ajattelin että eikö olisi helpompaa ottaa iso pankkilaina ja käydä plastiikkakirurgilla rasvaimussa?
nopeampaa, eikä liho takaisin
ja taatusti parempi vaihtoehto kuin tappaa itsensä syömättömyydellä
ymmärrän toisaalta syömishäiriöitä, itselläni oli bulimia jonkin aikaa kun olin 16, mutta iän myötä nämä tavat laihduttaa on onneksi haihtunut. tuntuu vaan pahalta lukea näitä viestejä, joissa konkreettisesti pyydetään vihjeitä päästä lähemmäs siaraalakuntoa. ja anoreksia voi jättää pysyvät jälkensä elimistöön, vaikka siitä parantuisikin, esim lapsettomuus.
tsemppiä kaikille ja hakeutukaa hoitoon ennenkuin on myöhäistä
minkä ikäisiä te täällä olette?
5
929
Vastaukset
- laihdutetaan!
Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Olet varmaan tpdella hoikka hotkimalla kaikkea rasvaista.
- tulee laihtua
muilla konsteilla kuin rasvaimulla. Ja kuka on sanonut, että rasvaimun tulokset pysyvät? kyllä kai sitä takaisin lihoo, jos ei muuta ruokailu ja liikuntatottumuksiaan sen imun jälkeen?
Ja mukava sitä lainaa olisi takaisin maksella, ja sitten kun olisi saanut maksettua niin olisi lihonut entiselleen...
Sitä paitsi plastiikkakirurgiakin voi olla hengenvaarallista leikkiä, voi tulla vaikka mitä terveysongelmia.
Lapsettomuus on toisaalta jopa parempi vaihtoehto ihmiselle, joka ei kykene huolehtimaan kunnolla edes itsestään, tai sekin tuottaa suuria vaikeuksia. - mä...
oon 13 vuotias tyttö. mul on anoreksia. ja oon jo menos hoitoo.
oli niin positiivista lukea että noin nuori on sen verta fiksu että älyää ottaa apua vastaan.
ai että kun kiva homma.
jaksa vaan sitkeesti kyllä se elämä voittaa...- kohtalo....
mä oon onnellinen sun puolesta! Sä ainakin oot ymmärtäny elämän tarkotuksen, ei elämä oo laihduttamista varten.. Onnea kamalasti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2115285Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki332847Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1292359"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2101973Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol631520Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2701331Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito871179Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole791039Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh299989Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.41972