Sotkamon kesämökki tarjonta

Näkyy Talvivaara vaikuttavan, kun valtava määrä kesämökkejä kaupan Jormaskylän suunnalla tai Nuasjärvellä kaivoksen purkuputken luona. Ei mahda hirveästi olla ostajia tuonne alueelle? Sen verran on negatiivista ollut otsikointi viime vuosina. Itse en ainakaan tuolta mökkiä ostaisi. Eikö Jormasjärven vesi ollut joskus käyttökiellossa vai muistanko oikein?
Ilmoita

9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Jormasjoki laskee raikasta Talvivaaran vettä Nuasjärveen ja ellei ehdi kaikkea valuttamaan niin purkuputki on myös apuna.
Ilmoita
Näin se on, että noiden alueiden mökkien hinnat on romahtaneet ja omistajat yrittää päästä epätoivoisesti niistä eroon. Osa mökinostajista luulee, että se vaikuttaa hintoihin myös muualla Sotkamossa, mutta tämä vain nostaa arvoa muualla.
Ilmoita
Sotkamo on kyllä kaunista vesistöistä seutua. Täällä kelpaa asua ja varmasti mökkeilläkkin.
Ilmoita
Itse haluaisin ostaa mökin ison vesistön ääreltä ja tosiaan Sotkamon yläpuolisilta vesistöiltä. Talvivaaran vaikutusalueen suunta heti pois laskuista. Itse en myöskään voisi kuvitella omistavani mökki kuivalla maalla, joen tai jonkun pienen lammen tai järven rannalla. Kyllä veneilemään pitää päästä reilusti ja kalastusmahdollisuudet on isoissa vesistöissä ihan erit unohtamatta veden laatua. Nyt vain täytyy vielä unelmoida pari vuotta ja sitten toteuttaa unelma mökistä.
2 VASTAUSTA:
Miksi et rakentaisi mieleistäsi mökkiä/huvilaa suuren sotkamolaisen Kiimasjärven rannalta. Voisin osoittaa lähes hehtaarin pläntin kaavoitetulta alueelta, jonne on tie perille
Kiimanen on kyllä hyvä vesistö.
+Lisää kommentti
Jormasjärvi niin ei tarvitse kalaa suolata erikseen.
Ilmoita
Jormasjärven ja Nuasjärven suunnalla tuoksuu taas mädälle kananmunalle!
Ilmoita
Sama haju kantautuu Nuasjärven itäpuolelle myös. Tuntuu kuin vaimolla ois tullu uikkareihin, kun tässä mökillä ollaan. Lieneekö saanut ruikun järvivedestä, kun meni siideripäissään juomaan?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sotkamon kesämökki tarjonta

Näkyy Talvivaara vaikuttavan, kun valtava määrä kesämökkejä kaupan Jormaskylän suunnalla tai Nuasjärvellä kaivoksen purkuputken luona. Ei mahda hirveästi olla ostajia tuonne alueelle? Sen verran on negatiivista ollut otsikointi viime vuosina. Itse en ainakaan tuolta mökkiä ostaisi. Eikö Jormasjärven vesi ollut joskus käyttökiellossa vai muistanko oikein?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta