Moi, oon 14v tyttö jolla alko tosi aikasin menkat. Mulla oli ne aik tasaset alussa ja nii mut nyt parin vuoden jälkee ne on tosi sekasin, esim mul ei oo ollu menkkoi nyt suunnillee puolee vuotee, ja en oo harrastanu seksiä. Mua huolestuttaa? Johtuuks se siitä et mulla on ollu tosi stressaavaa ja en juo kauheesti vettä. Voisko joku helppaa
kuukautiset myöhässä
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä syöt, kuin usein? Millaista liikuntaa harrastat, ja kuinka monta tuntia ja kertaa viikossa? Ootko alkanu yhtäkkiä liikkumaan tosi raskasta liikuntaa, tai lisännyt sitä paljon? Voi johtuu siitä. Mut siis kuin stressaavaa sul on, ja mitä kaikkea sä stressaa? Stressaatko liikaa, vai koska sulla stressaaminen alkoi? Ehkä kantsis vaa mennä lääkärille, ja jutell asiasta. Voisitte miettiä mitä tekisitte asialle. Tää netti ei oikee oo oikea paikka hankkia apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820