita vaikka tasatunnein minulle?
Riisin ja nuudelien hinnan kehitysraportit? Missä?
Miksette kerro ratsioista ja rikosuutisia minulle ja joudun ne ite kopioimaan netistä. Raskasta puuhaa.
Missä on valokopiot vaimojenne papereista ja miksi he ei toimita niitä sutattuna?
Onko teillä 1982 mallin karvalakkimersua kellään edes?
Miksi ette laske minulle rabieskoirien ja rottien määrää kahdesti päivässä?
On valtavasti mielenkiintoista ihmeteltävää pattajassa ja sen tasoissa että laaduissa. Kansainvälisyys on tärkeää koska en tykkää suomalaisista enkä minkään muunkaan maalaisista enkä varsinkaan maalaisista.
Olen ihan tavallinen perusterve suomalainen perheellinen multimiljonääri ja bisnesmies. Älkää luikkiko pakoon tai vastaan itse!
Senssuisa kellomekossa- Anonyymi
Onko senssu saanut miestä viime aikoina kellohameeseen?
- Anonyymi
Moikka Jyväskylän balleriinaboy. Tarkkaile ( en tarkoita vain tätä päivää , enkä tätä kuukautta) Postaustemme ajankohtia? Me olemme molemmat suomessa ( en ole sensei, sen paremmin kun lerppasikaan) Postauksien kellonajoista tietää, että minä käyn töissä, sinä makaatpäivät omassa huoneessasi äitisi asunnossa??? Osuiko?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538