Jos haukut jotain ihmistä rasistiksi tai natsiksi, niin tuo todisteet!

Anonyymi

Jos haukut jotain ihmistä rasistiksi tai natsiksi,
niin tuo todisteet,
montako ihmistä / montako miljoonaa ihmistä hän on tappanut!

Senkin...!

44

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.
      Muinoin olin minäkin tämmöinen natsi:
      National Sozialismus Demokratische Diktator
      Kutsuimme itseämme nimellä:Demari
      Sitten tiputin natsismistani Diktatuurin pois ja aloin äänestää Perus-Suomalaisia.

      H.

      • Anonyymi

        Hyvä, Hunksz!


    • Anonyymi

      Eihän sellainen välttämättä ole väkivaltainen. Hän vain kuvittelee olevansa jollakin lailla parempilaatuinen kuin halveksimansa ihmiset. Halveksunnan kohteet voivat olla yksittäisiä henkilöitä, joiden pigmettimäärä on erilainen kuin halveksijalla, tai halveksittava saattaa tunnustaa jotain muuta uskontoa, kuin mitä halveksija väittää itse tunnustavansa.
      Tai sitten voi ao. yli-ihminen halveksi kokonaisia kansakuntia, kieliä, yhteiskuntajärjestystä ja niin poispäin, syitä ylenkatseeseen on lukemattomia.
      Kaikki halveksijat eivät tartu aseeseen, mutta he esimerkiksi haluaisivat laatia kahdenlaisia lakeja, joista ankarammat kohdistettaisiin alempiarvoiseen kansanosaan, jolta olisi lain voimalla poistettava oikeus omien asioittensa ajamiseen.
      Historia tuntee useitakin valtioita, joissa osa kansasta on joutunut lakien alistamaksi, ja heidän sortamiseensa on valjastettu myös uskonyhteisöt.

      • "Anonyymi"

        Kommenttisi kertoo hienosti inhimillisyydestä.
        Elämä vaatii tervettä järkeä, ei typerää tunteellisuutta.
        Minäkin aikanaan ymmärsin olla kulu-kiusaaja saamattomia kohtaan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Kommenttisi kertoo hienosti inhimillisyydestä.
        Elämä vaatii tervettä järkeä, ei typerää tunteellisuutta.
        Minäkin aikanaan ymmärsin olla kulu-kiusaaja saamattomia kohtaan.

        H.

        ...koulu-kiusaaja

        H.


      • Kun katselee nykyisten naisten tavoittelemaa ulkonäköä niin en usko että ainakaan Afrikkalaisperäisistä naisista on kyse kun puhutaan rasismista.
        Juuri heidän ulkoisia piirteitään naiset tavoittelevat epätoivon vimmalla.
        Huulet niin turpeiksi kuin mahdollista, takpuoleen täytettä, mitä isompi persaus sen muodikkaampi, lisänä vielä keino tai auringosta saatu rusketus.
        Tuolle koulu, ym. kiusajalle, kiusaajat ovat kaikkein ala-arvoisin ja viheliäisin ihmisryhmä.


    • Tai niin kuin engelsmannit sanoo: the proof is in the pudding!
      Aika yleinen harhaluulo jota varsinkin pahasti todellisuudesta vieraantuneet yksilöt ovat esittäneet että kansallissosialismilla ja oikealla sosialismilla olisi jotain toistensa kanssa tekemistä. Muuta kuin nimellisesti ja se että valtiojohtoisuuden osuus on suurempi kuin äärikapitalismissa tai libertarianismissa. Yrittäisit edes antaa mielikuvan henkilöstä jonka poliittinen kulttuuri on nykyajan tasolla.

    • Anonyymi

      Trumppia sanottiin tän aamun uutisissa rasistiksi kun oli käskenyt neljää värillistä demokraattia häipymään kotimaahansa vaikka olivat syntyneet USA:a.
      Onko Trumpin suku alkuperäisiä amerikkalaisia, Trumppi arvosteli Obaman vaimoa maahanmuuttajaksi, vai peräti laittomaksi.

      • Anonyymi

        No kumpaisenkin juuret (T:t) ovat Euroopassa.
        Ihmettelen, miten tuolla tasolla sivistynyttä käytöstä on turha odottaa. Järkyttävä ukko. Vaimonsakin mokannut edustustehtävissä.
        Kyllä meidän pressapari on ylivertainen sivistyneisyydessään, jos rapakon takaisiin T:hin vertaa. Päivä ja yö.

        Sana kansallissosialismihan kuullostaa positiiviselta, mutta ilmentynyt rumana aatteena, liekkö aate ollenkaan.
        Mutta pahaa on osattu tehdä sosialismillakin.

        Beng


      • Anonyymi

        T. USA:ssa on poikkeus kaikista, ISO vauva.


      • Anonyymi

        Kansallissosialismi ja fasismi 30-luvun hurmosta, Stalinin vainot ja Japinilaisten rotuylemmyys.
        Tässä ajassa häivähdys menneistä, äärioikeistolaisuus meillä ja muualla, 30-luvulla juutalaiset leimattiin syyllisiksi, nykyään maahanmuuttajat, etsitäänkö syyllisiä huonoon oloon, silloin persuilla on hirveän huono olo.

        1eero


    • Anonyymi

      Asiat ihan kaiken maailman ynnä maallisten - ylensä - saa joskus immeisiä iankaiken pois tolaltaan - eniten ihmiset vouhkaa rahaan ja talouteen liittyvissä asioissa. on minuakin nimitelty rasistiksi kun en suostunut kalliiseen ikkunoiden vaihtoremontiin - enkä halunnut hiilidioksiinilla täytettyjä ikkunoita talooni - kaasun tarkoitus on toimia lämpöeristeenä .... keittöni ikkuna myöhemmin murrettu ja sulkumekanismi rikottu jonkun toimesta- ei tietoa keitä kiinnostaa vanhojen mmmujen asiat niin paljon että kaikki paperit pengottu ja myllätty perin pohjin. Lääkärin mulle määräämiä lääkkeitäkin joskus totesin kadonneiksi.

    • Mielestäni olen kansallinen sosialisti ja ylpeä siitä!

    • Anonyymi

      Osa ihmisistä aina myös lääraa niin viinojen kuin kaiken maailman huumeiden kera - puolikuntoista sakkia silloin tällöin tapaa tälläkin kylällä ja aina ei porukoillaa mitkään hyvät asiat mielessä - oon muutamankin kerran invalidik ja näkövammaiseks hakattuna pienikokoisena mummuna joutunut ryöstöjen kohteeksi - vain rahat ja varat kyllä kelpaa -muttei ihmisistä ole niin yhtään mihinkään...

    • Anonyymi

      - sehän se lie ongelman ydinaluetta kun entuudestaan puoli kuntoisia mummuja ruhjotaan ja hakataan - etteivät kylien huumehörkkiporukoiden monitahoiset bisnekset vaan koskaan paljastuisi- työterveyshuollolla olis varmaan paljonkin puuhaa erilaisten ongelmien tunnistamisessa.

    • Anonyymi

      - kun on syntynyt valkotukkaiseksi suomalaiseksi - ei ikinä ole itse valinnut omaa kohtaloaan - olipa kuinka halveksittu tai vihattu tahansa perheensä tai sukunsa piirissä - inhorealismia toki pukkaa sen kaunaasuuden vuoksi -jota vuosikymmenien ajan joutunut kokemaan.

      • Anonyymi

        Suvakit kohtelevat kaltoin, rasistisesti , omia maanmiehiään ja
        -naisiaan.


      • Anonyymi

        Jos suvaitsevat silleen nii entä suvaitsemattomat, se on varmaan kauheaa kuin natsien keskitysleirillä.


      • Anonyymi

        Taaas syyllistyit kunnianloukkaus-rikokseen.


      • Anonyymi

        Suvaitsemattomuus lienee ihmisen geeneissä,ehkä valistuneimmat tunnistavat sen itsessään.Kun kesällä 1970 olin menossa työpaikkaani Ruotsissa,jouduin Tukholman rautatieasemalla kysymään neuvoa virkailijalta siihen tuli vanhempi rouva kysymään virkailijalta,että mistä maasta minä olin,kun kuuli että olin suomalainen niin minä koin ettei häntä kiinnostanut auttaa minua...Lieneekö muut suomalaiset tunteneet arvostusta Ruotsissa aikaisempina vuosikymmeninä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsemattomuus lienee ihmisen geeneissä,ehkä valistuneimmat tunnistavat sen itsessään.Kun kesällä 1970 olin menossa työpaikkaani Ruotsissa,jouduin Tukholman rautatieasemalla kysymään neuvoa virkailijalta siihen tuli vanhempi rouva kysymään virkailijalta,että mistä maasta minä olin,kun kuuli että olin suomalainen niin minä koin ettei häntä kiinnostanut auttaa minua...Lieneekö muut suomalaiset tunteneet arvostusta Ruotsissa aikaisempina vuosikymmeninä

        Olof Palmekin alkoi neuvoa liikaa. Joutui surman suuhun.


    • "Suomen Sosialidemokraattinen Puolue"
      Tuossa nimessä ymmärtääkseni Suomi tarkoittaa kansallista.
      Silleesti Natsi-onal sosialdem....
      Nimi annettiin jo ennen mullistuksia Saksassa.
      V.1899

      H.

      • Lienee samoihin aikoihin, kun Koskelan Jussi sai papiltaan kuokittavaa.
        Sitten syntyikin Akseli ja jotain muuta pientä.
        Sitten tuli aika jolloin pappi riisti rikkaalta Jussilta osansa pois.
        Ja sitten valtio riisti papilta kaiken takaisin, antaen sen köyhälle Aleksille.
        Politiikkahan pakotti valtiota tekemään niin.
        Sama tyyli jatkuu vieläkin.
        Pitäisi mielestäni kuitenkin muistaa, Kuokka ei anna älyä, se antaa vain pulleat Hauikset.

        H.


    • Anonyymi

      Vaikea asia politikoille tuo Isis-naisten ja lasten takaisin otto Suomeen....
      Aiheesta oli hyvä kirjoitus jonka luin ....ja hukkasin puhelimesta...

    • Eipä me taideta enää tässä iässä pystyä vaikuttamaan keneenkään muuhun tai saada muita vakuuttuneeksi siitä että oma tapamme tirkistellä maailmaa on se ainoa oikea ja autuaaksi tekevä.

      Mutta Hunkszi ei se noin mennyt. Akseli ei saanut muuta kuin lähes nälkäkuoleman Hennalassa ja veljilleen haudat metsänlaidassa.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset
      Äärioikeiston kohuleirillä epäillään käytetyn politiikkojen kuvia ampumaharjoitusten maalitauluina.
      Maalitauluina olisi ollut Antti Rinteen, Li Anderssonin, Gerge Sorosin kuvia.

      Leirillä ollut perussuomalaisia ja pohjoismaisten vastarintaliikkeen jäseniä muumuassa.

      Se rasismista ja natsismista

      • Anonyymi

        Keksit jutun itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit jutun itse.

        Palstalla on tyyppi/tyyppejä, jotka ei muuta tee kuin valeviestejä.


      • Anonyymi

        Ilta-sanomat muumuassa kertoo tapauksesta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on tyyppi/tyyppejä, jotka ei muuta tee kuin valeviestejä.

        Hei - sinä tyyppi!
        Kun tuollaista väittää, minun mielestäni olisi syytä viitata niihin kirjoituksiin, joita 'tyypit' kirjoittavat.
        Ei tämä kommentti minulle riitä.
        Monet sanat ovat sytykkeitä, eikä niihin aina välttämättä ole halua koskea. Katsella vain, miten pyörii.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei - sinä tyyppi!
        Kun tuollaista väittää, minun mielestäni olisi syytä viitata niihin kirjoituksiin, joita 'tyypit' kirjoittavat.
        Ei tämä kommentti minulle riitä.
        Monet sanat ovat sytykkeitä, eikä niihin aina välttämättä ole halua koskea. Katsella vain, miten pyörii.

        Beng

        Ei kai kalikka kolahtanut....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kalikka kolahtanut....

        Ei ollenkaan.
        Et lue, mutta kommentoit.
        Edellinen kommentoi, mutta mitä.
        Mitäs kommunikointia sellainen on?

        Beng


      • Anonyymi

        ""epäillään käytetyn politiikkojen kuvia""

        E-P-Ä-I-L-L-Ä-Ä-N on ihan ERI asia kuin toteen näytetty/näyttämätön totuus!

        Paljastui näet, että leiriläiset heittivät vitsin, TÄKY. Ja siihenhän hölmö media tarttui kuin lapamadon munat liisteriin.

        Kyllä meillä nauru maittaa aivan joululle saakka.


    • Anonyymi

      "Rasistiksi, natsiksi" ja esim. narsistiksi toisia haukkuvat tyypit eivät kerro sanoillaan kenestäkään muusta mitään, mutta itsestään melkein kaiken. - Nm. Aivot narikassa

      • Anonyymi

        Samalla tavalla natsimieliset haukkuu joitakin suvakeiksi, mitä suvakki tarkoittaa muutakuin on suvaitsevainen.


      • Anonyymi

        Tästä samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Suvakkius on myönteinen ilmiö, mitä se haittaa, jos joku on niiin tuhma, että nimittelee sanoilla, joita ei ymmärrä. - Nm. Käsittämättömien karkelot


    • Anonyymi

      Trump twiittaili taas kovalla äänenpainolla värillisistä demokraattinaisista, ja sai vihaista palautetta.
      Mies istuu kuin tatti edelleen pallillaan, ja on menossa lujaa toiseksi kaudeksi.
      Noinko on, että muut kauhistelee , mutta Trump voi kouria naisia mistä haluaa, kuten on kehunut.

    • Anonyymi

      Vikinää kuuluu, mutta se ei Trumpin vauhtia tunnu hiljentävän.
      Tämäkö on pelin henki , että röyhkeys palkitaan?

      • Anonyymi

        Tähän on turha vetää USA:n johtajaa mukaan sen tekevät vähä-järkiset.

        Ruotsista 49 vuotta yli asuneena tiedän- vähän oli alku aikoina negatiivinen tunne hälveni vuosien kuluessa tosin tulee esille tänäänkin ei kuitenkaan koskaan talous asioissa pankkeja olen joutunut neuvomaan.


    • Anonyymi

      Sinä avaaja, senkin hitlerin kengän pohja, lopeta typeryydet ja mene Auts witsiin.

    • Anonyymi

      Suuret tappajat maailmassa. Kiinan johtaja, Venäjän johtaja, viimeksi Saksan johtaja.

      • Anonyymi

        ....ja kaikki sosialisteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe