Menkat sekasin?

Anonyymi

Moi, oon 14v tyttö jolla alko tosi aikasin menkat. Mulla oli ne aik tasaset alussa ja nii mut nyt parin vuoden jälkee ne on tosi sekasin, esim mul ei oo ollu menkkoi nyt suunnillee puolee vuotee, ja en oo harrastanu seksiä. Mua huolestuttaa? Johtuuks se siitä et mulla on ollu tosi stressaavaa ja en juo kauheesti vettä. Voisko joku helppaa

4

<50

• Moi, stressi voi vaikuttaa menkkoihin. Mikäli aiemmin säännöllisistä menkoista on nyt tullut epäsäännölliset suosittelisin käymään lääkärissä, varsinkin kun kertomasi perusteella tauko on ollut pitkä.
    -Lotta /Helsingin Saapas

Vastaukset

• Kyllä ne siitä taas alkaa tuleen säännöllisemmiks. Mullaki oli sun ikäsenä aika epäsäännölliset.

• Moi, stressi voi vaikuttaa menkkoihin. Mikäli aiemmin säännöllisistä menkoista on nyt tullut epäsäännölliset suosittelisin käymään lääkärissä, varsinkin kun kertomasi perusteella tauko on ollut pitkä.
    -Lotta /Helsingin Saapas

• Luulen, että tämä on nyt se jeesuksen toinen ilmestyminen, sinä olet seuraava neitsyt maria

• Jos laihduttaa niin kuukautiset häviävät ensimmäisenä. Sen jälkeen vasta paino.

Ja jos syö e-pillereitä niin kuukautiset ovat poikkeuksetta epäsäännölliset ja toisinaan poikkeuksellisen runsaat. Myös tulehdusten määrä kasvaa.

Ja mitä veden juomiseen tulee, älä juo vettä. Juo mieluummin punaista maitoa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
    Maailman menoa
    68
    4918
  2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
    68
    2536
  3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
    Kotimaiset julkkisjuorut
    98
    2009
  4. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
    Kotimaiset julkkisjuorut
    37
    1358
  5. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
    Varkaus
    43
    1127