Alapäässä rivissä valkoisia näppylöitä

Anonyymi

Elikkäs vuosi sitten harrastin suojaamatonta seksiä yhdenillan juttuna, mitään oireita ei tullu eikä mitään muutakaan kutinaa tai sen sellaista. Nyt olen parisuhteessa ( miehellä ei ole sukupuolitauteja) ollut melkein vuoden ja nyt kohdun suun alkuun (ei ihan reijän viereen) tuohon molemminpuolin sivuihin on tullut valkoisia paukamia? molemmin puolin menee ns suorassa rivissä valkoisia näppylöitä ja muutama erillään oleva. Näitä paukamia ei siis ollut 2 kuukautta sitten (olemme siis aikasemminkin harrastaneet seksiä ilman että on sattunut jne) ja ilmestyivät yhtäkkiä kun harrastimme seksiä ja se sattui muutaman kerran aluksi rajusta sormetuksesta, Paukamia ei ensimmäisten kertojen jälkeen näkynyt vain arkuutta ja punoitusta eli varmasti just haavaumia tullut siitä. Muutaman kerran jälkeen tuli nää arven näköiset koholla olevat valkoiset näppylät rivissä (ei minkäänlaista oireilua kutinaa tai kirvelyä) ostin apteekista jotain intiimi rasvaa ja olen sitä laittanut aina suihkun jälkeen ja näytti vähän siltä että ne näppylät olisivat vähän hävinneet kunnes eilen harrastimme seksiä ja haavaumia tuli ja näytti että nuo näppylätkin ois lisääntynyt samalla ja nyt alapää on arka ja sattuu paperilla pyyhkiessä noiden haavaumien takia. olen syönyt monta vuotta ja syön edelleen yaz nimisiä e pillereitä, pieniä taukoja lukuunottamatta. Voisko nuo johtua esim limakalvojen ohentumisesta e-pillereiden takia vai voiko tähän liittyä joku tauti. Olen lukenut kondyloomasta ja katsonut niitä kuvia mutta mikään ei tunnu näyttävän yhtään samalta, ei myöskään herpes. Gyne ajan äsken varasin mutta siihen on vielä 2 viikkoa niin ajattelin oisko täällä ketään kellä ois samallaisia ollut. Olen ottanut HPV rokotteen 15-16 vuotiaana ja olen nyt 19-vuotias

2

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten itsekin huomaat, ei noin pitkää sepustusta jaksa kukaan lukea.
      Kirjoita lyhyempi.

t:MatiasOskari

• Anonyymi

Eihän sitä voi varmasti tietää onko miehelläsi tauteja. Kaikki eivät kerro eivätkä tiedä itsekään jos kantavat jotain tautia. Itse en luottaisi edes viattomimmankaan miehen vakuutteluun uskollisuudesta. Kondomia kannattaa aina käyttää.
      Ovatko visvasyylän näköisiä? Ne esiintyvät usein ryhmittäin, tai sitten voivat olla ärtyneitä talirauhasia. Yritä saada aiemmin lääkäriaika vaikka yksityiseltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5550
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3438
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      46
      3330
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2527
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      59
      2403
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1907
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      309
      1755
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1206
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      26
      1140
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      138
      1088
    Aihe