Älkää ihmiset menkö Kauniaisen Työväen Akatemiaan! Kadutte!

Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset menkö esiopintojen älkää jatko-opintojen älkää välivuoden älkää uusien opintojen nimissä opiskelee Kauniaiseen. Oon nainen, Kouvolasta kotoisin joka on parempi kuin paskanpuhujien jutut, ja vietin 2016-2017 vuotta Akatemian asuntolassa. Hyi karmeeta en enää ikinä mee lähellekään koko gettoa. Hirveät kokemukset ja olin niin helpottunut kun pääsin lähtee joskus maalis-huhtikuun tienoilla. En ois jaksanu kauemmin! Miten kestin en tuu koskaan tietää! Itse opiskelukin jätti kylmäksi ja petyin melkeen kaikkeen.

Menin ihan kohtalaisin odotuksin ja mä voin sanoo et tästä lähin en usko mitään posiitivista mainospotaskaa joita oppilaitokset suoltaa. Ja en haluu ottaa selvää onko smanmoista hirveetä häirintää muissakin samanlaisis että kiitti mulle riitti!

Asuntolas hirvee home! Kärsin ihan turhasta! Kuulin joiltain kuinka sitä hometta vaan on vielä enemmän ylemmissä kerroksissa. Joku sano, et oli onnekas kun oli saanut suht halvan kämpän ilman homeongelmaa, mut se oli varmaan silkkaa rehentelypaskaa ilman mitään totuutta ja sen jauhaja vaan tepasteli kuin omistais koko paikan! Ilmankos!

Väki ei ollu parempaa. Jo omassa kerroksessa jouduin sietää epämäärästä tyyppiä ainakin neljältä eri paikkakunnalta ja pari korosti kuinka niiden kotikaupungeista ei saa sanoo mitään pahaa ja koska mä sanoin niin mä oon hirvee ihminen ja mua pitää vihata. Ne ei ite osannu olla aukomatta päätä kovinkaan pitkään ja aina syytti mua siitä paskamyrskyn lietsomisesta kun ite oli provonnu mua koko ajan ja leikki vielä marttyyriä kuinka mä muka sanoin häijysti kun vain käskin tekee sääntöjen mukaan ja mm. siivoo. Ei!

No suuri osa mun kerroksest sentään siivos hyvin kun vähän laitto kommenttia eikä niille tarvinnu aina sanoo. Mut ei hyvää päivää kun muutama oli jotka ei millään jaksanu vaikka niitä katottiin kyräillen ja arvosteltiin, kaikki meni korvista ulos! Yks jätkä ei näyttäny ymmärtävän paljon piti oikeesti siivota tai niin mä luulin. Aattelin et sil ois ollu Asperger kuin mun veljellä, jolle pitää sanoo usein monta kertaa asiat ennen kuin se ymmärtää. Mut tää yks jätkä varmana ei piitannu paskaakaan! Yritin jopa sanoo sille, et lopettaa siivoomisen kasailun sen kämppikselle (ja se kämppiskään ei siivonnu kuin patistaessa) ja olla paikalla hoitamassa siivoomiset niin jätkä väitti et mä häiritsen sen siivoomista ja käyttäydyn kuin raivotautinen kun en ollu lähelläkään hiton raivotautista! Mä sanoin sille et siitä puhutaan paskaa ja miks kukaan ei jaksa puhuu sille asiasta! Mä kysyin onks sillä mitään mikä auttais ymmärtää sitä esim. autismi tai Asperger mitänyton. Se katto mua koko ajan kuin mä oisinn muka sekopää! Se jopa sano et ehkä on, mä en voi arvostella sitä. Ja paskat! Mä oon siisti ja mä tuun kaikkien kaa toimeen, vaaditaan niin erityislaatunen ihminen et mä en kestä. Toinen mimmi tuli ja tää mies oli yhtäkkiä siivooja ja sano et mä olin vähän tullu tielle ja sit se muina miehinä puhu meidän kaa kuin mitään ei ois tapahtunu. Myöhemmin juorus yhen mimmin kaa musta käytäväss kaikkien kuullen kui mä oon se juorukello ja paskamyrskyn lietsoja ja kuinka ne ei usko mitään paskapuheita ja jotain kylmistä oluista.

Tää jätkä provos mua WhatsAppissa ja mä poistin sen ja sit jotkut meni sun juttuun mukaan et mä oon häijyilly sille sen kotipaikkakunnasta. Mul on kokemuksii samasta paikasta ja se on ihan hirvee paikka. Mua ei oo koskaan kiusattu, mut se paikka (Lahti-Kausala-alue) on täynnä niin hirveetä jengii et älkää ottako selvää. Hirvee paikka!

Tän miehen kämppis tais jotain sanoo sille vastaan, mutta ennen pitkää ne kumpikin vaan katos viikonlopuiks jonnekin ja niit ei saanu kiinni! Hyvä jos jompikumpi tuli viime tingas siivoo jotain. Kerrankin tää kämppis oli paistanu pizzaa ja jättäny ritilät altaaseen ja astiakaapin tyhjentämättä. Sekin lietso musta ties mitä juorui.

Yks nainen oli näitä jätkii vanhempi ja se provos mua aktiivisesti melkeen alusta jo. Se lietso mua vastaan yhtä toista naista, joka sekään ei osannu sanoo mitään ilman et se syytti mua kaikesta tai teki musta pahiksen. Mä yritin olla kaveria ja mua vaan syytettiin kaksinaamaisuudesta. Tää vanhempi nainen syytti mua tyranniksi ja draamanlietsojaksi ja se mies tarttu sit siihen. Se mielisteli niitä miehii ja uskotteli et mä oon kaiken paskan takana ja syyllinen kaikkeen! Yks sen naisen kaverikin tietää mut samasta nykysestä yliopistosta ja se on ottanu mut silmätikukseen osaks kaverinsa juorujen takia.

Ainakin toinen miehistä varmana otti vinkkei yläkerralta. Sieltä kuulu jatkuvasti jotain tömistelyy, mölyä, riitaa, ryyppäs varmaan koko ajan. Kuulin, että oli koonnu pizzalaatikoita ja maitotölkkejä nurkkaan! Yks päästi humalaisen kaverin riehuu kuntosalille, joka suljettiin. WhatsAppissa viel yks mun kerroksen miehistä viisasteli kui sitä pitää saada käyttää kun on mainostettu. Kaverin salille päästänyttä ei häädetty!

Lakilinjaltakaan ei hirveesti mitään irronnut. Jotain oppinut nykysessä yliopstiossa. Skipatkaa koko Akatemia!!!!

40

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittoko ihan seinien läpi säteilyä? Oliko ihan reptiliaaneja koko konkkaronkka? :)

      • Anonyymi

        Sama räyhämimmi ennenkin ladellut samaa juttua tänne:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14848540/kauniaisen-tyovaen-akatemiasta#comment-89866430

        En kyl ihmettele miksei aloittaja kenenkään kaa toimeen tullu, jos väkisinkin riitaa pitää haastamalla haastaa. Näitä on. No ok, ehkä joku saatto vastata samalla mitalla tai vähintään silmät pyöri. Ootin koko ajan alotusta silmäillessä ruvetaanko syyllistämään peräti sosialismia ja viherkommareita, kun on semi-kreikkalaista höttöö kasassa olan takaa, oksat pois.

        On se hirvee kokemus, kun kukaan ei draamalaaman vinkumista jaksa kuunnella. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama räyhämimmi ennenkin ladellut samaa juttua tänne:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14848540/kauniaisen-tyovaen-akatemiasta#comment-89866430

        En kyl ihmettele miksei aloittaja kenenkään kaa toimeen tullu, jos väkisinkin riitaa pitää haastamalla haastaa. Näitä on. No ok, ehkä joku saatto vastata samalla mitalla tai vähintään silmät pyöri. Ootin koko ajan alotusta silmäillessä ruvetaanko syyllistämään peräti sosialismia ja viherkommareita, kun on semi-kreikkalaista höttöö kasassa olan takaa, oksat pois.

        On se hirvee kokemus, kun kukaan ei draamalaaman vinkumista jaksa kuunnella. Otan osaa.

        Olen lukenut tuon keskustelun ja vaikutti ihan varteenotettavalta kertomukselta millaista asuntolaelo pahimmillaan voi olla. Muu asuntolan väki voi olla mitä vain. Ehkäpä katson koko asiaa tietynlasiten linssien läpi, mutta en voi hyvälläkään tahdolla suositella koko asuntola-asumista, edes rajoitetun ajan. Hyvä kokemus voi jättää ihania muistoja, mutta ihan yhtä lailla voi huono kokemus saada katummaan, että koskaan asuntolaan on astunut jalallakaan. Jos vain saatte vuokrakämppää muualta niin mieluummin sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut tuon keskustelun ja vaikutti ihan varteenotettavalta kertomukselta millaista asuntolaelo pahimmillaan voi olla. Muu asuntolan väki voi olla mitä vain. Ehkäpä katson koko asiaa tietynlasiten linssien läpi, mutta en voi hyvälläkään tahdolla suositella koko asuntola-asumista, edes rajoitetun ajan. Hyvä kokemus voi jättää ihania muistoja, mutta ihan yhtä lailla voi huono kokemus saada katummaan, että koskaan asuntolaan on astunut jalallakaan. Jos vain saatte vuokrakämppää muualta niin mieluummin sinne.

        Minkäs opinahjon asuntolassa sä sit olit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs opinahjon asuntolassa sä sit olit?

        AKATEMIA EI OO MISTÄÄN KOTOSIN!! SIELLÄ EI OPI MITÄÄN!! JA SEN ASUNTOLAKIN ON YKS HELVETIN KUUSTOISTA!! ALOITTAJA PUHUU TÄYTTÄ ASIAA JA MINÄ TUNNEN AINAKIN KAKSKYMMENTÄ ASUNTOLASSA ASUNUTTA IHMISTÄ, JOTKA ON VAHVISTANUT KAIKEN SAMAN!! ÄLKÄÄ MENKÖ VAIKKA TYÖKKÄRI TAI MIKÄ YRITTÄISI SAVUSTAA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AKATEMIA EI OO MISTÄÄN KOTOSIN!! SIELLÄ EI OPI MITÄÄN!! JA SEN ASUNTOLAKIN ON YKS HELVETIN KUUSTOISTA!! ALOITTAJA PUHUU TÄYTTÄ ASIAA JA MINÄ TUNNEN AINAKIN KAKSKYMMENTÄ ASUNTOLASSA ASUNUTTA IHMISTÄ, JOTKA ON VAHVISTANUT KAIKEN SAMAN!! ÄLKÄÄ MENKÖ VAIKKA TYÖKKÄRI TAI MIKÄ YRITTÄISI SAVUSTAA!!

        Oppii jos ottaa opin vastaan ja opiskelu intoa löytyy. Ei se oppi päähän kaatamalla mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AKATEMIA EI OO MISTÄÄN KOTOSIN!! SIELLÄ EI OPI MITÄÄN!! JA SEN ASUNTOLAKIN ON YKS HELVETIN KUUSTOISTA!! ALOITTAJA PUHUU TÄYTTÄ ASIAA JA MINÄ TUNNEN AINAKIN KAKSKYMMENTÄ ASUNTOLASSA ASUNUTTA IHMISTÄ, JOTKA ON VAHVISTANUT KAIKEN SAMAN!! ÄLKÄÄ MENKÖ VAIKKA TYÖKKÄRI TAI MIKÄ YRITTÄISI SAVUSTAA!!

        Joo joo, hyvä yritys neiti "suotta kitunut". :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, hyvä yritys neiti "suotta kitunut". :)

        Aika paljon ihmisillä olisi usein tarvettaa ottaa iisimmin ja rentoutua. Etenkin aika monilla mimmeillä on suuria paineita, mutta olen huomannut, että aika paljon auttaa jätkilläkin jos osaa ottaa aikaa itselleen pienten rentoutumissessioiden verran. Mitä enemmän tekee sitä helpompi on paitsi olla ottamatta mimmien kireyksiä henkilökohtaisesti myös suhtautua omaan elämään paljon rauhallisemmin. Sanotaan, että mitä syvempi rauhallisuus, sen helpommin se tarttuu ja vie latausta ennen pännineiltä asioilta.

        https://player.vimeo.com/video/52434586


    • Anonyymi

      Jotain titolaisia tai maolaisia?

      • Anonyymi

        Äläs ny, veikkonen, kylä noi alottajan mainitsemien kaltaset on pakosti anarkisteja. Ettei egoisti-sellasia......

        https://en.wikipedia.org/wiki/Egoist_anarchism

        Tai sit alottaja yrittää saattaa toiset huonoon valoon suotta.... tai hankkia brownie-pisteitä joltain, joka tuntee hänet ja nää toiset ja sattuskin lukee koko vuodatuksen. Lukia päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny, veikkonen, kylä noi alottajan mainitsemien kaltaset on pakosti anarkisteja. Ettei egoisti-sellasia......

        https://en.wikipedia.org/wiki/Egoist_anarchism

        Tai sit alottaja yrittää saattaa toiset huonoon valoon suotta.... tai hankkia brownie-pisteitä joltain, joka tuntee hänet ja nää toiset ja sattuskin lukee koko vuodatuksen. Lukia päättää.

        Veikkaan nazbol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan nazbol

        Mä veikkaan, että oli juchelaisia.


    • Anonyymi

      Joo. Minäkin olin siellä silloin. Muistan aloittajan, pilasi koko Akatemian ilmapiirin. Vaikeeta oli sen kanssa, jos oli lähellä. Mutta joka kurssilla on yks tuollainen, kannattaa pitää välimatkaa.

      Muuten oli oikein kivaa.

      • Anonyymi

        Mikäs kompleksi hänellä oli?


      • Anonyymi

        Niin, se lakilinjan mimmi, ei hitto sen kaa, aina nenäkkäänä ja kun joku vähänkään antaa kritiikin hippua niin heti kiukkuna tai mökönä. Juoruili tyypeistä kuin tyypeistä milloin mikäkin tall tale taskussa tämä sankaritaremme. "Draamalaama" ja "kaksinaama" parhaita sanoja kuvaa. Aina joku muu oli syyllinen sen psyykkiseen tilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se lakilinjan mimmi, ei hitto sen kaa, aina nenäkkäänä ja kun joku vähänkään antaa kritiikin hippua niin heti kiukkuna tai mökönä. Juoruili tyypeistä kuin tyypeistä milloin mikäkin tall tale taskussa tämä sankaritaremme. "Draamalaama" ja "kaksinaama" parhaita sanoja kuvaa. Aina joku muu oli syyllinen sen psyykkiseen tilaan.

        Tutun kuulonen.

        Tool teilii riitti. Ja muut oli aina roistoi.

        Pysyis Kouvolassa.


      • Anonyymi

        Ei päässy hakee lääkkeitään vai mikä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päässy hakee lääkkeitään vai mikä oli?

        Tajus olevansa karvalakki-Kauniaisessa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajus olevansa karvalakki-Kauniaisessa? ;)

        Asuntolaihmisten seassa nyt kenen vain pää voi seota.


    • Anonyymi

      -huoh-

      Oon ollu Akatemian asuntolassa. Kävisin uudestaan, jos uudet opinnot avautuis sitä kautta. Asuntolaolot oli ok. Muutama, jotka velttoili siivouksessa, sai kuulla talkkarilta pika pikaa. Kursseista: Yhel oli aika ärsyttävä opettaja, mutta oli lyhyt kurssi ja aihe sai olla mitä vain (sai sopia opettajan kanssa). Sai sentään pari opsia.

      Ruokalassa käynnistä pitää maksaa kuin oltais jollain pirun työpaikalla ja laihabudjettisella opiskelijalla ei aina oo välttis varaa. Suosittelen omien ruoka-ainesten tai eväiden hankkimista.

      Monet kurssit on hauskoja.

      Pienin varauksin suosittelen.

    • Anonyymi

      Oon ollu Akatemian asuntolassa. Homeongelmaa on ollu, mutta asialle on koko ajan pyritty tekee jotain ja lieventyny on huomattavasti.

      Muuten vain suotuisaa sanomista miulla. Ottakaa tai olkaa ottamatta.

    • Anonyymi

      Ettei aiheellinen Kela-kritiikki hukkuis internet-trollien mylvimisen ja foliohattuteorioiden alle, niin sanon nyt kun pystyy, et Kelan opintotuet Akatemian ja muidenkin kansanopistojen opinnoille ois naurettavia, jollei niien pienuus ois suorastaan raivostuttavaa. Miten saa opinnot rahoitettuu, kun ei yhen kuun vuokraan meinaa riittää? Tää on ottamatta lukuun itse opintomaksuja.

      Miten voi olla Kelan tuet niin naurettavan pieniä? Yritetään saada ottaa opintolainaa ja velkaantumaan ja siihen peliin ei kannata suostua. Sosiopaattista, sanon minä. Velkahelvetin läpikäyneiden kaa oon jutellut ja sitä en itse halua kokea. Jos ei oo omasta takaa n. 10:een kuukauteen varaa asustella vuokralla (yhen kuun vuokra Akatemialla on jotain n. 300, ellei vähän yli, )onnekkaat pääsee hieman vähemmällä), niin pysykää kaukana. Pitäkää ittenne poissa velkahelvetistä, vaikka kuinka kiinnostaisi mitkä opinnot, vaikka kuinka mitkä TE-toimistot ja KELAt ja muut yrittäis suostutella ja kovistella.

      Hirveää ihmisen kiusaamista ja suomimista.

      Vain jos omat varat ihan varmasti riittää omasta takaa niin sitten voin sanoa että menkää, muuten en hyvällä omatunnolla voi suositella.

      Itse asuntolaelo on ok enkä voi sanoa, että hirveesti valittamista. Ja se haluatko olla osana asuntolaväen sosiaalista elämää on ihan oma mietittävä. En ole kokenut, että olisi pakko. Voi olla niin paljon kuin haluaa. Olen ollut asuntolassa jo kahdesti itsekin. En muista mitään merkittävästi häiritsevää. Pari kertaa ehkä talkkari laitellut aiheesta huomautusta joillekin.

      Kurssit ja opettajat: Minun mielestä ihan ok, ei valittamista. Ruoka: Tykännyt paljon.

      Välimatkat juna-asemalle ja ruokakaupoille on julmetun pitkiä. Akatemian "takaa" kulkee tosin lyhyempi oikopolku, joka säästää hermoja paljon. Kullanarvoinen muistettava.

    • Anonyymi

      Taidan skipata.

      • Anonyymi

        Luit varmana eri näkemyksii ennen johtopäätettä? Otaksun? Et vain lukassut ehkä puolsilmällä alottajan hutaisuja ennen kättenheivausta ilmaan että enpäs vaivaudukaan kun joku vähän juoruili netissä? Luit varmaan edes Akatemian omia sivuja ennen kuin päätit, ettei aineisto vaan nyt yksinkertaisesti kaiken kaikkiaan satu olemaan sinun heiniä?

        Itelläni on ristiriitaset fiilikset jäänyt Akatemiasta ihan aineiston tasolla. Uusia tuttavuuksia ei irronnut ja syyllinen lienee oma haluttomuuteni tutustua lähempää silloiseen porukkaan ja nyt kaduttaa kun en vaivautunut omaa yrmeyttä.

        Tuon "oikopolun" maininta olikin hyvä. Itse käytin. Unohdin, kun en Akatemiassa ole ollut vuosiin ja vuosiin. Mutta oli toi polku mielestäni hermonsäästäjä, kun en bussiakaan käyttänyt tarvinnut enkä käynyt muualla kuin ruokakaupassa ja ehkä joskus Subia tai pizzaa mutustelemassa. Kyllä se "takapolku" paljon, paljon lyhemmältä tuntuu kuin se ylipitkä kiemuroiva tie.

        Ja jos hinku iskeekin lähteä parin pysäkin päähän Leppikseen niin kautta korttiin. Samoin, jos Akatemiassa käyt lyhyenkin matkan päästä esim. viihtyisästä Kilosta tai Pasilasta. Keskustasta Kauniaiseen (ja Kauniaisesta keskustaan) menee 24 minuuttia, ei paha.

        Sanon minäkin: Silmäilkää tarjontaa, tarkistakaa varat, lukaiskaa eri kokemuksia ja mielipiteitä (ei pakollista) ja päättäkää vaikka siltä pohjalta onko tämä teidän juttu. Ei muuta.


    • Anonyymi

      Onpas hirveetä, ei uskalla nyt mennä kun jollain oli huono kokemus, varmaan helvetti maan päällä. Ma fakin kraist mitä sontaaa...... olettaen että oli ees totta mikään koko vaahtouksessa. Kiitti tyhjästä.

    • Anonyymi

      Alotus oli niin selkeetä sontaa. Tiijä miksi ees tuhlasin hetken hetkeä koko roskan lukuun. Kyllä minä Akatemiaan menen jos sieltä mitään keksin, ei väkisin tietty, mutta minunlainen kunnostaunut kansalainen voisikin uutta perspektiviä hankkia ja rahat riittää kivasti,, mikä ettei.

    • Anonyymi

      Mielenkiinnoton koko paikka ja samaa huttuu kuin muuallakin. Korven keskelle jos haluat.......

      • Anonyymi

        Olen ollut ja olen tykännyt.

        Enkä suosittelen skippaamaan vain jonkun "Kauniaisen Työväen Akatemiasta" -kirjottelun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut ja olen tykännyt.

        Enkä suosittelen skippaamaan vain jonkun "Kauniaisen Työväen Akatemiasta" -kirjottelun takia.

        Sitä nyt ei ota kukaan tosissaan, paitsi ehkä jotkut tyystin aivokuolleet. Tai ne, jotka on jenkkimediasta aivopeseytyny näkee itävää marxilaisleninismi/titolais/punakmeeriläis/maolais/juchelais/cheguevaralais-castrolais/chavismo-kommunismia kaikkialla. Suomessa mitään merkittävää kommunismin kannatusta ei ole eikä tule olemaan, sen tietää kaikki paitsi täyspäiväiset keltanokat. Paljon vähemmän mikään marxilainen tai muunkaan sosialismin tyylinen duunariaate ilmenee missään Akatemian opintotarjonnassa kuin Laajasalon Opistossa näkyy kristillisyys, minkä pystyn sanomaan molemmissa opintovuoden viettäneenä.


    • Anonyymi

      Olen ollut. Asuntolassa on tullut useinkin harmillisia erimielisyyksiä ja riitoja muiden kanssa. Muuten ei valittamista.

    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää sanottavaa.

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Lounaasta pitää maksaa itse, vaikka joutuisit kituuttaa minikokosilla opintotuilla.

      EI KIITOS!

    • Anonyymi

      On sulla, aloittaja, harvinaislaatuisen huonoa onnea. Sanotko aina joka baarissa jokaselle vähänkään hillotolpasta epätoivoiselle?

      • Anonyymi

        Varmaan sanookin. Juoruakka tarttee jostain sen tärkeyden tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sanookin. Juoruakka tarttee jostain sen tärkeyden tunteen.

        tai elatusmaksuja joltain onnettomalta koltiaiselta


    • Anonyymi

      Montahan kertaa on sama pimeä skeida spämmitty suomi24een??!! Sori, että olit kiusaamisen kohde. Ensi kerralla voisit yrittää kertoa asiasta jollekulle eikä antaa katkeruuden kyteä.

      • Anonyymi

        "kiusaamisen kohde"


    • Anonyymi

      Eli sun kohtaus ei liittynyt KOULUUN mitenkään vaan vain niihin sun asuntolan ihmisiin ja ihmisten kemioihin, ei koulua voi siitä syyttää.

      Koska mä oon nyt täällä ja ihan parasta, koska mun asuntolan väki on kuin pieni perhe.

      Ja koulun opetus on 10 , joten olisit vaikka pyytänyt muuttaa muualle asuntolaan tai etsinyt ittelles vuokrakämpän.

      • Anonyymi

        Mutta kun mimmillä on obsessio todistaa olevansa kaikessa se väärinkohdeltu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe